goede sortering, snelle levering , website moet worden verbeterd.

Hebben goede sortering. Helaas vond ik de website lastig om mijn verf te vinden . Gelukkig had ik een nummer anders had ik het waarschijnlijk niet gevonden . Bezorging ging supersnel want de volgende dag had ik het al in huis !! Goed verpakt .

gewoon goed volgens verwachting en.

gewoon goed volgens verwachting en eerdere ervaringen.

Gewoon goed

Gewoon goed, leveren als beloofd

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Voldoet aan de verwachtingen

Voldoet aan de verwachtingen. Prima product en keurig geleverd zoals beloofd.

Super mooie verf,

Super mooie verf,Werd niet in de beloofde tijd geleverd, dat Was wel jammer....

Snelle levering en komen de afspraken.

Snelle levering en komen de afspraken na.

Snel en betrouwbaar

Heel snel een blik verf geleverd (volgende dag in huis). Netjes verpakt. Zeer tevreden!

Verzorgt bestelling uitstekend!

Verzorgt bestelling uitstekend!

Perfect op tijd afgegeven dankjewel

Perfect op tijd afgegeven dankjewel

Uitstekende service.Snelle levering.

Gietbrons

Heb gietbrons verf aangeschaft en het resultaat is verbluffend. Dankjewel.

Nette levering met goede info.

Nette levering met goede info.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.Retourneren is mogelijk en geld was heel snel teruggeboekt.

Keurig verpakt en juiste product op.

Keurig verpakt en juiste product op afgesproken datum geleverd.

Te veel emails over verwinkel beoordelen

Te veel emails over verwinkel beoordelen

Goede communicatie en snelle levering.

Goede communicatie en snelle levering.

Zeer snelle actie gisteren middag.

Zeer snelle actie gisteren middag besteld volgende ochtend in huis.

vrijdagmiddag besteld en.

vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend bezorgd netjesSticker zit op onderzijde bus dus volgende keer weet je precies wat je nodig hebt

Farrow&Ball klus

Fijn dat ik alles kon bestellen voor mijn klus, werd netjes geleverd. Communicatie rondom levering fijn.

Tijdens mijn zoektocht naar keukenkastjesverf kwam ik via via bij jullie site uit. Daar ben ik blij om. Ik hoef iig niet meer naar de bouwmarkt als ik goede verf nodig heb. Bedankt en tot de volgende keer.

Een onberispelijke afhandeling van de.

Een onberispelijke afhandeling van de bestelling. Ik ben een uiterst tevreden klant.

Goede producten redelijke prijs

Goede producten redelijke prijs. En op tijd geleverd.??

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg