Prima (web)shop!

Prima (web)shop!Goed advies en hulp mbt uitkiezen verf.

Oke mooi op tijd

Oke mooi op tijd ?????

Makkelijke bestelling

Makkelijke bestelling, ook de speciale kleur werd meteen herkend op de website tijdens het bestellen, daar hoefde ik dus niet naar te zoeken. Snelle levering, goede veilige verpakking. Al met al, ik bestel de volgende keer weer bij jullie. Het was overigens mijn 1e bestelling :)

Leveren supersnel en correct

Leveren supersnel en correct. Zoekfunctie/filter op de site kan beter.

Leuke bediening

Leuke bediening, begripvol en meedenkend????

zijn prima en betrouwbaar

zijn prima en betrouwbaar

Goede levering en opvolging

Goede levering en opvolging

Wij zijn zeer goed geholpen vanaf de.

Wij zijn zeer goed geholpen vanaf de bestelling tot dat we het daadwerkelijk in huis hadden. Makkelijk en zeer goed geregeld.

Snelle levering. Er ging iets mis, maar dat werd meteen adequaat opgelost. Super.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Altijd een uitgebreide voorraad. Voor mij een topwinkel die prijs lager houdt dan de geleverde kwaliteit.

keurig en snel afgeleverd

keurig en snel afgeleverd

Top zeer tevreden

TopSnelle en correcte levering

Niets anders dan top

De bestellingen worden zeer snel verzonden, ik heb nog nooit gehad dat ze later dan 1 werkdag binnen kwamen.Producten zijn ook top, netjes verpakt in relatief kleine verpakkingen (scheelt onnodig grote dozen).

Snelle reactie en afhandeling

Snelle reactie en afhandeling. Volgende dag al in huis .Netjes

Goede snelle levering van mooie verf

Goede snelle levering van mooie verf Bij bestelde rollers vond ik van mindere kwaliteit, 3 bestelt twee ervan voelde tijdens verven als of er een bobbel inzat.

Ging snel

Ging snel ! Goed verpakt ! En was wat gratis was meer dan ik had verwacht! En bestelling was goed zo als op plaatjes gezien had

Ruime keuze in kwaliteitsverf

Ruime keuze in kwaliteitsverf. Eenvoudig bestellen. Snel leveren. Prima bedrijf.

Vlug geleverd en mooie prijs

Vlug geleverd en mooie prijs

Fijne en betrouwbare winkel

Bestelling kwam erg snel. Prima communicatie bij navraag over een product.

Fijne verf

Fijne verf, goede service.

De bestelling de volgende dag in goede.

De bestelling de volgende dag in goede orde ontvangen ,de kleur is prachtig ik ga de muurverf zeker voor de slaapkamer gebruiken hartelijk dank vr gr Geke.

Het is bizar hoe snel jullie verzenden

Het is bizar hoe snel jullie verzenden. Net weer een bestelling geplaatst die nu al bij het sorteercentrum is en morgen weer geleverd wordt. Dit is nu mijn 3e bestelling, super fijn dit want ik kan morgen meteen weer aan de slag. Bedankt!!

Goede spullen en goede uitleg voor het.

Goede spullen en goede uitleg voor het eerst 2k verf gerold zonder dat mijn rollers oplossen ??

Helemaal super

Helemaal super Uitstekende medewerking van uw medewerker Goed geholpen door uw medewerker Verstand van zaken

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg