Goede merken verf op voorraad en snelle.

Goede merken verf op voorraad en snelle levering.

Snelle levering en geen verzendkosten.

Snelle levering en geen verzendkosten.

Uitstekende prijs en snelle levering!

Uitstekende prijs en snelle levering!

Duidelijke website

Duidelijke website, ruime keuzemogelijkheden en snelle levering

Een echte aanrader!

Duidelijke website, Goede prijs, snelle levering, top Service! Een echte aanrader

Snelle levering, beste prijs!

s avonds rond acht uur een graco besteld, volgende ochtend geleverd! Beste prijs van Nederland.Top!

Fijne ervaring

Top! Bestellen en snelle levering

Goede service!

Goede service!

snel geleverd

snel geleverd, top service!

Snel en keurig geleverd

Snel en keurig geleverd. Alle gekozen producten waren op voorraad en dus snel in huis.

Prima verpakte spullen en snel geleverd.

Prima verpakte spullen en snel geleverd volgens afspraak??

Kwalitatief goede middelen van bekende.

Kwalitatief goede middelen van bekende merken voor een betaalbare prijs goedkoper dan bij de bouwmarkt en lekker snel aan huis bezorgd.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken, vlotte verzending

Prima snel geleverd alhoewel Post.nl er een rommeltje van maakt

Professioneel leverancier zelfs in het buitenland!!!

Goede producten voor scherpe prijzen en uitstekende service na aankoop.Reageren altijd binnen 15 minuten!Perfecte Persoonlijke dienstverlening wat vandaag de dag een uitstervend fenomeen is.Mijn eerste keus als leverancier en een aanrader.Om en nabij vijf jaar dat ik zaken doe met Verfwebwinkel en op naar de volgende vijf jaar!!!

Snelle levering en overzichtelijke.

Snelle levering en overzichtelijke website

Kwam op jullie webside klitteband.

Kwam op jullie webside klitteband schuurpapier tegen, wat ik nergens kon krijgen. Vreselijk naar gezocht! Bij deze bedankt.

Sneller kan niet

Eind van de middag besteld en de volgende ochtend bezorgd.

Super snelle en correcte service.

Super snelle en correcte service.

snelle levering , meer dan voldoende mailss voor uitleg.

Perfekt alles op tijd geleverd

Perfekt alles op tijd geleverdGoed verpakt goede prijs

Altijd top top top

Altijd top top top, mits je je eigen voor studie goed doet, in een verf speciaal zaak zou ik het eerder kopen. Maar helaas was hun meng machine stuk, let op de kleine ondernemers maar verf winkel online is top

Goede en snel geregeld

Goede en snel geregeld, heel tevreden!

Snel en netjes verpakt geleverd

Snel en netjes verpakt geleverd