Snelle levering. Goede prijs.

Eerste indruk minder, uiteindelijk goed opgelost.

Eerste indruk was goed. Ontving alleen een kapotte en lekke bestelling (kan gebeuren dacht ik). Deel van de verf eruit. Vervolgens kom ik erachter dat ik een artikel mis van de bestelling (roller). Ik heb meerdere mails gestuurd, maar nooit geen respons gehad. Artikel ook niet nagestuurd gekregen of nog ontvangen. Dit was mijn eerste bestelling. Zeer slechte ervaring met klachtenafhandeling.Edit:Na aanleiding van deze review is er contact gezocht en blijkbaar was er een probleem met het mailverkeer. Ze hebben een passende oplossing geboden. Eerste ervaring was minder maar uiteindelijk toch nog goed opgelost. En dat mag dan ook gezegd worden!

Denken super mee en reageert snel

Denken super mee en reageert snel

Fijne site

Fijne site, snelle service en het blik keurig verpakt!

Betrouwbare en snelle levering.

Betrouwbare en snelle levering.

Prima geholpen

Prima geholpen

Prijzen marktconform

Prijzen marktconform, snelle levering. Prima!

Online uitleg gevraagd over Little.

Online uitleg gevraagd over Little Green verf en het mengen van hun kleuren met hoge pigment. Uitstekende uitleg gekregen. Vakkennis op hoog niveau.

Beste verfwebwinkel,

Beste verfwebwinkel,Order nummer ORD150446, Besteldatum Vrijdag 24-01-2022.Ik heb 2,5liter Old White en 5l Wimborne White besteld, staat in het bestelling,en ik heb 7,5 l Old White gekregen in plaats van 5l Wimborne WhiteMet vriendelijke groet,S.Markovski

Goede en snelle levering!

Goede en snelle levering!

Voor mij was het een nieuw gegeven dat.

Voor mij was het een nieuw gegeven dat ook grondverf in 0,5 liter blik op (ral-) kleur gemengd kon worden. Kreeg de verf prompt de volgende dag thuis bezorgd.

Netjes geleverd

Ruim assortiment, duidelijke productbeschrijvingen en vlotte levering.

Scherpe prijzen

Scherpe prijzen, snel geleverd.

Snelle levering en vriendelijke.

Snelle levering en vriendelijke medewerkers

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, chat werkt niet altijd naar behoren maar bedrijf is zeker aan te raden: top!

Snel en accuraat

Snel en accuraat, echt de volgende dag bezorgd. Prachtige verf!

goede service

diverse emmers latex gekocht maar bij de levering door pakketdienst een kapotte emmer; direct een nieuwe emmer geleverd.

Snelle levering, netjes/veilig verpakt.Veel keuze om verschillende soorten (duurdere) merken te kunnen mengen met een andere �goedkopere� verf. In ieder geval het soort die ik heb laten mengen lijkt sprekend op het duurdere merk! Heb ze getest naast elkaar. Super oplossing! Scheelt me 50 euro!

snelle vlotte levering

snelle vlotte levering, juiste spullen geleverd.

Snel en vakkundig

Snel, vakkundig en betrouwbaar. En bovendien zeer vriendelijk geprijsd

Heel fijn!

Heel fijn, deze set kleurstalen van gerenomeerde Britse verfmerken, en dat voor slechts de portokosten. :-)Een bijzonder mooie en gulle geste van Verfwebwinkel, ben hier zeer content mee en mee geholpen!

Goed advies.advies en levering

Goed advies.Snelle levering met een tijdstip wat ook nakomen wordt.Super tevreden.

Snel geleverd en keurig netjes verpakt

Snel geleverd en keurig netjes verpakt