Snel en betrouwbaar

Zonder problemen een Longines horloge gekocht. Goede communicatie via de mail. Behulpzaam en snelle levering.

Uitstekende service. Heb een horloge geretourneerd en ook dit werd snel en adequaat afgehandeld. Ik zou deze juwelier zeker aanbevelen en er eventueel in de toekomst een ander horloge kopen.

snelle levering, correcte service

Gyors pontos j� min?s�g.

Gyors pontos j� min?s�g.

Perfectie ......... het bestaat echt, ....

Gisteren een Tag Heuer Connected Modular 45 besteld. Vandaag ontvangen in een keurig en feestelijk ingepakt pakket. Daarnaast ook nog een een attentie van het huis. Tja, dan is er echt niets meer te verbeteren, maar waarom zou je, als het toch al perfect is :-) Juwelier van Willegen, blijf zo doorgaan, wij wensen jullie nog heeeeeel veel tevreden klanten!

Prima service en snelle levering

Prima bedrijf. Goede service en snelle levering. Afspraken worden keurig nagekomen

Perfecte service!!

Wat n aangename mensen. Uitstekende service. Pakketje super op tijd. Werd vooraf even gebeld om te vragen of ze het pakketje dezelfde dagkonden verzenden of beter een dagje later. Zat n leuke kleine attentie bij het pakketje. Ja echt alles top geregeld!!

Vriendelijke service. Ik had een Minitials ketting besteld, welke iets was vertraagd maar ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang. De ketting werd uiteindelijk mooi verzorgd en ingepakt geleverd. Erg blij mee.

Perfect!

Ik wou een bepaalde soort horloge kopen, een van de weinig juweliers in de land die hem hadden. Online gekocht, volgende dag in huis en prachtig ingepakt! Cadeau is zeker geslaagd!

Prettige ervaring!

Bij Juwelier van Willegen online een "TISSOT PRC200 AUTOMATIC CHRONOGRAPH" aangeschaft. In de ochtend besteld, in de avond thuisbezorgd, prachtig verpakt en met een klein presentje! Geweldig horloge, goede service tot nu toe en alle vertrouwen dat dat zo blijft! Ik zou Juwelier van Willegen aanbevelen.

Fijn geholpen,vakkundige medewerkers die weten waar ze over praten.ik kocht een prachtige tissot na een goed advies.Ik kom er zeker terug. Ton Renzenbrink Zoetermeer.

Service met een hoofdletter S!

Perfecte en vlotte service! Eerlijk is eerlijk: dank! Kerstcadeau is in zeer goede aarde gevallen!

Zeer vriendelijk en goede service. Mooi verpakt met attenties.

Zeer tevreden en heel klantvriendelijk!

Goed bereikbaar, heel vriendelijk en behulpzaam!

precieze, snelle, zeer klantvriendelijke afhandeling van mijn bestelling

Ik kan deze juwelier van harte aanbevelen.

Snelle service en leuke attentie

Ik heb een Tissot Visodate besteld die de volgende dag al geleverd werd. Daarnaast vond ik de verpakking leuk evenals de kleine attentie die meegestuurd werd.

Prima on-line transactie

Prima on-line transactie. Zou zo weer gebruik maken van de webshop.

Niets mis mee. Idee is wel even wennen om een duur horloge online te kopen. Het helpt daarbij dat ik de winkel ken en daar al eerder een horloge heb gekocht.

Goed advies en uitleg

Na een goede uitleg en advies van een kundige juwelier, ben ik tot een goede beslissing gekomen waarna ik een prachtig horloge heb besteld waar ik ontzettend blij mee ben. Het horloge is per post toegezonden nadat ik het de dag daarvoor besteld heb. Het was een prachtig mooi verpakt geschenk wat bijna zonde was om open te maken. Jammer dat ik te ver weg woon van Den Haag, anders was ik zeker bij Juwelier van Wilgen binnen gestapt.

Prima service!

Nice shop, very good website and easy to use, friendly service and what a lovely surprise my online order was even wrapped beautifully! Thank you.

Achat d'une montre Tissot Visodate Heritage

Tr�s belle montre et envoi colis tr�s rapide. A recommander vivement

Prima, snelle levering en veel betalingsmogelijheiden

Feest

Ik heb een horloge in de onlineshop besteld. De dag erna keurig verpakt ontvangen. Ze hebben eest nog gebeld hoe groot het bandje moest zijn, zodat ze het horloge op maat konden maken. Het uitpakken van het horloge was een waar feestje. Keurig ingepakt en aandacht aan besteedt met een klein presentje erbij. Zo kan het dus ook! Een echte aanrader dus.

Van Willegen, een enorm sympathiek adres!

Als Vintage Collector kocht ik eerder dit jaar een "retro-vintage" horloge van TISSOT bij Van Willegen. Dit naar volle tevredenheid. Op zoek naar een speciale 14K Gold Plated Tissot Buckle voor een ander horloge in mijn collectie wendde ik mij, na lang en vergeefs zoeken op internet, tot Van Willegen, met de vraag of zij dit misschien nog ergens op de kop konden tikken. Dat konden ze!! In Zwitserland, bij Tissot, waar ik zelf ook al contact mee had gezocht, maar te horen had gekregen dat dit niet meer leverbaar was. Het gelukte Van Willegen echter w�l. En zo kreeg ik na enkele weken de door mij zo gewenste Tissot buckle. Het was n�t niet de buckle die ik eigenlijk wilde, dus ik zocht opnieuw contact met Van Willegen met de vraag of ze nogmaals een poging wilden wagen, nu voor dat andere type buckle. Zeer verrast was ik met het antwoord: "dit kunnen wij inderdaad voor u bestellen!". Op mijn vraag wat de kosten waren kreeg ik als antwoord: "deze krijgt u van ons cadeau!". Is dat geweldig of niet?? Voor mij blijft Van Willegen zonder meer het beste adres in Nederland!

Prima service met zowel bij en na de bestelling telefonisch contact als ook emailverkeer met Van Willegen, waardoor er de juiste informatie werd gegeven ten aanzien van besteld product en leveringstijd. Bestelling keurig op tijd afgeleverd.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.