Zeer goede service!

Zeer goede service!

zeer goede service!

zeer goede service! +/- 30 min. na de online bestelling belde ze met de vraag of ze het horlogebandje op maat konden maken. vervolgens was het horloge conform afspraak de volgende dag binnen.

Fijne zaak die de tijd voor je neemt.

Fijne zaak die de tijd voor je neemt. Goede deskundigheid. Aanrader!

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel

Heel adequate reactie op mijn�

Heel adequate reactie op mijn bestelling en de volgende dag in huis! Top!

Wederom zeer tevreden over de service�

Wederom zeer tevreden over de service en het vriendelijke personeel. Snelle verzending, zeer goed verpakt, altijd leuk als er een klein presentje bij zit. Zal zeker niet de laatste aankoop zijn!

Aankoop horloge Seiko SRPB41J1

Horloge gekocht in aanbieding voor verjaardag, maar bleek helaas enkele dagen later niet meer in stok (webshop was nog niet aangepast). Enorm vriendelijk geholpen: ze hebben dezelfde horloge bijbesteld aan de kortingsprijs! Conclusie: als je betrouwbaar een nieuwe horloge wil kopen en daarbij onder het motto "klant is koning" geholpen wil worden, ga gewoonweg voor deze juwelier. P.S.: De horloge werd zelfs mooi ingepakt geleverd (inclusief enkele goodies!).

Horloge kwam netjes en leuk verpakt aan met wat goedies. Had nog een gespje nodig en die zat er gewoon gratis bij! Was mijn 2e aanschaf bij Van Willegen en ook deze ervaring was zeer positief.

Prachtig horloge voor een zeer scherpe�

Prachtig horloge voor een zeer scherpe prijs. Prettig contact gehad via chat. Duidelijke website, makkelijk bestellen en zeer snel bezorgd. Uitstekend verpakt met leuke attentie. Deze juwelier kan ik 100% aanbevelen.

Horloge besteld en deze is conform belofte op internet

Horloge besteld en deze is conform belofte geleverd. Het horloge was goed verpakt in een prachtige doos. En het horloge werkt goed.

Meistersinger

Bij Juwelier van Wilegen een nieuwe Meistersinger via hun website gekocht. Uitstekende klantgerichte service. Vriendelijk en kordaat telefonisch geholpen. Ook de verzending snel en goed.

De longines hydroconquest 39mm

De longines hydroconquest 39mm besteld. Ondanks een administratieve fout, zag het er goed uit en de fout was snel opgelost. Goeie service!

Nice

Bestelling later dan verwacht. Desondanks een topservice!

Per abuis zat een verkeerde gesp aan�

Per abuis zat een verkeerde gesp aan het gekochte bandje. Vriendelijk geholpen en direct is de juiste gesp nagezonden. Prima service en klantvriendelijk!

Prima service, deze juwelier kan ik u aanraden.

Hamilton mechanical

Vlotte levering, netjes verpakt �n een presentje. Keurig!

Prima en duidelijk bestelling via hun�

Prima en duidelijk bestelling via hun website. Jammer dat er geen pro-actieve terugkoppeling kwam over wanneer de bestelling geleverd zou worden. Ben er zelf achteraan gegaan.

Zelfs vanuit het "buitenland" ..

Zelfs vanuit het "buitenland" ... Geweldige service ... Perfecte levering ...

Aanrader

Goede service en vaak scherpe prijzen. Aanrader.

Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Horloge gereserveerd (en bevestigd..), maar bij bestellen bleek het toch niet op voorraad te zijn. vWilligen heeft een nieuw exemplaar besteld, voor dezelfde actieprijs. Verzonden en geleverd binnen enkele dagen. Ook de verpakking was uitstekend in orde.

Fantastische service zowel online als offline!

Super snel geleverd en mooi verpakt. Na ontvangst naar de winkel gegaan om horlogeband af te laten stellen. Super vriendelijk geholpen. Al met al fantastische service!!

Great experience

Very simple si straightforward ordering process, received in a few days and the watch is great. Thank you

Prima geholpen

Prima geholpen, mooi ingepakt met cadeautje, en goed verpakt om te verzenden.

Super vriendelijk en goede service!

Fijne ervaring. Ik had een horloge besteld en werd gebeld dat deze helaas net verkocht was. Ze konden er uiteraard nog 1 bestellen maar dan zou de levertijd langer zijn. Dit was voor mij geen probleem maar toch goed dat ze het gevraagd hebben! Super vriendelijk en goede service!

Goede service!

Pakketje in goede staat ontvangen, netjes verpakt met leuk presentje en sieraad voorzien van certificaat.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.