Onvoldoende kennis diensten. Slecht product (Tissot touch bandje).

Onvoldoende kennis diensten.

Alles prima.

Lieferangaben auf der Website stimmen. Lieferung erfolgte wie versprochen am n�chsten Tag. Alles sorgf�ltig und sch�n verpackt. Sehr professionnell.

Juwelier van Willegen

In juli mijn eerste Breitling gekocht bij juwelier van Willegen. Ik ben hier erg goed behandeld, hiervoor 5 sterren.

Fijn, geduldig en kundig advies; een zeer tevreden klant

Ik heb afgelopen april een Oris horloge gekocht bij Juwelier van Willegen. Ik ben door verschillende werknemers heel prettig geholpen. Ik ben goed geadviseerd en de werknemers van van Willegen konden veel vertellen over het horloge en het merk. Daarbij heb ik het gevoel dat ik echt ben geholpen, in plaats van dat mij een per se een horloge moest worden verkocht. Er werd uitgebreid de tijd genomen en ik ben uiteindelijk na een week bedenktijd terug gekomen om het horloge op te halen. Al met al een fijne juwelier. Een horloge is natuurlijk geen goedkope aanschaf, maar ik ben er nog steeds ontzettend blij mee en ik weet zeker dat ik dat er nog vele jaren van zal genieten.

Koop hier uw horloge!

Goeie service, zeer vriendelijk ontvangen en heerlijke koffie!

Loop hier echt eens binnen

Goed geholpen, prettige mensen, aangename sfeer.

Prima service en vakkennis!

Prima service en vakkennis!

ik ben goed gehulepen ik te vrijden

Top service!!!!

Top service!!!!

Vijf sterren en wel hierom

Prima service, zeer vakkundige en vriendelijke medewerkers die met je meedenken en prachtige producten. Al met al een aanrader.

Persoonlijke service

Persoonlijke service, ze nemen de tijd voor klanten.

Correcte verkoper die de tijd voor je �

Correcte verkoper die de tijd voor je neemt

Fijne winkel

Fijne winkel, geen pusherig personeel, oprechte horlogeliefhebbers, wij hebben er een paar hele mooie manchetknopen gekocht

Zeer goed geholpen op een persoonlijke �

Zeer goed geholpen op een persoonlijke rustige manier.

Fantastisch geholpen door Serena en ook �

Fantastisch geholpen door Serena en ook de after sales (nalevering horlogedoos) wordt perfect opgevolgd. Hier koop ik zeker weer!! Ronald

snelle service en mooi ingepakt

snelle service en mooi ingepakt

Zeer snelle er correcte levering!

Zeer snelle er correcte levering! Erg tevreden over Van Willegen, ook icm verkoop op afstand van dit soort waardevolle horloges. Zou zo weer een aankoop bij hen doen!

Perfecte service en levering waar �

Perfecte service en levering waar aandacht aan is geschonken.

Om 1 minuut voor sluitingstijd contact �

Om 1 minuut voor sluitingstijd contact gezocht om via het internet een horloge te kopen voor onze vader die 80 jaar wordt. Dit adres er specifiek uitgepakt omdat ik weinig aankopen doe via het internet. Uiterst vriendelijk te woord gestaan door de verkoopster ging direct kijken of het horloge in voorraad was, het horloge betaald en tweedagen later keurig feestelijk verpakt en aan gekomen bij ons thuis! Onze vader was er heel blij mee bedankt! Voor de goede service

Nette mensen goede uitleg duidelijk en �

Nette mensen goede uitleg duidelijk en respectvol

Als kadogeschenk ingepakt

Geheel goed verzorgd verzonden, netjes ingepakt met kadopapier en welkomstkadootje Haagse hopjes met pen:) enkel 1 dag later aangekomen, terwijl op site stond voor 16 u besteld de volgende dag in huis.

In een cabrio met een Tag Heuer horloge �

In een cabrio met een Tag Heuer horloge om je pols en een Tag Heuer Cap op je hoofd moet je het ultieme geluksgevoel bezorgen. Het eerste en het tweede heb ik maar item nr. drie is / was moeilijk te realiseren . Bij Juwelier van Willegen geven ze een cap cadeau bij aanschaf van een Tag Heuer horloge maar die heb ik al meer dan 25 jaar. Na telefonisch contact werd ik door van Willegen terug gebeld met de mededeling dat ik gratis een cap kon komen afhalen. Je moet er wel 400 km. voor rijden maar dan heb je ook wel iets bijzonders. Petje af voor deze service. Groeten Robert Klijn Heythuysen.

Friendly and attentive people

Friendly and attentive people, fast handling and a very good service. I am delighted and would definitely buy again there. Congratulations to that!

Minitials halssieraad besteld

Fijne juwelier. Biedt excuses aan over het feit dat er een aantal dingen misgingen met mijn bestelling. De retourkosten die ik moest maken voor het terugsturen van het sieraad worden vergoed. Tevreden!

ABSOLUTELY AMAZING SERVICE

I have over the past few weeks had the pleasure of receiving amazing, friendly, professional and efficient service from Juwelier van Willegen, Den Haag while ordering a specific watch as a gift for my sons wedding. The watch was a Longines 24-Hours Single Push Point with all extra which is very difficult to come by, however Juwelier van Willegens went totally out of their way to acquire and ship the full unit to me. Thanks specifically to Sander Clijsters who dealt specifically with this for me. I definitely recommend them to anyone who is looking for a watch and a very good service. Regards, Craig

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.