Uitstekende service en uitleg als Breitling retailer

Ik heb van mijn ouders een Breitling gekregen als cadeau voor het behalen van mijn diploma, maar de band moest verkleind worden. Dus wij naar juwelier van Willegen om hem te laten verkleinen en dit kon ook desondanks dat de Breitling daar niet gekocht is. Dit in combinatie met uitstekende service en uitleg over het horloge zelf en verschillende horlogebandjes!

Goede service via internet - Meistersinger Neo plus

Goede bereikbaarheid per mail en snel en duidelijk antwoord op vragen en er wordt zelfs meegedacht. Ondanks een technische fout tijdens de bestelling (doorleiding naar iDeal) netjes geholpen opgelost. De bestelling werd goed verpakt verstuurd, waarbij het doosje van het horloge zelfs nog in luxe pakpapier was gewikkeld met een mooie strik. Het uitpakken was al een feestje.

Horloge besteld via Internet.

Horloge besteld via Internet, dit viel helaas een beetje tegen. Gebeld met de Juwelier, om het horloge te ruilen tegen een ander horloge. Dit was geen enkel probleem. Naar de zaak geweest, en hier werden we hartelijk ontvangen, met koffie, en daarna ook nog eventueel een ander drankje.Er werd voor ons alle tijd genomen om een ander horloge uit te kiezen. Uiteindelijk na ongeveer 10 stuks gezien, een horloge naar mijn smaak gevonden.Man door wie we geholpen zijn had kennis van zaken. Wist veel te vertellen over de werking van het horloge, en het onderhoud hier van. Voorlopig kan ik met dit horloge vooruit, maar omdat ik nogal een liefhebber ben, zal ik in de toekomst zeker nog eens bij deze zaak in Den Haag langs gaan.

Super service! Ik was zelf laat met bestellen, maar ze hebben het zo geregeld dat mijn sieraad nog op tijd was voor mijn verjaardag. Heel erg blij mee en een aanrader dus!

Snelle verzending

Snelle verzending. Persoonlijke service. Prachtig en veilig ingepakt.

Vlotte afhandeling en leuke extra's bij �

Vlotte afhandeling en leuke extra's bij de bestelling. Dit is een leuk cadeau om te geven.

Bestelling in mooie cadeauverpakking en �

Bestelling in mooie cadeauverpakking en ook nog een verassing erbij! Leuk gedaan. De beoordelingsaanvraag komt wel veel te snel: bijna 3 dagen voordat je het artikel binnen hebt.. Was prima verzorgd en de korting is ook mooi meegenomen. Heb ik verder niet gevonden op internet.

Prima online winkel met een ontzettend �

Prima online winkel met een ontzettend snelle levering. De 5%procent korting is ook een leuke deal

Top service, uiteindelijk cadeautje voor de feestdagen nog in huis!

Fine jewlery

Tks! All fine

Ook als webwinkel aan te raden

Ik heb regelmatig in Juwelier van Willegen gekocht en ik ben altijd blij ermee. Nu voor de eerste keer heb ik via de webwinkel gekocht (ik had geen tijd om een cadeautje in de winkel te kopen). Echt een goede service als altijd! Op vrijdag besteld, op zaterdag (23 december!) thuis, met een mooie verpakking en een verrassing cadeau ook! Dus kan ik ze ook als webwinkel aanraden.

Goede service, werd nog even gebeld over mijn bestelling om een aandachtspuntje te bespreken. Daarna kreeg ik netjes een verzendbevestiging. Het pakketje werd de dag later geleverd. In de doos zat mijn bestelling mooi ingepakt met een leuk presentje. Echte aanrader!!

snel per DHL, in 1 dag binnen, mooi verpakt

snel, mooi verpakt, per dhl verstuurd, top

snelle levering Longines hydroconquest

snelle levering Longines hydroconquest horloge, betrouwbaar en behulpzaam

Betrouwbaar bedrijf,geleverd zoals �

Betrouwbaar bedrijf,geleverd zoals omschreven.

SUPER

Quality, fast, courteous and very prompt service. Excellent shop!

Erg tevreden met onze Tag Heuer horloges

Echt heel erg goed geholpen met onze mooie Tag Heuer horloges voor onze 12 1/2 jarige huwelijk. Heel mooi ingepakt thuisbezorgd. Ik kom zeker ook een keertje in jullie winkel kijken.

SUPER SERVICE, mooie aankoop experience!

SUPER SERVICE, erg goed verkoop personeel dat de tijd voor je neemt!! Vandaag (zondag) hier geweest om een horloge te kopen. Goed advies, luisteren naar wat JIJ wilt en dan naar een oplossing toewerken. Werkelijk top en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop experience.

In 1 woord...top!!!

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis met een cadeautje erbij. Zeer vriendelijk personeel. Super!!!

Geachte juwelier van willegen,

Geachte juwelier van willegen, moet u dan ook bedanken voor de goede ontvangst van mijn chrono xl tissot horloge,met de korting en de leuke attentie vanuit Haagse hopjes,groet u vanuit mooi Hoorn,Jan.B.

Eerlijke zaak

Eerlijke zaak, goede prijs, betrouwbaar en service gericht!

goede service en betrouwbare winkel

goede service en betrouwbare winkel Zijn de afspraken correct nagekomen en ik ben heel tevreden

Uitgebreide collectie met veel merken �

Uitgebreide collectie met veel merken en modellen en daarbij dus ook veel voorradig. Goede service. Het ritje vanuit Rotterdam meer dan waard.

Prettig geholpen

Helder verhaal en goed de tijd genomen. Prettige ervaring.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.