Snelle en correcte levering van het.

Snelle en correcte levering van het product wat de verwachtingen te boven ging.

Hele goede service!!

Hele goede service!!

Kwaliteit verf snelle levering.

Kwaliteit verf snelle levering.

Goede prijs en razend snel geleverd ??

Goede prijs en razend snel geleverd ??

Website erg duidelijk

Website erg duidelijk, prijs ok, levering snel zoals beloofd.

Voortaan even checken of twee halve liters OK is, maar verder prima!

Altijd fijne, snelle levering. Twee halve literpotten leveren i.p.v. de bestelde literpot had even aangekondigd/gevraagd mogen worden (i.v.m. mogelijk kleurverschil).

Super service, in de avond besteld en volgende ochtend binnen en komen gelijk aan de slag. En dat in deze tijd wanneer de leveringen steeds langer duren vind ik.

Verf besteld

Verf besteld, snel geleverd!

Producten goed en snel geleverd

Producten goed en snel geleverd

Snel geleverd na tevredenheid

Snel geleverd na tevredenheid

Op tijd besteld, toch te laat ontvangen

De verf is goed verpakt aangekomen en de prijs is niet te hoog, goed dus.Maar ik wilde op zaterdag verven en twijfelde al of het op tijd zou binnenkomen. Als ik het die vrijdag ervoor v��r 3 uur zou bestellen, zou het de volgende dag binnenzijn s middags zoals de website aangaf. In de mail daaropvolgend stond dat het aan de Postnl lag of de verf op tijd zou zijn. Het bleek dat de verf pas dinsdag binnen zou komen. Ik had dus beter voor heel wat meer geld deze verf lokaal kunnen kopen, dan had ik gezien het mooie schilderwerk wel aan de slag gekund.

uitstekende service en communicatie.

uitstekende service en communicatie nadat wat ik besteld had niet op voorraad was. Direct een alternatief voorgesteld door de Verfwebwinkel waar ik tevreden mee was. Na de communicatie is het bestelde binnen een dag geleverd.

Keurig en op tijd geleverd

Keurig en op tijd geleverd. Goed verpakt. Ik kan de verfwebwinkel aanraden.

Vriendelijke medewerker

Vriendelijke medewerker aan de telefoon. Had nog wat vragen. Daarna meteen op website besteld. Volgende dag geleverd. Topservice.

Topservice

Snel geleverd, goed verpakt, scherpe prijs

Dit bedrijf geeft vertrouwen.

Dit bedrijf geeft vertrouwen.Afspraak en snelheid zijn perfect.

Snel en Vakkundig

Snel en Vakkundig

zeer snel

zeer snel. attent en heel correct telefoontje toen van mijn kant iets niet helemaal duidelijk in de bestelling stond.

Verfwebwinkel is aanrader

Zeer voordelige prijs en snelle levering.

Snelle levering. Goed product.

Fluxaf

Snel en goed geleverd!

Mooie verf

Mooie verf, goeie levering, ik ben tevreden

Snelle aanpassing.

Snelle aanpassing.

De verf was snel binnen

De verf was snel binnen. Nog niet gebruikt maar komt goed. Prijs was ook redelijk.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg