De levering van het mooie horloge was�

De levering van het mooie horloge was helemaal top. Heel mooi verpakt en paar leuke kleinigheidjes erbij. Erg tevreden dus!

Allemaal top geregeld

Allemaal top geregeld

Goed email en telefonisch contact

Goed email en telefonisch contact, snelle levering, zeer goede service

Betrouwbare leverancier

Concurrerende prijzen, snelle levering - als verrassing mooie cadeau verpakking - en met de service zit het volgens mij ook wel goed. Heel blij met mijn aankoop!

Deskundige medewerker welke de tijd�

Deskundige medewerker welke de tijd nam, en niet opdringerig is! Prima aanbod horloges, mooie aanbiedingen nu. Erg tevreden met de nieuwe Tag Heer! Dank voor de goede service.

Goede service en kwaliteit!!

Goede service, leuk verpakt en snelle levering!! En erg blij met mijn nieuwe aanwinst!!

Super blij met dit horloge!

Super blij met dit horloge! Vlotte levering, netjes en goed verpakt en vriendelijke medewerkers ondanks slechts telefonisch contact!

Ik koop vrijwel al mijn sieraden bij�

Ik koop vrijwel al mijn sieraden bij deze winkel. Ze helpen je goed, zijn re�el als er iets mis is en zijn betrouwbaar.

I was very pleased with your services

I was very pleased with your services. The watch looks great. The sealer was trustworthy and prompt. I recommend it!

Perfect!

Eenvoudig bestellen en de dag erna mijn horloge keurig en veilig verpakt thuisgestuurd gekregen. Ik was wat huiverig om een horloge op afstand te kopen, maar die angst was in dit geval volkomen onterecht.

Prima service!

Snelle levering, prima service en fraai ingepakt!

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling. Perfect verpakt en een kleine attentie. Heel leuk.

Mooie horloge, zeer tevreden.

Mooie horloge via internet besteld. Keurig op tijd binnen, mooi verpakt. Degelijk verzonden , met een leuke attentie erbij. Zeer blij met mijn nieuwe aanwinst.

Horloge via internet besteld

Horloge via internet besteld. Volgende werd hij al keurig geleverd.

Dikke prima

Eerder al een horloge in de winkel gekocht en erg goed en vriendelijk geholpen. Nu een horloge online gekocht. Snelle leveringen erg goed en leuk verpakt.

Het Hamilton horloge

Het Hamilton horloge die ik online had besteld was binnen 2 dagen in huis. Naar alle tevredenheid/goede communicatie en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk dat er een kleinigheidje werd meegestuurd. Bedankt! Ik zou hier zeker weer kopen dan kom ik eens langs in de winkel.

Eerbied voor haar producten!

Uitstekende service, bijzonder betrouwbaar qua advies en levertijden, pakketje werd uitstekend op tijd en met een leuke attentie geleverd. Zonder meer aan te raden, erg prettig om te ervaren wanneer een bedrijf als Juwelier Van Willegen eerbied heeft voor haar producten!

Via internet aankoop gedaan zeer�

Via internet aankoop gedaan zeer correct snel en vriendelijk geholpen! Pakket de volgende dag thuis met een leuke attentie erin. Goed gedaan en ga vooral zo door

Een en al lof!

Een en al lof voor de uitvoering en afhandeling van bestellingen! Top!

Prima levering en goede communicatie

Ik had besteld via internet, dus heb geen persoonlijk contact gehad. Maar toen ik per mail vroeg om de status van de bestelling kreeg ik heel snel reactie. Daarnaast bleek de prijs op de website niet meer te kloppen met de actuele prijs, maar daar werd geen punt van gemaakt en gewoon als korting gerekend, dat vond ik heel netjes. En een leuke attentie in de verpakking (geen Haagse hopjes zoals vermeld in de brief, maar lekkere chocolaatjes). Kortom, prima ervaring gehad!

Snel, vriendelijk en compleet

Via chrono24 een bestelling geplaatst. Bestelling was netjes verpakt en snel bezorgd. De service was heel goed en vriendelijk. De informatie aangaande het gekochte voorwerp was compleet en correct zoals het hoort. Ivm. de feestdagen ook nog een kleine attentie gekregen. Super !

Zeer vriendelijk personeel!

Vorige week een mooi Tissot horloge gekocht bij Van Willigen. Ik had me verkeken op de prijs en men merkte dat op en ze zijn me uit eigen beweging tegemoetgekomen. Voor mijn gevoel niet om het verkopen maar puur uit vriendelijkheid. Echt een juwelier waar je je thuis voelt en graag komt. Zeer vriendelijk personeel.

I love buying my watches at juwelier�

I love buying my watches at juwelier Van Willegen because I feel it is safe and communication is always perfect. I highly recommend this seller - which I think is the absolute best place to buy your watches

Supersnelle reactie op vragen; denkt mee met de klant. Prima service en snelle, goed verzorgde levering. En dan nog als cadeau ingepakt ook!

Snelle reactie op vragen. Snelle verzending en als je de bestelling ontvangt, hebben ze het nog als een cadeautje ingepakt. Was mijn eerste keer dat ik hier een horloge besteld had, maar zal ook zeker niet de laatste keer zijn......

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.