Tot in de puntjes verzorgde en plezierige ervaring

Van website , naar aankoop , tot bezorging, alles fijn en tot in de perfectie!

Snel geleverd en mooi verpakt

Snel geleverd en mooi verpakt. Top!

Snel en servicegericht

Onze gewenste uitvoering was op voorraad, en werd dezelfde dag verstuurd. Ook de mogelijkheid om te ruilen indien de maat niet goed is.

Een beetje extra

Het gelimiteerde horloge is heel snel verzonden, ongevraagd prachtig ingepakt. Een echt cadeau dus, in dit geval voor mezelf. De heerlijke Haagsche hopjes maakte het helemaal af. Een fijne ervaring voor nu en nog eens.

Ongedwongen de horloge hobby beleven

Het altijd openstaan van de deur is voor mij het eerste teken van een warm welkom. Afgelopen zaterdag heb ik opnieuw een bijzonder plezierige ervaring gehad bij van Willigen. Er werd ruimschoots de tijd genomen om mij zowel de horloges te laten zien waarin ik interesse had als die waar ik gewoon nieuwsgierig naar was. Samen met mijn broer hebben we genoten van een uitgebreide zit aan tafel, waar we uitstekend werden verzorgd door het personeel (helaas kennen we de naam niet!). Na herhaaldelijk langs te zijn gekomen voor een kopje koffie en wat inspiratie, heb ik deze keer de knoop doorgehakt en een prachtige Omega aangeschaft. Na deze investering in zullen mijn eerst volgende bezoeken waarschijnlijk weer even beperkt moeten blijven tot inspiratie opdoen :)

Fast efficient services

The item purchased was processed quickly and despatched within a day of ordering.

Goede ervaring op de webwinkel

Ik heb maandagmiddag een horloge besteld via de website. Twee uur later ontving ik track&trace email. Zeer snel! Vandaag heb ik het horloge gekregen. Ik had twijfels over online bestelling van horloges maar het was mooi ingepakt met beschermende materialen.

Keurige benadering, een deal is niet uitgesloten

Wij hebben online een horloge bij van Willegen besteld. We waren het eens mbt levering en prijs, maar daar is het ook bij gebleven. Men heeft mij een mail gestuurd en zojuist nog telefonisch contact gehad. Een misverstand.

Fijne juwelier

Zeer goed en kundig geholpen door Yoel bij de aanschaf van een Tag Heuer horloge. Netjes op maat gemaakt en een goede uitleg over het horloge en de werking van de automaat!

Snel geleverd. Retour werd ook goed opgelost.

Nette en mooie zaak. Horloge besteld, volgende ochtend al ontvangen. Mooi verpakt! Helaas was 38mm optisch toch net wat te klein voor mijn pols. In de winkel goed ontvangen voor retour. Snel opgelost. Zal hier zeker terugkomen voor mijn volgende aankoop.

Het is altijd een goede ervaring bij�

Het is altijd een goede ervaring bij van Willigen, al het personeel heeft passie voor de producten. Vandaag goed geholpen door Alex en Yoel!

Excellente hulp!

Vandaag hebben wij Juwelier van Wilgen bezocht vanwege de potenti�le aanschaf van een Grand Seiko. Wij werden vriendelijk begroet door Alex Vroom die ons daarna ook kundig te woord stond. Ze hadden ook direct het model liggen wat wij zochten. Alex kon ons ondanks voorafgaande research toch nog leuke dingen vertellen over het merk. Het was een geslaagd bezoek.

Passie voor het merk!

Gedegen vakkennis, keurig geholpen en overduidelijk gedeelde passie voor het merk!

Horloge online besteld en keurig�

Horloge online besteld en keurig volgende dag bezorgd! Prima!

Ik heb afgelopen week twee maal een�

Ik heb afgelopen week twee maal een Breitljng Avenger gekocht. Wat een fijne zaak, ik werd meteen gastvrij ontvangen met een kop koffie en een glas water. Vriendelijk en kundig personeel wat de tijd voor je neemt.

Vlotte verzending en top service en�

Vlotte verzending en top service en communicatie.

mooi horloge mooi verpakt

mooi horloge mooi verpakt, snel geleverd

Online een ring besteld met een klein�

Online een ring besteld met een klein diamantje voor kerst voor mijn vrouw. Ondanks dat ik niet de wereld heb uitgeven heb ik toch zeer fijne service geregen. Ze hebben de ring om maat gemaakt en een certificaat van echtheid uitgeven. Fijn bedrijf!

Van Willigen biedt uitstekende service

Ik zag mooi Oris horloge -met korting- op de website. Desgevraagd hielden ze het een week voor me vast zodat ik toen ik er tijd voor had langs kon. Fijn geholpen. Heb het horloge gekocht. Eerder ook goede ervaring gehad met reparatie van ander horloge onder garantie.

Prima sevice !~!! Dank voor de goede en snelle service.

Dank voor de goede en snelle service. Ook de bezorging prima verlopen. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe horloge!! Dank hiervoor.

Top juwelier

Top juwelier, zeer snelle levering. Horloge ook nog op maat gemaakt. Mooi ingepakt en ook nog eens wat Haagse hopjes erbij gekregen. Beter kan niet.

Super service en ik kom graag terug in�

Super service en ik kom graag terug in de goede online winkel. Echt nog ��n vakkundige ondersteuning.

Goede en snelle service!

Goede service van juwelier van Willegen. Prettige communicatie, een goede prijs �n snel verzonden!

Snelle levering van een mooie squale Bij de concurrentie had ik een kleine 2 weken erop moeten wachten. Bij van willegen was het horloge er al binnen een paar dagen. Fijn weekend en groeten Roy Schneiders

Snelle reaktie op mijn e mails met vragen

Ik kreeg binnen een dag een reaktie op mijn vragen en er werd duidelijk aangegeven wat de stappen waren om het gewenste produkt te bestellen.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.