Snelle levering van de verf en goed.

Snelle levering van de verf en goed verpakt!

Bestelling zeer makkelijk te plaatsen.

Bestelling zeer makkelijk te plaatsen en te controleren.Wordt netjes op tijd bezorgt en zeer goed verpakt, dik tevreden.

Goed product voor een schappelijke.

Goed product voor een schappelijke prijs. Snelle levering.

Super service!

Er was iets misgegaan met de kleur van mijn bestelling, maar na telefonisch contact is dit super snel en zeer naar tevredenheid opgelost, top!

goede en snelle service

goede en snelle service

Snelle service en alles goed verpakt

Snelle service en alles goed verpakt. Jammer dat er geen roerstaafjes bij zaten anders 5 sterren.

Supersnelle levering

Supersnelle levering. Prima verpakt. Een aanrader!

Snelle en goede service en zeer snelle.

Snelle en goede service en zeer snelle levering naar ons in Frankrijk! Top!

Fijne webwinkel

Snelle en goede hulp via de chat.Goede en snelle levering tegen een scherpe prijs

Goede website mbt artikelen

Goede website mbt artikelen. Snelle en volledige levering

snel en goed geregeld

snel en goed geregeld

Snel erg snel geleverd

Snel erg snel geleverd

Mooi was netjes geregeld en snel.

Mooi was netjes geregeld en snel geleverd

snel geleverd

snel geleverd

Uitstekende vernis

Uitstekende vernis, door het matte oppervlak absoluut niet zichtbaar. Onze muren zijn prachtig.

Hele snelle levering goed voorraad

Hele snelle levering goed voorraad

Top en snel

Top, snel en goede prijzen. In een woord : geweldig

Snelle levering van product

Snelle levering van product. Prettig dat betaling achteraf tot de mogelijkheden behoort.

Prima verf optijd geleverd

Prima verf optijd geleverd

Compleet en keurig op tijd geleverd!!

Compleet en keurig op tijd geleverd!!

prima product en snel geleverd

prima product en snel geleverd

Bestelling snel in huis ......Garage.

Bestelling snel in huis ......Garage coating van Rust OleumToch nog een paar vragen even bellen ook goed antw gekregen .Bedankt ga zo door Gr fam van vliet

Prima kwaliteit verf en goede.

Prima kwaliteit verf en goede bezorgservice

Snel

Snel, goed verzorgd geleverd. Alweer! Ik verheug me er op te gaan verven!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg