Goede informatie tijdens de chat

Goede informatie tijdens de chat, snelle levering. 2,5Liter muurverf bestel waarschijnlijk niet meer op voorraad hebben ze mij 3 blikken van 1liter gestuurd. Dit inplaats van een deel levering waardoor je nog eens thuis moet blijven. Had Sigma verf besteld voor in de keuken op kleur zoals verwacht.Wil nooit meer andere verf gebruiken dan Sigma wat een feest om daar me te werken

Goede prijs en snel.

Goede prijs, snelle levering.Er was een rolletje tape vergeten te leveren, even bellen volgende dag in huis. Super!

Een overzichtelijke website en snelle levering

Fijne winkel

Goed spul, snelle verzending

Top bedrijf snel geleverd juiste kleur

Top bedrijf snel geleverd juiste kleur

Snelle reactie en vlug.

Snelle reactie en vlug geleverd??????????

Goede service!!

Goede service!!

Levering top bellen en de dame top.

Levering top bellen en de dame top correcte en nette antwoorden Site tja wat ga je daar van zeggen ik als digibeet is jullie site moeilijk om dingen te vinden scollen gaat moeizaam en als je wat in je winkel wagen heb hoe vind je wat je heb gekocht uiteindelijk gelukte bevoordeeld ik heb nog een poging gedaan om een bak te vinden voor die rollers maar heb uiteindelijk op gegeven is ti h een product die je misloopt, ik bedoel dit als opbouwende kritiek en negatief want voor de rest is alles top verlopen thanks

Service bovenaan

Goede service, snelle levering en bovenal goed verpakt.

De kleur die ik had opgegeven was er.

De kleur die ik had opgegeven was er niet een die ze hadden. Gelukkig kreeg ik een terugmelding met een suggestie wat het kon zijn. Geduldig werd afgewacht tot ik het uitgezocht had. Daarna ging het snel. De betaling van de bestelling kon niet met de door mij gekozen methode. Toen brak ik dat af en begon een nieuwe. De "hulpdienst" in een chat regelde dat de eerste bestelling werd weggemaakt. Al met al deed de winkel wat je verwacht dat ze doen. Goede verf leveren.

Goede verf goede prijs

Goede verf goede prijs

Prima geregeld top

Prima geregeld top

Heb besteld on line

Heb besteld on line , keurig overzicht , spullen binnen 2 dagen binnen . Ik beveel dit bedrijf aan.

Goeie communicatie en snel geleverd.

Goeie communicatie en snel geleverd gewoon goed

Aanrader

Het ging ontzettend snel. Bestelling binnen een dag ontvangen.

Overzichtelijke website en hele snelle levering.

Graco gx21

goede prijs en snelle verzending ??????

Doen wat ze zeggen zeer tevreden alleen.

Doen wat ze zeggen zeer tevreden alleen en grote min punt als je niet thuis ben zette ze het voor de deur en machine van bijna 500 euro ipv het toebrengen naar een servise pont als,ze het hadden gestolen hadden wij een probleem zeer kwalijk van de bezorger mvg fam teuben willemsoord

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima bezorging

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima bezorging

Prima spullen tegen een acceptabele.

Prima spullen tegen een acceptabele prijs. Snel verzonden en met een hulpvaardige instelling. Ik bestel er voortaan mijn spullen!

Snelle en goede service

Snelle en goede service, goede korting. Daarnaast erg klantvriendelijke medewerkers. Wij bestellen hier graag en regelmatig.

Snelle levering, duidelijke en overzichtelijke website

Goede kwaliteit/prijs en snelle levering

Goede kwaliteit/prijs en snelle levering

Vlotte levering

Vlotte levering, met track en trace.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg