Correcte afhandeling

Correcte afhandeling, goede producten en snelle bezorging.

Snelle service en heel goed verpakt

Goede product/prijs verhouding

Snel geleverd.

Snel geleverd.

Alles goed geregeld

Alles was netjes verpakt toppie

Week later nog niets verzonden

Week geleden bestemming geplaatst. Product (wat volgens de site op voorraad was) bleek later niet op voorraad te zijn. Ik kreeg hier een mailtje over zonder verdere toelichting of uitleg over wanneer ik wel iets kan verwachten. Week later nog steeds geen verf.

Super bedrijf.

Keuze van verf is breed en mogelijkheid van kleur mengen zeer uitgebreid. Ook de hoeveelheid keuze is groot. Verf snel geleverd en goed ingepakt v

Tip top

Snel. Goed ingepakt. Goed prijs. Alles tip top.

Goede service, snelle levering!En heldere communicatieTop!

Goed product en optijd

Goed product en optijd

Snel en professioneel

Snel en professioneel

Geen bijzonderheden.

Geen bijzonderheden.Snel geleverd goede prijs

van begin tot einde zoals afgesproken.

van begin tot einde zoals afgesproken.

Bestelling vlot afgeleverd

Bestelling vlot afgeleverd

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Meermaals beschadigd glasvlies ontvang

Prima producten voor een prima prijs.Tot 2x toe glasvlies behang besteld. De 1e levering was het totaal niet verpakt, met het gevolg dat de randen van de rollen beschadigd zijn geraakt tijdens transport. Voor de 2e zending heb ik dit benoemd. Toen kwam het wel in een doos aan, maar de rol kon schuiven in de doos waardoor de rol opnieuw beschadigd was geraakt tijdens de zending. Behang is een kwetsbaar product, jammer dat ze hier onvoldoende rekening mee houden.Al met al zeker een halve rol weg moeten gooien, en nog steeds zijn op enkele plekken rimpels te zien als gevolg van de beschadigde rollen. Erg zonde, was niet nodig geweest.

Zeer tevreden over de service en prijs.

Verfwebwinkel reageerde snel op een vraag om advies. De rustoleum was zeer scherp geprijsd en erg snel bezorgd. Verpakking was ook dik in orde. Een prima ervaring dus.

Super snelle service

Super snelle service, goed klant contact, en goede muurverf.

Snelle service en goed bstelling

Snelle service, besteld dag er na al binnen mooi.

Goede webshop met vlotte levering

Snelle levering en producten zoals verwacht

goed begeleide levering

het nakomen van afspraak