Goed product en snelle levering en.

Goed product en snelle levering en mooie website voor een gemakkelijke keuze.

Snelle levering van top verf

Snelle levering van top verf

Snel geleverd en een goede prijs.

Snel geleverd en een goede prijs.

Goede producten tijdige levering.

Goede producten tijdige levering.

Netjes geleverd en verpakt,en op tijd.

Netjes geleverd en verpakt,en op tijd.

snelle service

snelle servicegoede producten

Zeer snelle levering conform genoemde.

Zeer snelle levering conform genoemde levertijd.

Wederom top! Telefonisch uitstekend advies gekregen, overzichtelijke site met hele scherpe prijzen. Supersnel de volgende dag de bestelling in huis!

Snelle levering, goed verpakt ??

Snelle en nette levering

Snelle levering met Instabox en netjes verpakt. Jammer dat ik zelf nog moet schilderen ??

Tevreden Opdracht is prima uit gevoerd en snel.

Opdracht is prima uit gevoerd en snel op de afgesproken tijd bezorgd,Het pakket was ook keurig ingepakt zodat alles niet kon beschadigen .

Goede en super levering.

Goede en super levering.

aardig geholpen toch verkeerde kleur

verkeerde pot verf aangekocht terwijl ik wel heel aardig geholpen ben toch de verkeerde verf denk toch dat de kennis iets te wensen overlaat weet je goed zelf wat je nodig heb denk ik dat het super gaat alleen weet je het zelf niet kom je ook met hulp niet echt met de goede producten thuis en dat is best jammer als je het direct aan je schilder geeft en vervolgen thuis kom en de verkeerde kleur zit op de muur.

Duidelijke website en snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering van het product

Prima service. Verzending/ontvangst ging snel en goed verpakt.

Super goede service en advies

Super goede service en advies. Bedankt!

Verf voor de keuken

Prima en goed advies mbt verf voor de keuken!! Top!!

Snel geleverd, goede prijs

In plaats van de bestelde en betaalde.

In plaats van de bestelde en betaalde meubellak ontving ik een bus tuinmeubelbeits. Dit ontdekte ik helaas pas nadat ik mijn meubel met een eerste laag opgezet had.... enorm balen.

Gewoon goed

Gewoon goed!

ik kan niet anders dan positief zijn

ik kan niet anders dan positief zijn. het bestelde artikel voldeed geheel aan mijn verwachtingen, het artikel was goed verpakt, geen overdreven groot inpakmateriaal gebruikt en de levering was heel vlot. complimenten. Van mij krijgen jullie de 5 sterren.

Doet wat afgesproken is

Doet wat afgesproken is, snel, effici�nt.Tevreden over de service ??

Fijne site en mooie gratis.

Fijne site en mooie gratis kleurenwaaier ontvangen, tegen verzendkosten.Ruime keuze.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg