Spullen besteld en alles netjes op tijd.

Spullen besteld en alles netjes op tijd ontvangen .

Top product en snelle levering

Top product en snelle levering

Verf is netjes en snel geleverd volgens de aangegeven levertermijn.

Vlotte verzending

Vlotte verzending, goed verpakt en uitstekende verf.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit. En zeer snel thuis bezorgd. Eigenlijk veel te snel. Krijgt het personeel op deze manier nog wel voldoende nachtrust vraag ik mij af.

Prima! duidelijke website, snelle en goede levering

Prima service, goede prijs betaald voor de verf. Verf werd niet direct de volgende dag geleverd, maar wel die dag er na.

Betrouwbare partner

Betrouwbare partner. Komen afspraken na. Keurige prijzen.

Prima artikelen en snel bezorgd.

Prima artikelen en snel bezorgd.

Snelle service.

Snelle service.

Snelle service , en levering.Helaas ontbrak de gratis muurverfset. Maar na mailtje hierover werd deze alsnog snel bezorgd .

Snel geleverd, goed ingepakt

Zeer snel geleverd en goede info over.

Zeer snel geleverd en goede info over mijn bestelde materialen

Super service, al en paar keer verschillende dingen besteld. Wij zijn zeer tevreden. Snelle verzending. Verf en muurverf zijn ook goed op kleur. Top!

Snelle levering, een tevreden klant.

Snelle levering. Helemaal top!

Levering lakverf !

Levering lakverf !

alles prima

alles prima toppers

Goed op tijd gekregen

Goed op tijd gekregen; iets te laat in de avond , maar toch nog de moeite van zelfde avond als aangegeven..

Duidelijke website en zeer snelle.

Duidelijke website en zeer snelle levering!

Prima verf, fantastische kleuren.. alleen waar zijn de roethoutjes?

De bestelling liep prima, en goed verf ook snel ontvangen. Alleen toch wel teleurstellend dat als je voor +200 Euro F&B verf bestelt er niet eens roethoutjes bij geleverd worden. Dit is zelfs bij de Praxis en Gamma beter geregeld. Dingen kosten niets maar hebt ze wel nodig.. Kennelijk wordt er bij verfwebwinkel.nl aan de besparingsknoppen gedraaid?! Ga zodoende heroverwegen of ik hier nog eens wil bestellen.

Zowel bestellingen via de site als in .

Zowel bestellingen via de site als in de fysieke winkel worden perfect uitgevoerd. Een erg goede prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel in de fysieke winkel. Behoorlijk groot assortiment. Ik heb over dit bedrijf niets te klagen. Petje af!

Tevreden over verfwebsinkel, maar niet over Instabox

Over verfwebwinkel ben ik super tevreden, site is duidelijk en het wordt snel verzonden. Maar over Instabox ben ik niet tevreden. Twee keer iets besteld via hun, maar beide keren te laat geleverd en achteraan moeten bellen om het te laten leveren.

Doet wat er wordt beloofd??

Doet wat er wordt beloofd??

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg