Geleverd wat ik besteld had en snel in.

Geleverd wat ik besteld had en snel in huis met een scherpe prijs ????

Vakmensen da

Nog te verwerken, antifoulingEpif.coppercr. goedkoopste prijsEn volgende dag in huis ??Ook gebelt vor n vraagje, antwoord ??

De bestelling werd vlot geleverd

De bestelling werd vlot geleverd! Zeer tevreden.

Mijn bestelling is naar tevredenheid.

Mijn bestelling is naar tevredenheid geleverd binnen 2 dagen.

Duidelijke uitleg over producten en.

Duidelijke uitleg over producten en snelle levering ??

Snel

Snel, prijstechnisch goed. Wat moet je nog meer...

Snel,correct en goede info

Snel,correct en goede info

Gewoon perfect als altijd

Gewoon perfect als altijd

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

helaas andere kleur ral 7016 dan de concurent

helaas andere kleur ral 7016 dan de concurent. waar ik verf gekocht had.zelfde merk verf n.m. wijzonol ral 7016Daarom verf kopen bij 1 zaak zodat er geen kleur verschil is.

fijne winkel en goeie materialen

fijne winkel en goeie materialen. Ik ben ook ene groot fan van hun youtube kanaal..

Snelle service!

Snelle service!

top geleverd

top geleverd

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Iedere keer snelle en nette.

Iedere keer snelle en nette levering.geweldig zo kunnen we doorgaan met klussen zonder lang te hoeven wachten

Prima service altijd op tijd bezorgd

Prima service altijd op tijd bezorgd. Als klant wordt je goed geadviseerd. Als er iets niet ontvangen w�t je besteld hebt wordt het gelijk naar versturen. Je wordt door de telefonist gelijk geholpen prima service!

Perfect geregeld

Gedeukte blikken

Gedeukte blikken, geen roerhoutjes, dus de volgende dag naar de Action om houtjes. Ik verwachtte meer service voor 300 euro.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Alles naar wens.

Alles naar wens.

Snelle levering!

Snelle levering!

Kan niet anders dan vijf sterren geven.

Kan niet anders dan vijf sterren geven .Uitstekende service en snelle levering.top

Hoge Kwaliteit verf

Hoge Kwaliteit verf

Prima shop

Prima shop, nette prijzen en snelle levering. Niks mis mee!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg