Snelle levering, goede communicatie

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Snelle levering en correct verpakt

Snelle levering en correct verpakt Nu aan de slag met de producten

Prima webshop

Prima webshop, veelProducten snelle levering en goede communicatie.

prima service.

ik had per abuis het verkeerde huisnummer genoteerd verfwebwinkel heeft meteen het pakketje weer terug gestuurd na opgave van het juiste nummer, super service.

Super bedrijf!.

Super bedrijf!.. en mega snelle leveringen!

Snelle levering,zeer goede verf doet.

Snelle levering,zeer goede verf doet wat het moet doen

super al 2 keer besteld geen.

super al 2 keer besteld geen verzendkosten en volgende dag thuis en veel goedkoper dan de meeste verfwinkels

Makkelijk bestelproces

Makkelijk bestelproces, product wordt goed ingepakt.

snelle levering zonder problemen

Goede producten snel geleverd

een zeer overzichtelijke website.

een zeer overzichtelijke website.smiddags besteld en de volgende dag al in huis.keurig en stevig verpakt

Bestelling prima verzonden maar wat.

Bestelling prima verzonden maar wat vertraagd. Dit kwam voornamelijk door onduidelijkheid over de beschikbare kleuren (kleurkeuze) op de website.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Fijne manier om te bestellen

Fijne manier om te bestellen. Duidelijke communicatie van Verfwebwinkel.nl.Keurig en vlot geleverd. Ik had bij de blikken verf die ik besteld heb wel een paar van die "roer" houtjes verwacht.

Samples

Verfwinkel gebruikt om kleurensamples te bestellen. Makkelijk te bestellen, ook zonder account. Binnen 24 uur in huis.

Verf is snel en goed geleverd

Verf is snel en goed geleverd

Helemaal tevreden!

Goede producten, scherpe prijzen en super snel geleverd! Top!

Volg afspraak prima product geleverd

Volg afspraak prima product geleverd

Zoals afgesproken

Geleverd, zoals afgesproken, top

Snelle levering, goed materiaal

Prima prijs

Prima prijs, heldere website, levering was bijzonder snel. Tevreden.

Ik ben al langer klant

Ik ben al langer klant , zo als altijd top, snel en uitstekende service.

Bij deze winkel vindt je alle A merken.

Bij deze winkel vindt je alle A merken met goede voorlichting en service Kortom een webwinkel waar ik graag bestel.Ook de prijzen zijn scherp dus wat wil je nog meer.

Heel veel keus en supersnelle levering.

Heel veel keus en supersnelle levering . Verf nog niet gebruikt .

De volgende dag na bestelling geleverd.

De volgende dag na bestelling geleverd.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg