Top service !

Top service !

Vandaag een Longines horloge bij Van�

Vandaag een Longines horloge bij Van Wiiligen gekocht. Prima geadviseerd door de verkoper. Klantvriendelijke en deskundige behandeling maakte deze bijzondere aanschaf extra leuk.

Heel leuk e-mailcontact met de�

Heel leuk e-mailcontact met de verkoper. Snelle verzending binnen twee dagen. Goederen zoals beschreven. Voorbeeldige verkoper, sterk aanbevolen.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Keurig geholpen aan telefoon voor ik de�

Keurig geholpen aan telefoon voor ik de bestelling plaatste!! ??

Geweldige service

Geweldige service, snelle reactie op mijn email met een vraag, en vervolgens ook nog precies gevonden wat ik wou bestellen.Tot mijn grote verbazing brengt van Willegen niet de verzendkosten in rekening. Kortom ik ben zeer tevreden!

Prima aanschaf via internet

Via internet een Junghanshorloge bij juwelier Van Willigen in Den Haag aangeschaft omdat er in de eigen regio geen dealer is. Hoewel 'op afstand' (internet) toch een vertrouwd gevoel door correcte beantwoording van een vraag vooraf (via chat) en dito levering via pakketpost - en ook nog eens feestelijk verpakt. Ben er blij mee.

Outstanding on every level

Outstanding on every level. Highly recommend.

Zeer tevreden! Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel!

Top Service

Nogmaals bedankt voor de super service! Personeel heeft verstand van zaken en weet hoe een klant behandelt wilt worden. Nemen rustig de tijd en op al je vragen kunnen ze antwoord geven. Bedankt Marlyn en Yo�l! Tot de volgende aankoop!

Super service! Kan ik iedereen aanbevelen!

Snelle levering, vooraf gebeld over op maat maken. Prima.

Prachtig ingepakt

Snelle levering, prachtig ingepakt, niets op aan te merken!

Montre exp�di�e imm�diatement

Montre exp�di�e imm�diatement. Montre re�u neuve comme indiqu� dans l'annonce. Livraison tr�s rapide. Bon contact avec le vendeur. Tres satisfait. Merci

Good fast service with nice people

Good fast service with nice people. A product arrived next day as indicated by Juwelier van Wilegen. Very pleased with the quality and service!

Het horloge was mooi verpakt en de doos�

Het horloge was mooi verpakt en de doos was zelfs voorzien van inpakpapier en een leuk cadeautje erbij. Enige minpuntje was dat het prijskaartje nog om het horloge zat.

Nothing to say but perfect!

Nothing to say but perfect!

Great service

Excellent communication and faultless transaction. Shipped to the UK as promised and within the time frame set. Would happily buy from them again.

Van harte aanbevolen ��uitstekend verzonden

Meer dan keurig verpakt verzonden. Binnen de verzenddoos was ��ongevraagd ��mijn product ook nog eens prachtig ingepakt, inclusief een leuk presentje! Van harte aanbevolen.

Via Facebook werd ik door deze juwelier�

Via Facebook werd ik door deze juwelier gewezen op het fraaie Tissot horloge. Had direct contact via messenger en kreeg zelfs op zondagavond antwoorden op enkele vragen. Top! Besteld en erg mooi verpakt. Enige minpuntje is dat er geen instructieboekje bij zat en dat ik toch nog een een schakeltje moet (laten) verwijderen.

Seamaster

Seamaster Product is geleverd zoals beloofd voor een mooie prijs en met een extraatje. Zending was goed verpakt en snel geleverd mijn ervaring was zeer positief.

Goede zaak!

Ik kwam de winkel in voor een chrono xl van Tissot. Ik werd zeer vriendelijk geholpen. Ter vergelijk wat andere horloges omgedaan en daar zat iets bij wat ik nog mooier vond. Wel stuk duurder dus aangegeven er nog over na te denken. Personeel totaal niet opdringerig en ik ben een week later terug gekomen om de seiko presage te kopen. Alles wordt goed uitgelegd. Horloge was scherp geprijst. Top juwelier.

Uitstekende service via Chrono24

Heb via Chrone24 zondagnamiddag besteld. Een uurtje later kreeg ik al een berichtje om me te bedanken voor de aankoop. Dinsdagochtend ontving ik het bestelde horloge. Het pakket werd verstuurd in een zeer veilige doos (genoeg schokdempers toegevoegd), was mooi ingepakt en ik kreeg nog enkele leuke extra's (een balpen, wat hopjes, etc.). Het horloge zelf was op voorhand opgewonden en gaf de datum en uur perfect aan! Het zijn die kleine details die de aankoop leuk maakt en wat je vertrouwen geeft in de verkoper!

Vriendelijk en snel geleverd

Vriendelijk en snel geleverd. Absoluut een aanrader!

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.