Gemakkelijke website en snelle levering

Gemakkelijke website en snelle levering

Lijkt me een mooi product om mee te.

Lijkt me een mooi product om mee te werken, en netjes op tijd geleverd.

Prima service,bestelling op tijd netjes.

Prima service,bestelling op tijd netjes verpakt, en mooie prijs voor dit product.

Slechte klantenservice, zeg maar geen service

Verf besteld, deze werd te laat bezorgd. Hierdoor moest ik sochtends elders zelf verf halen, anders konden de schilders niets doen. Toen de verf arriveerde wilde ik het retourneren. Dit betreft dan kennelijk een mengkleur en nemen ze niet terug. Zit ik met een ongeopende doos Farrow and ball van 160 euro. Opzicht kan ik daar nog wel inkomen (het is wat het is), maar de reactie van de klantenservice was niet best, ronduit schandalig. Ik zal dan ook niet meer hier bestellen en neem zelfs de moeite hierover te schrijven. Er zijn veel online verfwinkels, de meeste leveren keurig op tijd en hebben een nette klantenservice. Skip dit bedrijf!

Grote keuze, snelle levering. Wat wil eens (klussend) mens nog meer ...

Snel en goed geleverd top

Snel en goed geleverd top

Goede producten

Goede producten, mooie korting en snelle levering.. wat Eileen mens nog meer??

Snelle levering top verpakt.

Snelle levering top verpakt.Jammer dat er geen roer stokjes bij zitten.

Verf besteld..snelle levering en.

Verf besteld..snelle levering en tevreden

Bestelling gedaan op tijd en volledig.

Bestelling gedaan op tijd en volledig geleverd.

Hoewel het product niet direct.

Hoewel het product niet direct leverbaar was, kwam het wel aan op de afgesproken datum. Prima geregeld.

Meedenkend en snelle levering

Flexibel in bedenken van passende oplossingen, snelle levering , prima prijs= aanrader

Snel in huis de bestelling volgens.

Snel in huis de bestelling volgens planning

Zoals eerder ervaren is wederom de.

Zoals eerder ervaren is wederom de levering snel en netjes verzorgd.Het assortiment is ruimschoots en de prijzen zijn concurrerend.Ger van der Hoek

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd

Informatie per telefoon uitstekend

Informatie per telefoon uitstekend, snelle levering en uitstekende prijs.

Bestelling snel geleverd en goed verpakt.

De bestelde muurverf werd snel geleverd en was goed verpakt. De bus met muurverf was extra met folie omwikkeld, zodat de deksel, tijdens de verzending, er niet kom afspringen.

makkelijk te bestellen en snel.

makkelijk te bestellen en snel geleverd, top

Scherp geprijsd

Scherp geprijsd, snel geleverd,aanrader....

Graco GX21

Fijne website en een goede snelle levering van het bestelde product.

Lange levertijd

Helaas nog onderweg....6 dagen...

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg