Geweldig bedrijf die keurig al mijn .

Geweldig bedrijf die keurig al mijn bestellingen snel toegestuurd heeft!

Na bestelling binnen 2 dagen geleverd

Na bestelling binnen 2 dagen geleverd, bedankt voor de snelle levering!

Snelle verzending

Snelle verzending, uitgebreid assortiment. Een roerstokje bij de verf was wel fijn geweest.

Lekker snel en het juiste product

Lekker snel en het juiste product

Snelle afhandeling van onze bestelling

Snelle afhandeling van onze bestelling. het verkeerd geleverde artikel werd ook snel nageleverd zonder enig probleem.

Goed en snel

Goed product en snel geleverd

Uitstekend product

Uitstekend product, tijdig geleverd.

VLOTTE EN CORRECTE AFHANDELING VAN DE.

VLOTTE EN CORRECTE AFHANDELING VAN DE BESTELLING, GROOT ASSORTIMENT.

Snelle levering, product netjes verpakt

Vlotte service en goede voorlichting

Vlotte service en goede voorlichting

Altijd snel en goed geleverd.

Altijd snel en goed geleverd.

Snelle levering tegen schappelijke prijs

De verf was eenvoudig te bestellen. De levering was vlot en het pakket goed ingepakt. Alleen jammer dat ik zelf het verkeerde RAL nummer had besteld.

Snelle levering.

Snelle levering.En goede producten

Goed produkt!

Goed produkt!1 van de weinige bedrijven die Rustoleum Combicolor aqua hebben. Echter was het pakketje afgeleverd bij een Postnl punt. Uiteraard eigen fout had er maar beter gelezen moeten worden. Maar misschien niet onder elkaar zetten tijdens het bestellen, een fout is makkelijk gemaakt dus met bijkomende frustratie van het wachten en niet komen.

Prima service, adequaat reageren bij onverwachte voorraad op 0. Iets langere levertijd, maar heel prettig opgelost.

Goede en overzichtelijke website

Goede en overzichtelijke website. De klantenservice is erg vriendelijk. De levering is erg snel, binnen 1 dag!

Zoals gebruikelijk werd onze bestelling.

Zoals gebruikelijk werd onze bestelling correct en op het juiste tijdstip afgeleverd.

Superwinkel

Superwinkel Iets besteld en was niet geverifieerd door post.nl.Gebeld en dezelfde dag weer opnieuw verzonden en de volgende dag binnen.??

Goeie communicatie en snelle.

Goeie communicatie en snelle afhandeling.

Prima en erg snel geleverd!

Prima en erg snel geleverd!

Het pakket was correct bij ons.

Het pakket was correct bij ons geleverd.Alleen de bezorging hierin Frankrijk zou vrijdag of maandag geleverd worden volgens trac en trace dit was pas woensdag volgens het systeem was het pakket al vrijdag op depot in de regio in Frankrijk voor levering.Waarom dan geleverd op woensdag.

kwaliteit verf en gereedschap en zeer.

kwaliteit verf en gereedschap en zeer snelle levering

Snelle levering tegen scherpe prijzen

Snelle levering tegen scherpe prijzen

Snelle levering en uitstekende service

Al meerdere keren verf besteld bij deze webshop. Tot zover elke keer next-day levering. Laatst een fout gemaakt bij het bestellen, was na een belletje direct opgelost

Makkelijk bereikbaar via whatsapp voor.

Makkelijk bereikbaar via whatsapp voor allerlei vragen. En heel mooie verf!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg