Snelle en goede service

Snelle en goede service; prettig telefonisch contact.

Bijzonder teleurgesteld

Bijzonder teleurgesteld. Ingeleverd horloge (Longines) ter reparatie bleek zoekgeraakt, bij herhaling zelf moeten informeren - daarbij onvriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk werd gemeld dat reparatie mogelijk was voor een prijs die volstrekt onredelijk was. Weer ophalen van horloge was ook geen sinecure: ik kreeg te verstaan dat ik moest wachten tot ik hierover een mail zou ontvangen - en dat duurde ook weer lang... Bij ophalen van (niet gerepareerd) horloge verliep het contact wederom onaangenaam. Ik kom hier zeker nooit meer terug.

Op en top tevreden over de service van�

Op en top tevreden over de service van Juwelier van Willigen. Vriendelijk contact via chatbox. Snelle bezorging en, op verzoek, heel mooi ingepakt. Helemaal top!

Zeer tevreden ??

Het postpakket was helaas wel wat later dan gepland, maar daar kon de juwelier niets aan doen, door drukte bij PostNL duurde het bezorgen 3dgn. verder zeer tevreden.

Perfecte levering en buitengewoon vriendelijke service

Ik was op zoek naar een horloge voor de 40te verjaardag van mijn man... aangezien de Corona tijd was ik er bang voor om helemaal niets te kunnen regelen voor deze speciale dag . Totdat ik op internet ging surfen ... Het duurde nog geen paar minuten totdat ik 1000% overtuigd was, door alle lyrische maar vooral eerlijke reacties van de klanten , dat de Juwelier van Willingen echt een poging waard was . Telefonisch contact opgenomen. Yarno stond mij keurig ter woord en legde glashelder en super beleefd uit wat de ge�nteresseerde horloges betreft . Ik kreeg meteen een super fijn onderbuikgevoel! Want zoiets als een dure horloge online te bestellen , dat doe je niet zomaar! Kortom , jongens , een super grote compliment naar jullie toe ! Jullie maken de wereld niet alleen maar mooier door het verkopen van mooie spullen wat jullie hebben , maart jullie laten de mensen daardoor beter voelen ! Door jullie goede service, behulpzaamheid en kennis . Ik voelde me zo gelukkig toen ik horloge van mijn man binnen kreeg . Binnen 1 dag ook nog . Gisteren aan hem mogen geven .. nou , hij kreeg er tranen van ! Yarno , bedankt ! En de rest van het team . Last jullie het goed gaan en laat meerdere mensen dit geluk ooit ervaren !

Top levering en communicatie!

Top levering en communicatie!

Prima service en zoals afgesproken

Prima service en zoals afgesproken. Daar hou ik van. Betrouwbaar en eerlijk. Zou zeggen tot een volgende keer.

100% tevreden

Vorige week donderdag, na uiterst vriendelijke beantwoording van diverse vragen via de chatbox, laat in de middag een mooi horloge besteld voor een bijzondere gebeurtenis. Via postnl (verzekerd) met track & trace perfect verpakt ontvangen. Ook, op verzoek, in mooie cadeauverpakking. Helemaal goed dus!

Seiko Prospex

Afgelopen weekend een prachtig horloge van Seiko binnengekregen. Bijzondere was dat deze eigenlijk niet meer verkrijgbaar was. Enkel nog bij van Willegen. Ben door Tom zeer goed geholpen. Heb getwijfeld of ik hem zou kopen. Tom heeft me hier netjes bij geholpen.

Perfecte service tijdens corona

Perfecte service tijdens corona. Ook erg snel in het beantwoorden van vragen via de mail. Toen de winkel nog een beetje open mocht ook heel duidelijk en goed advies over de horloges.

Perfecte klantenservice

Ik ben al 20 jaar klant en de service is altijd erg goed, maar per vandaag 5 sterren. Ik had online een horloge besteld, maar daar bleek iets niet mee in orde te zijn, waarna zij met een wat mij betreft meer dan acceptable oplossing kwamen, en ik toch een prachtig horloge heb. Zeer gewaardeerd!

Fijne juwelier!

Fijne juwelier, goed en leuk team. Kom er al jaren.

Top Service

Top Service. Wilde een Hamilton Horloge die niet op hun site stond. Heb ze gebeld en ze zouden kijken of Hamilton hem kon leveren. Binnen een uur terug gebeld dat Hamilton hem had, en een paar dagen later thuis afgeleverd en netjes op maat gemaakt. Ze namen ook de tijd voor je, echt Top

Verlovingsring

Bedankt voor de goede service, de adviezen in de keuze van de aankoop en het uitgebreide aanbod. Erg fijn mogen winkelen!

Bestelde product als een kado verzonden

Bestelde product als een kado ontvangen, echt super mooi ingepakt! Daarbij ook nog een extra kado erbij omdat ik online bestelde en een kleine gadget, super netjes en zeer attent!, ook pakket levering info zeer up to date via mail bericht. Een aanrader deze juwelier. Rick

Geheel gerestuareerd!

Geheel gerestuareerd! Mijn Oris horloge is geheel gerestaureerd. In Corona-proof omstandigheden gebracht en gehaald. En hij doet t weer als vanouds.

Zeer behulpzaam en deskundig geholpen

Zeer behulpzaam en deskundig geholpen. Het cadeau was prachtig ingepakt!

Prachtig horloge snel geleverd

Prachtig horloge snel geleverd. Mooi verpakt en met lekkere chocolaatjes. Ondanks de lockdown en vlak voor kerstmis snelle levering; besteld via een duidelijke website en na goed contact via mail en telefoon. Persoonlijke service, meedenken en prettig contact. Aanrader.

Recommended

Very nice service I am impressed.

Prima service en perfect verpakt!

Prima service en perfect verpakt!

Goede service, snelle levering en vriendelijke mensen!

Klantvriendelijk, kundig, meedenkend en professioneel

Vorige week een Seiko horloge aangeschaft, super geholpen: klantvriendelijk, kundig, meedenkend en professioneel personeel. Openingstijden ook super, zeer aan te raden winkel!

Vandaag een mooi connected horloge�

Vandaag een mooi connected horloge gekocht. Zeer professionele en klantvriendelijke service. Men heeft uitvoerig de tijd genomen om mij te informeren en om samen met mij het horloge in te stellen en verbinden met de nodige apps. Zal Juwelier van Willegen zeer warm aanbevelen aan een ieder die op zoek is naar kwaliteit producten en service.

breitling

Gister een breitling horloge aangeschaft. Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen. Gewoon top !!

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.