Als post nl hun best had gedaan was�

Als post nl hun best had gedaan was alles perfect geweest.horloge 3 dagen later ontvangen dan de afspraak was.Service van de juwelier is perfect.

ik had het horloge besteld via de�

ik had het horloge besteld via de website en gemeld dat ik deze de volgende dag ging komen afhalen. Mailtje werd snel beantwoord en gevolgd door een telefoontje. Bij het ophalen van het horloge werden we reeds verwacht en heel vriendelijk ontvangen met een lekkere capuccino. Deskundige en vlotte uitleg van de verkoper ook! Aangename winkelervaring zo! Top!

Mooi horloge en snel bezorgd.

Mooi horloge en snel bezorgd.

Bought a watch online

Bought a watch online, the store contacted me PERSONALLY the next day apologizing they did not send the tracking link the same day, and they followed up all the way through. When the package arrived (internationally) and I opened it, the watch was gift wrapped beautifully, everything packaged carefully, and even the receipt was placed with effort, everything by a real person that cares, and it shows.

Responsive, supportive, forthcoming, 5*star

Without any reservations, this was my the best online (luxury product) purchase. From initial contact on chat, responsiveness, fast delivery to my doorstep in south of Europe and to beautifully packaged watch, everything was seamless.

Helemaal zoals het moet zijn.

Helemaal zoals het moet zijn. Via internet gekocht, dus erg anoniem, wordt ik toch netjes gebeld om de polsmaat op te nemen! Als dat geen service en meedenken is? En nog mooi verpakt bovendien EN met lekkere Haagse hopjes als kers op de taart. Geweldig!!

Zeer goede service

Snelle levering, fijne communicatie. Prachtig horloge uit nieuwe collectie op voorraad. Heel tevreden!

Klasse!

Ik heb gisteren online besteld en de vanmiddag werd er mij reeds een prachtige horloge geleverd, stijlvol ingepakt als cadeautje. Er zat zelfs een kleine verrassing bij. Ik voel me als klant echt wel verwend. Jullie weten duidelijk wat Customer service betekent. Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen.

Nice service

Nice service

Ondanks dat ik een fout maakte bij de�

Ondanks dat ik een fout maakte bij de bestelling en geen horloge kocht, bleef de service en bereidheid om mee te denken erg goed. Ik zal zeker deze juwelier aanbevelen.

Heb mijn bestelling op zondag gedaan en�

Heb mijn bestelling op zondag gedaan en kreeg maandag al meteen respons over mijn bestelling en is dinsdag geleverd. Super netjes en snel afgehandeld.

Super service en mooi verpakt !

Super service en mooi verpakt !! Bandje voor de tag heur besteld na duidelijke en snelle info op de site via de online chat besteld ! Volgende dag thuis . En een lekker zakje snoep met Haagse hopjes bij de bestelling gekregen. Koop hier zekers weer !

Triest

Vorige week bracht ik 2 horloges - een Tissot en een Swiss Army - waarvan de batterij moest worden vervangen. De kosten zouden � 15,00 per horloge zijn. Ik werd gebeld over de Swiss Army, er zou meer mee aan de hand zijn want met een nieuwe batterij erin bleef de secondewijzer �hangen� (heel kleine bewegingen maken) maar hij liep niet. Nader extern onderzoek zou nodig zijn, kosten hiervoor � 150,00 en het herstel zou 4 weken duren. Dit vond ik toch wat veel dus ben hier niet op in gegaan. Vervolgens gezocht naar een juwelier die zelf repareert. Zijn antwoord op mijn ervaring was dat dit een vaker gemaakte fout is door wel de juiste diameter van de batterij te kiezen maar met een te grote dikte waardoor de kast niet meer goed sluit en het uurwerk �onder druk� komt te staan bij de poging deze toch te sluiten. Met de juiste batterij - kosten � 9,00 all in - loop de Swiss Army weer als een zonnetje en bespaarde ik � 141,00.

Het bestelde horloge is snel en perfect thuisbezorgd

Het bestelde horloge is snel en perfect afgeleverd in mooie cadeau verpakking met een persoonlijke bedankbrief en met een leuke attentie.

Erg slechte behandeling door stevige medewerkster

Zojuist mijn tissot t-touch horloge opgehaald na een servicebeurt met batterij. Het wegbrengen was super en klantvriendelijk, nu bij het inruilen van het horloge zijn wij door een stevige dame geholpen en op zo een niet klantvriendelijke manier dat wij hebben besloten geen horloge te kopen. De medewerkster gaf ons een arrogante houding en geen interesse. Tevens bij het uitzoeken had mevrouw verkeerde prijzen aan gehouden en bij het daarop wijzen werd mevrouw nog geirriteerder en besloten wij weg te gaan maar niet na nog een grote mond te krijgen van mevrouw. Als wij door een andere medewerker/ster geholpen zouden worden die wel zin in haar werk heeft hadden we gewoon het horloge gekocht. Geen aanrader!

Zeer snelle en vooral nette levering

Zeer snelle en vooral nette levering! Met zelfs een mooi cadeaupapiertje en klein presentje. Zat goed/stevig en veilig ingepakt. Zeer tevreden!

Perfecte service.

Snelle en transparante service. Werdt persoonlijk gebeld voor het aanpassen van de band op maat. Leuke presentje bij je aanschaf. Helaas viel het model me tegen maar kon het zonder problemen retourneren. Perfecte service!

TAG Heuer order

Ordered & received a beautiful TAG Heuer watch as a present for a family member. Simple, clear process & communication including fast updates & shipping info. For a moment I thought 'too good to be true' but I'm delighted to say it was all excellent.

Online de Oris Aquis 2018

Online de Oris Aquis 2018 besteld. Snelle en fijne service! Er zal zelfs een tool bij om de bandjes te wisselen :-) Helemaal mooi.

Goede snelle service

Goede snelle service. Correcte afhandeling.

deze juwelier is echt een top zaak

deze juwelier is echt een top zaak! ik heb hier een mooie watch gekocht en wel online. alles is tot in de puntjes geregeld. vandaag besteld is ook morgen in huis, ook op zaterdag!. ik ga hier zeker nog eens bestellen mocht ik iets interressants tegenkomen. bedankt juwelier van willegen

Meer dan uitstekende service bij het�

Meer dan uitstekende service bij het aanschaffen van een horloge van Tag Heuer. Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je en behandelen al je vragen! Zeker een aanrader!!!

Vriendelijk, goede communicatie.

Vriendelijk, goede communicatie. Product wordt in een luxe cadeau verpakking geleverd. Afspraken worden nagekomen.

Het bedrijf is betrouwbaar en heeft�

Het bedrijf is betrouwbaar en heeft volgens afspraak geleverd.

Voor het eerst heb ik via de webwinkel�

Voor het eerst heb ik via de webwinkel bij juwelier van Willegen een horloge gekocht de dag erna de horloge in huis [top] De bestelling was als een waar cadeau verpakt inclusief een leuke attentie erbij zeer mooie gedaan een echte aanrader. Complimenten aan de directie en medewerkers van Van Willegen voor de correcte aanpak van bedrijfsvoering. groeten uit zuid limburg. Cees Peters.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.