Prima service.

Goede verf ontvangen, netjes geleverd.Klantgericht.

Top levering

Top levering, goed verpakt.

Goed product

Snelle bezorging en goed track en trace.

Snelle bezorging en goed track en trace te volgen

Goede service, ook telefonisch goed geholpen met advies en service na levering. Levering voor grote bestellingen mag iets effici�nter, bijvoorbeeld op een pallet ipv elke verfemmer in een aparte doos.

Fijne site

Fijne site, vlotte levering. Netjes verpakt

Snel geleverd voor een goede prijs!

Snel geleverd voor een goede prijs!

Super snel geleverd en goed verpakt

Super snel geleverd en goed verpakt

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Goed en niet duur!

Goed en niet duur!

prima levering

prima levering, snel en goed.

Super snel geleverd

Super snel geleverd. Smeert makkelijk, ruikt wel heel sterk dus goed luchten.Erg blij mee

Duidelijk en snel

Snel geleverd in het buitenland

Gewoon goed

Snel en netjes verpakt geleverd. Besteld producten voldoen helemaal aan de verwachtingen.

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Kleurentabel is netjes en op tijd aangeleverd

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Snel

Snel. Goed verpakt. Alles prima.

Geweldige verf

Geweldige verf

Erg lang geduurd voordat ik de monsters.

Erg lang geduurd voordat ik de monsters ontving

Zoals beloofd

Zoals beloofd; op tijd, gevraagde verf, goed verpakt. Top!??

Goede prijs en netjes geleverd

Goede prijs en netjes geleverd

Product is zoals verwacht en tegen een.

Product is zoals verwacht en tegen een goede prijs .Er ging iets mis met de verzending maar dat werd snel opgelost .Goede coounicatie.

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen, en het materiaal is correct aangekomen,de klus is naar tevredenheid geklaard.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg