Het prachtige horloge werd mooi�

Het prachtige horloge werd mooi ingepakt met strik & veilig verpakt, zeer snel verstuurd. Mijn man is erg blij met zijn kado.

Persoonlijk advies, snelle afhandeling

Telefonisch goed overlegd en de opties verkend. Uiteindelijk horloge voor mijn gevoel sneller verstuurd dan ik de bestelling kon plaatsen. Hebben aangegeven dat ik eventueel het horloge kon terugsturen als het niet beviel. Dit laatste heb ik niet hoeven testen, want het horloge bevalt! Maar hoop voor diegenen waar dat niet zo is dat het klopt zoals het vermeld is, en dat er in een dergelijk geval geen addertjes onder het gras zitten. (wellicht kan de firma daar nog op reageren ;) )

Snelle levering in cadeauverpakking

Snelle levering in cadeauverpakking

Zeer correct en vriendelijk geholpen, goede service!

Telefonisch zeer correct en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Snelle levering, prachtig verpakt en goede service!

mooie sieraden goede kwaliteit

mooie sieraden goede kwaliteit

Very good service.

Very good service. International shipping was fast. Great experience.

Mooi verzorgd ingepakt

Mooi verzorgd ingepakt! Snelle levering!

Service was goed

Service was goed

Het ging snel top !

Het ging snel top !

Goede beleving

Ze maken er werk van om iets feestelijk af te leveren Mooi verpakt en een paar lekkere Haagse hapjes erbij Goede service

Heel veilig en netjes verstuurd

Heel veilig verstuurd, mooi ingepakt en haagsje hopjes erbij. Erg leuk detail. Prachtig horloge, enig puntje was dat de tijd en datum al goed hadden mogen staan. Maar was geen probleem.

Uitstekende communicatie

Ondanks dat het horloge in tegenstelling tot de website niet op voorraad was maar besteld moest worden, was daarna de support heel erg goed. Heel snelle reacties op mails, en actief op de hoogte gehouden van voortgang bestelling.

Heel veel keus en mooie aanbiedingen!

Heel veel keus en mooie aanbiedingen!

Goed contact en uitstekende service

Goed contact en uitstekende service

Goed contact en uitstekende service.

Goed contact en uitstekende service.

Goed geholpen

Ik werd goed geholpen door de medewerkers. Ze gingen heel erg meedenken met opties die ik kan kiezen. Uiteindelijk heb ik een mooie keuze kunnen maken dankzij hun.

erg fijne service

Snel, vakkundig, korte lijnen, behulpzaam

Snel en voldoet aan alle verwachtingen

Snel en goed verpakt en verstuurd. Het horloge is in perfecte staat ontvangen en voldoet aan alle verwachtingen!

20 % �summersale�

Gebruik gemaakt van de �summersale�, gisteren besteld en vandaag al geleverd. Nieuw, netjes en fraai cadeaupapiertje ???? Gelukkig alles 100 %

Aandacht en kwaliteit

Aandacht en kwaliteit

Een horloge besteld

Een horloge besteld waar ik heel blij mee ben. Gewoon netjes en snel verzonden. Ook vind ik de website erg prettig. Fijne zaak en zou er zeker weer bestellen.

Persoonlijke aandacht

Vriendelijke mensen met persoonlijke aandacht en kennis over het sieraad.

Great service

Great service, I had a watch shipped internationally and the store did a great job! I was interacting with very friendly and responsive people

Vriendelijk en uitstekende service

Zeer vriendelijk ontvangen in de winkel, interessant gesprek over de ontwikkelingen in de horlogemarkt. Uiteindelijke aankoop online besteld, ook daar uitstekende service

Goeie service in de winkel

Goeie service in de winkel

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.