Goeie service

Goeie service, snelle levering!

Fijne winkel

Fijne winkel

Ben nog niet aan gebruik toegekomen

Ben nog niet aan gebruik toegekomen

Supersnelle service

Supersnelle service. Product was de volgende dag al binnen!

Super snelle bezorging binnen24 uur

Super snelle bezorging binnen24 uur. Goed verpakt

Super snelle levering ben tevreden.

Super snelle levering ben tevreden zeker vaker bestellen

Snelle levering, eerlijke prijzen.

Snelle levering. Professioneel bedrijf

Snel geleverd, prima verf!

Super, snel bezorgen.

Bestellen en de volgende dag in huis

Bestellen en de volgende dag in huisVerf zeer goed en prijs verhouding ook goed.

Vernis voor muurverf besteld

Vernis voor muurverf besteld. Na 2 dagen al in huis, werk super goed. Ruikt wel behoorlijk bij opbrengen maar is snel weg de geur.Laag 2x aanbrengen en je kan je muur zo af zemen schrik niet als je het erop doet de kleur trekt weer bij.

Schuurpads

Schuurpads besteld op de 29e mei in de avond, kon het pakket de 31 mei ophalen op een afhaalpunt bij mij in de buurt. Was goed verpakt en de bestelde goederen onbeschadigd ontvangen.

Heel tevreden

Makkelijk te bestellen, hetzelfde dag geleverd !

Het was prima,heel tevreden!

Het was prima,heel tevreden!

Overzichtelijke site en de snelle.

Overzichtelijke site en de snelle levering zoals wordt vermeld.

Snelle levering en goede producten.

Snelle levering en goede producten.

Prima in orde

Goede prijs en razendsnel, keurig netjes afgeleverd.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!Overzichtelijke website en fijne bestelprocesure. De verf die ik bestelde was niet meteen leverbaar maar ik ben keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen. Ik had 2,5 liter verf besteld en heb uiteindelijk 3 blikken van 1 liter ontvangen, grote pluim en een dank je wel voor Verfwebwinkel!

Zeer snelle levering, volgende dag al in huis. Zeer ruime keus en uitleg.

Producten zijn ons snel geleverd en.

Producten zijn ons snel geleverd en waren volgens afspraak

Product de volgende dag al in huis

Product de volgende dag al in huis. Prima

Snel prijs kwaliteit

Snel, prijs kwaliteit

Prima advies en levering conform.

Prima advies en levering conform afspraak

Directe en duidelijke communicatie

Directe en duidelijke communicatie