mooie kleurenwaaiers voor een goede.

mooie kleurenwaaiers voor een goede prijs. Snelle levering

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Verf werd direct en snel geleverd. Goed assortiment van merken

Verf werd direct en snel geleverd. Ze hebben de juiste merken, altijd voorradig.

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Word netjes geholpen

Word netjes geholpen! Levering is keurig op tijd en netjes geholpen. Het word ook goed verpakt en met een roerstokje voor de Douglas olie!

Het verblijf was heel goed ingepakt.

Het verblijf was heel goed ingepakt.Het lekte een beetje net onder de rand van de deksel.Maar omdat t zo goed was verpakt was de uitgelopen verf bijna nihil.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Prima. Snel verzonden en keurig verpakt. Wat ik graag zou zien als extra service zijn roerstaafjes bijgevoegd in de doos. Die krijg je bij een bouwmarkt ook, terwijl mijn bestelling bij deze webwinkel toch wel een stukkie duurder was. Daar is de verf ook naar natuurlijk.

Kwaliteitswinkel

Snelle levering, goede service

Geweldige service

In mijn aankoop ben ik afgegaan op eerdere ervaringen. Gelukkig maar. Ik had 2 emmers dure buiten latex besteld die 2 dagen later op de stoep stonden. Helaas was er bij 1 emmer het deksel een stukje open gegaan en de verf zat door de doos. Op mijn mail met fotos kreeg ik excuses aangeboden en de volgende dag stond er een nieuwe emmer op de stoep. Dat is dus de reden dat ik hier zal blijven kopen.

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteit

Alles keurig op tijd geleverd en de.

Alles keurig op tijd geleverd en de producten zijn geheel naar wens

Snelle levering en prima verpakt.

HET BEANTWOORDE AAN MIJN VERWACHTING

HET BEANTWOORDE AAN MIJN VERWACHTING

Scherpe prijs, snelle levering, klantgericht

Ik vond de Sigma S2U Nova gisten tegen zeer gunstige prijzen. Gelijk besteld, vandaag geleverd.Ik had 1x2,5L besteld, maar ik denk dat die blikken op waren, want ik kreeg 3x1L, dus geen gedoe met een meerprijs of wachten op nieuwe voorraad. Klantgericht gehandeld dus!Contact via Whatsapp ging vlot.

Het zoeken op de site was makkelijk om de juiste verf te vinden

Het zoeken op de site was makkelijk,daarnaast was de verf goed verpakt en snel geleverd.

Uitstekende service! Ook wanneer iets kapot geleverd blijkt te zijn.

Uitstekende service!Mijn bestelling van 2 emmers 10 liter erg dure muurverf was aangekomen en er bleek 1 helaas kapot. Verfwebwinkel toen een mailtje gestuurd.Binnen 1 a 2 uur werd ik gebeld. Hele vriendelijke medewerker en er werd meteen geregeld dat er een nieuwe emmer gestuurd ging worden. Volgende dag ook binnen, keurig verpakt!Ook zou hij zorgen dat er beter gelet ging worden op het juist inpakken van de producten door de medewerker die de bestelling verwerkt had.10+ aanrader!

Gewoon bestelling geleverd conform.

Gewoon bestelling geleverd conform afspraak,

Goed advies

Goed advies gekregen bij het plaatsen van bestelling.

Prima! Groot assortiment en scherpe prijzen

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Ik kon het makkelijk bestellen en het.

Ik kon het makkelijk bestellen en het werd snel bezorgd.

Snelle levering en goede producten voor.

Snelle levering en goede producten voor nette prijs!

Snelle levering deskundig advies

Snelle levering deskundig advies