Snel en accuraat

Snelle en accurate levering van een speciaal artikel dat nergens in een fysieke winkel in de omgeving leverbaar was. En nog aan huis bezorgd ook. Aan te bevelen!

Super snelle levering en goeie service

Super snelle levering en goeie service

Snelle levering, vriendelijke service

Heldere website en gemakkelijk in.

Heldere website en gemakkelijk in gebruik. Alles netjes op tijd geleverd.

Pakket kwijt geraakt bij post.nl. Gebeld met verfwinkel en heel netjes geholpen. Gelijk nieuw pakket opgestuurd en volgende dag binnen. Netjes en goed verpakt.

Heel tevreden

Heel tevreden, snel geleverd, goed product. Aan te bevelen!

Bestellen ging makkelijk

Bestellen ging makkelijkDe kleur die ik erbij gekozen had was niet mogenlijk.Terwijl je die wel, bij dat produkt, kan kiezen.Bericht gekregen van post nl dat het pakje was aangemeld.Daarna gedacht dat het pakketje onderweg was.Helaas kort na dat mailtje bericht gekregen.Te laat gezien. Na een paar dagen hierover gemailt wat dan wel mogelijk was.Hierin twee keuzes kunnen maken.Daarna snel binnen gekregen

Snelle en goede service

Goede service. Mooie winkel. .

Fijne webshop

Fijne webshop. Alles snel geleverd

Gisteren bestelling geplaatst vandaag.

Gisteren bestelling geplaatst vandaag ontvangen. Netjes verpakt in handzame pakketten. Ook het contact vooraf was uitstekend.

Snelle en goede service

Verf was uit pot gelopen. Uitstekend en snel opgelost. Goede service. Andere schildersbenodigdheden erg snel geleverd.

een bedrijf wat doet dat ze zegt krijgt.

een bedrijf wat doet dat ze zegt krijgt van mij de hoogste waardering.

Snel ontvangen netjes verpakt en de.

Snel ontvangen netjes verpakt en de prijs was lager dan bij concurrenten!

Sigma S2U Allure

Snelle levering. Goede prijs.

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen. Snelle verzending.

Te laat geleverd zonder goede redeb

Te laat geleverd zonder goede redeb

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Weer verf besteld en zeer tevreden.

Weer verf besteld en zeer tevreden.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Nette prijzen en snelle levering

Nette prijzen en snelle levering. Fijne website met veel nuttige info.

Snel en goed. Een aanrader

snelle levering echter met schade

snelle levering echter met schade, hele doos zat onder verf die was uitgelopen .hopelijk wordt deze vervangen samen met paar artikelen die ook onder de verf zaten. wordt vervolgd dus . we wachten af

Te late bezorging

Product werd 24 uur later bezorgd dan in de eerste instantie was overeengekomen.

Snelle levering en goede.

Snelle levering en goede instructievideo voor de toepassing.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg