Vandaag in de winkel geweest

Vandaag in de winkel geweest, zeer goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je, en ze zijn erg aardig. Echt een aanrader.

An incredible experience

An incredible experience with a professional and knowledgeable team. Thank you for the wonderful service, the wonderful attention to detail, the incredibly fast shipping and taking care of my watch purchase with such detail and care from start to end.

Door omstandigheden moest ik zending, annuleren.prima verloop na even telefonisch contact. Zelf erg leuk presentje gekregen omdat afh�even duurde. Bij vorige aankopen ook prima ervaring mbt prijs,levertijd en klantvriendelijkheid

Heb mijn droomhorloge besteld via�

Heb mijn droomhorloge besteld via Juwelier van Willegen. Het duurt nog even voordat het horloge geleverd wordt, maar dat maakt het plezier niet minder. Ben goed geholpen en zou deze juwelier zeker aanraden.

Wat een vriendelijke bediening in een�

Wat een vriendelijke bediening in een schitterende winkel, top

Geheel volgens afspraak geleverd

Geheel volgens afspraak geleverd. Vertrouwde omgeving en nog een lekker snoepje als cadeau??????

snelle levering en perfect service

snelle levering en perfect service. keurig gedaan dus!

Uitstekende service met Haagsche hopjes

Uitstekende service ook al was het allemaal op afstand, het geleverde goed was uitstekend verpakt...en als je daar als Belg ook nog Haagsche hopjes bijkrijgt...dan is het helemaal OK:)

Klantvriendelijk en een snelle�

Klantvriendelijk en een snelle levering. Levering was mooi ingepakt en wat leuke extras er bij. Top bedrijf!

Heel klantgericht en met veel geduld de�

Heel klantgericht en met veel geduld de klant tevreden gesteld

Mijn eerste TAG Heuer Formula 1 gekocht�

Mijn eerste TAG Heuer Formula 1 gekocht bij Juwelier van Willegen. Eerst telefonisch contact gehad over het horloge, zeer klantvriendelijk en uitstekende service. Horloge leuk en netjes ingepakt. Mocht ik weer een nieuw horloge kopen dan kom ik zeker terug!

Snelle opvolging en levering.

Snelle opvolging en levering.

Maatwerk voor de klant

Duidelijke en overzichtelijke website met veel keuze. Product besteld met de verzending beraamd op 1 � 2 werkdag(en). Vrij snel bericht ontvangen dat het product niet op voorraad bleek te zijn en deze besteld moest worden bij de leverancier. Daarna nogmaals gecontact dat het product ook bij de leverancier niet beschikbaar was, maar door verder rond te bellen hebben ze toch nog een exemplaar kunnen vinden. Uiteindelijk binnen twee dagen na bestelling het product binnen te danken aan het snelle meedenken van de juwelier en het geleverde maatwerk. De geschenkverpakking en het bijgeleverde juwelendoosje zagen er prachtig uit. Al met al zeker tevreden over de bestelling!

Klantgericht!

Ik ben nadat ik al eerder een horloge bij van Willegen heb gekocht weer terug gegaan voor het bezichtigen van de nieuwste Omega Speedmaster Moonwatch. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan door Marlyn en ben uiteindelijk tot koop overgegaan. Van Willegen vind ik een fijne zaak met vakkundig personeel waar ik graag zaken mee doe.

Super goede service

Super goede service. op tweede paasdag besteld en op dezelfde dag een mail waarin ik de maat van mijn pols door kon geven om het horlogebandje op maat te maken. Twee dagen later kwam er een mooi pakketje met mijn nieuwe horloge en nog twee leuke attenties. Een absolute aanrader!!

Excellent service

Excellent service, abcoluetly pleased and happy with Juwelier van Willegen. I will definitely purchase again soon.

Prima service, zowel online als persoonlijk

Prima werkende online ordering, betaling en levering en ook persoonlijk contact om tag heuer horloge bandje op maat te leveren - met leuke persoonlijke touch

Daar kom ik nog eens terug

1. de bestelling van de Longines Flagshipwerd razendsnel bezorgd. 2. gevraagde informatie werd meteen gegeven, zelfs in het weekend. 3. informatie over de reparatie van de Omega Speedmaster Broad Arrow was ook adequaat en nuttig. Hier kom ik nog eens terug.

3e aankoop, steeds vriendelijke medewerkers en goede service

Gisteren heb ik mijn derde horloge inmiddels bij deze juwelier gekocht. Erg vriendelijk geholpen door Amit. Hij liet me niet alleen de horloges zien waar ik de afspraak voor had gemaakt maar ook het nieuwe heuer 02 caliber wat ik wel online maar nog niet in het echt had gezien. Omdat de standaard band te klein is voor mij hebben ze de xl band voor me besteld en kom ik binnenkort terug zodat ze die er voor me op kunnen zetten.

Fantastische service

Fantastische service, zeer behulpzaam, professioneel met veel vakkennis

Weer een mooi horloge gekocht!

Alweer voor de vijfde keer heel erg prettig zaken gedaan met juwelier van Willegen. Echt een aanrader!

Top zaak!

Mooie Grand Seiko bij van Willigen aangeschaft. Eerst gemaild met wat vragen. Werd snel en duidelijk beantwoord. Goed verzorgde website met veel informatie. Zeer tevreden!

Goed geholpen

Goed geholpen bij het uitzoeken bij een ring door Yarno en Lyda. Professioneel en vriendelijk geholpen.

Helemaal top!

Zeer tevreden over de communicatie en de service, daarnaast heel erg blij met mijn aankopen.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.