Heel goede ervaring!

Heel goede ervaring! Je krijgt kwaliteit voor je geld en alles wordt vlot afgehandeld ookal bestel je online.

Heel goed.

Superservice. Heel erg mooi horloge en goed ( als cadeau ) verpakt. Erg goed geholpen.

Horloge werd na bestelling de volgende�

Horloge werd na bestelling de volgende dag al geleverd, mooi verpakt, met een persoonlijke brief!

Duim omhoog�

Gisteren uitstekend geholpen door Scott en zijn collega�s bij de aanschaf van een bijzonder uurwerk. Niets was teveel en de gehele ervaring in de winkel was zeer aangenaam. Scott is deskundig, vriendelijk en heeft liefde voor het vak. Hein

Voordat ik online besteld heb

Voordat ik online besteld heb, telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Bestelling geheel volgens de belofte de volgende dag keurig ingepakt ontvangen.

Hele fijne ervaring

Na een tijd terug een eerste fijne ervaring te hebben gehad bij van Willigen, nu van Willigen bezocht voor meerdere horloges. Heel fijn geholpen door Scott en zijn collega�s. Scott was zeer ter zake kundig, nam alle tijd, en maakte er geen enkel probleem van om alle horloges die we wilden zien tevoorschijn te halen. Hij dacht heel goed mee, en kwam met goede suggesties! Kortom, een hele fijne ervaring. De volgende keer zeker weer naar van Willigen.

Goede service!

Nette en snelle communicatie, alles netjes verpakt. Top service!

Mooie collectie en goede en snelle service

Het bestelde horloge is snel geleverd, en daarnaast was het goed en mooi ingepakt in cadeauverpakking! Voor het op maat maken van de horlogeband, kon ik langs komen in de winkel.

Fijne winkel webshop

Prijs ok. Prima service Medewerker kundig en vriendelijk

Zeer goede ervaring.

Zeer goede ervaring. Mooie aanbieding gezien via link op faceboek. Even gebeld of dit allemaal wel klopte. En het klopte, zeer vriendelijk te woord gestaan en horloge gelijk een paar uur voor mij gereserveerd, (was op dat moment niet in de gelegenheid om direct te bestellen.) paar uur later horloge besteld, en 2 dagen later afgeleverd in een mooie verpakking met strikje eromheen. Super horloge incl alle benodige handleiding en certificaten/garantie e.d. Precies zoals het hoort bij een mooi horloge.

Afgelopen zaterdag een online aankoop�

Afgelopen zaterdag een online aankoop gedaan en gezien het hoge aankoopbedrag van het horloge was het automatisch spannend. De hoge feedback gehalte gaf mij uiteraard toch wel voldoende geruststelling. Zondag was het pakket al aangemeld voor een track en trac�, maandag verzonden en dinsdag ontvangen. Pakket was keurig verpakt, artikel was in perfecte staat uiteraard en er zat ook wat extra's bij :). Een hele fijne algehele ervaring. Normaal gesproken ben ik niet van de recensies goed/slecht maar Juwelier van Willegen verdiend deze 100%

Goed geholpen namen de tijd voor mij.

Goed geholpen namen de tijd voor mij.

Betrouwbaar adres en snel geleverd

Betrouwbaar adres en snel geleverd

Allemaal mooi geleverd alleen de datum�

Allemaal mooi geleverd alleen de datum stond niet goed.

Uitstekende Service bij Juwelier van Willegen

Juwelier van Willegen is zonder twijfel mijn favoriete juwelier. De service, vriendelijkheid en snelheid zijn gewoon fenomenaal � een dikke 10! Onlangs heb ik mijn eerste Grand Seiko gekocht, en ik was onder de indruk van de prachtige, super luxe verpakking. Het was echt een cadeau om uit te pakken. Als vaste klant kan ik Juwelier van Willegen aan iedereen aanraden. Hier vind je niet alleen hoogwaardige producten, maar ook een klantervaring die je nergens anders krijgt. Bedankt voor de uitstekende service, en tot snel!

Goed verzorgde bestelling

Het ontvangen van mijn bestelling heb ik ervaren als een cadeau voor mijzelf. Heel goed verzorgd en ook echt als als een cadeau mooi ingepakt.

Hele prettige service!!!

Het was een hele prettige ervaring. Ik zocht een specifiek horloge, vond het op de website en kon het reserveren. Ik ging naar de winkel en werd heel vriendelijk door Yvonne ontvangen. Het duurde even tot ik echt mijn keuze kon maken. Yvonne heeft mij heel goed geholpen en ik ben blij met mijn nieuwe Hamilton! Bedankt voor de vriendelijkheid en het geduld!!!

Dit was een hele goede ervaring

Dit was een hele goede ervaring. Vooral onder de indruk van de zorg die besteed is aan het mooi inpakken van de armband. Het pakket was mooi verpakt en zelfs een mooie pen en een visitekaartje. De hele afhandeling is ook vlot en zorgvuldig verzord. Alles top!

Klantgericht!

Helder telefoon gesprek/ contact.

Goede service en snel geregeld!

Goede service en snel geregeld!

Klantvriendelijk en professioneel

Bij het eerste bezoek was door een misverstand een ander horloge besteld. In de winkel ben ik toen door twee dames (Diana en Lyda) zeer vriendelijk geholpen. Het kon geruild worden voor het horloge dat ik daadwerkelijk voor ogen had. Ik ben er zeer blij mee! Dank voor de service!

Meerdere horloges bij Juwelier van�

Meerdere horloges bij Juwelier van Willegen gekocht, altijd goed verpakt, netjes en snel verzonden!

Snelle en veilige levering.

Snelle en veilige levering.

Het was een goede ervaring omdat het een super fijn en betrouwbaar bedrijf is met service!�

Het was een goede ervaring omdat het geleverde product netjes en goed verpakt met een extra cadeautje aangetekend was verzonden. We werden up to date gehouden via de trace and trace. Nadat we het pakketje hebben ontvangen en er nog vragen waren werden we uitstekend en uiterst vriendelijk te woord gestaan met de juiste hulp.

Uitstekend geholpen en geadviseerd.

Bij binnenkomst van de winkel werd ik meteen vriendelijk aangesproken door een van de medewerkers. Vakkundig en met een luisterend oor heeft de verkoperBenno diverse horloges getoond. Geen verplichting en zonder aarzeling heb ik de winkel verlaten. Zeker een reden om terug te komen. Ook na het tweede bezoek nam Benno weer alle tijd en heeft uiteindelijk het juiste horloge aangeraden die aan mijn wensen voldeed. Ik kan terug kijken op een fijne ervaring met Benno en zeker gelukkig met mijn aankoop.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.