Goede service, keurig

Net als op de site stond vermeld, bleek bij ontvangst alles keurig (en als een echt cadeau) ingepakt. Bij mij ontbraken de extra horloge-bandjes, maar die werden alsnog nagestuurd. Snelle reactie ook. Behulpzaam. Horloge doet het prima. Ben er heel blij mee, kom zeker weer terug!

Snel plus service

Ik heb een nieuwe band voor mijn Tag Heuer Connected besteld. In Nederland moeilijk te vinden. Levering al binnen 2 dagen en in dat korte traject netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling plus een nette brief in de verpakking met advies over de montage van de band. Erg tevreden!

Goed infomatie en verzorgen

Ik ben heel tevreden met Tag heure connected horloge met cognac leer mooi cadeau in pakket Zeer lux snel bezorgen .

Snelle levering, goede service

Heldere en betrouwbare site. Snelle levering in prachtige verpakking. Goede service. Aanrader!

Zeer goede service en doen wat ze beloven

Tissot horloge besteld via internet, goed geholpen en de additonele vragen, die door mij werden gesteld, zijn alle correct afgehandeld, dank je wel Sander. Zeer snelle en correcte levering, icm leuke attentie, extra boek, persoonlijke brief en natuurlijk levering horloge, zeer tevreden. Juwelier van Willegen, voor een ieder een aanrader om zaken mee te doen! Succes en nogmaals bedankt voor de goede service

goed service

snel service en goed prijs

Zeer goede service en mooie producten

Online een bestelling geplaatst en laten bezorgen in de winkel. Zeer goede service en mooie kwaliteit producten. Een aanrader!

correct behandelt

Afspraken na gekomen en uitstekend behandelt

Excellent service and immediate response to order. Very fast international delievery.

Once I placed the order on line, I got an immediate personalized order confirmation. I was impressed. Order was dispatched same day and arrived very quickly regardless of customs and cross border transit. Excellent communications and service. I recommend Juwelier van Willegen very highly!

Gewoon uitstekend

Snelle en veilige levering, product exact zoals beschreven. Eenvoudiger en beter kan niet.

Meehelpen zoeken naar oplossingen

Enkele jaren gleden kocht ik tijdens een reis in een ver land een horloge voor mijn vader. Hij was daar erg gelukkig mee en hij draagt dit horloge sindsdien dagelijks. Door het vele gebruik moest het horlogebandje vervangen worden. Maar doordat het horloge afwijkende on-europese maten had, konden veel winkels hem hier niet aan helpen. Via via werd ons Juwelier van Willegen aangeraden, zij zouden bekend staan om hun passie voor horloges en vakmanschap. En inderdaad. Door de medewerkster van Van Willegen werd actief meegdacht over een oplossing en zij maakte aanpassingen aan een band en het horloge zodat uiteindelijk alles paste. Mijn vader draag het al weer geruime tijd en toen er laatst weer iets met het horloge was, hoefde hij niet na te denken waar het in goede handen was!

Vriendelijk geholpen in de winkel

Van het weekend mijn eerste mechanische horloge gekocht bij Juwelier van Willegen in Den-Haag. Ik ben keurig en vriendelijk geholpen in de winkel en ben erg blij met de aankoop. Wat ik een heel klein beetje jammer vind, is dat de prijs op de webshop bijna 40 euro lager is dan ik in de winkel betaald heb (ik ben geen lid van de nieuwsbrief).

prijsogave

op 24 oktober 2015 mn stilstaande horloge teruggebracht voor prijsopgave en reparatie. Na 2 maanden nog geen bericht en zelf maar gebeld. de eerste prijsopgave van 540 Euro gaat naar 640 Euro. Foutje. Na weer 2 maanden zelf gebeld en wat blijkt de kroon is kapot en de reparatie gaat me 995 Euro kosten. Afgelopen week belt de juwelier dat mn horloge klaar is en dat de reparatiekosten zijn opgelopen tot 1340 Euro. Wat blijkt; ze hebben ook het bandje ongevraagd vervangen. Dit wordt weer teruggedraaid na overleg. Zaterdag 2 april horloge opgehaald en bij nader onderzoek blijkt de kroon helemaal niet kapot te zijn maar zijn de wijzers vervangen omdat er "slijtage" op zat. Cosmetische reparatie dus. Wat een onzin en wat een slechte voorlichting en slechte afhandeling. Al met al zeer ontevreden over hoe deze juwelier communiceert, me op onnodige kosten jaagt en vervolgens de schouders ophaalt.

Thuis besteld en in de winkel afgehaald. Prima uitleg. Goede service. Blij met het horloge

Alles vlot verlopen, snelle levering. Top.

Alles vlot verlopen, snelle levering. Top.

Goede afhandeling van mijn bestelling netjes te woord gestaan.

Erg prettige winkel!

In oktober 2015 tijdens een weekeindje Den Haag bij Van Willigen mijn tweede RADO (Centrix) gekocht. Ik wilde al lang een tweede RADO hebben (prachtige horloges) maar het aantal RADO-dealers is in NL flink uitgedund. Van Willigen is gelukkig nog dealer. Ondanks de drukte op zaterdagmiddag heel erg prettig en uitvoerig geholpen door deskundige medewerkster. Was een klein feestje om bij van Willigen dit horloge te kopen. Keep up the good work!!

Erg tevreden over de service

Leuk presentje bij mijn bestelling en adequate service via mail op mijn online bestelling.

Compliment !!!

Duidelijke informatie, snelle levering en de extra'tjes die je niet verwacht. Echt een aanrader...

Juwelier van Willegen, een uitstekend en betrouwbaar adres!

Op zoek naar een Tissot Visodate in een speciale retro "vintage" uitvoering kwam ik, via internet, terecht bij juwelier Van Willegen in Den Haag. Deze had als enige dit type horloge op voorraad, en voor een leuke prijs! Ik kreeg uitvoerig en vrijblijvend alle informatie die ik maar wilde hebben, en na aankoop ontving ik het horloge vandaag dan via PostNL, vergezeld van enkele leuke attenties!! Wat een schitterende aanwinst voor mijn collectie, en wat een geweldig sympathieke mensen. Ze namen echt alle tijd om mij te informeren, en belden zelfs terug toen ze het gevoel hadden dat ik nog met onbeantwoorde vragen zat (wat inderdaad klopte!!). Juwelier van Willegen: van harte aanbevolen!! ***** Voor een onderdeel van een Tissot vintage horloge uit 1974 zocht ik opnieuw contact met Juwelier van Willegen. Het door mij gewenste onderdeel werd snel geleverd, en is naar volle tevredenheid. Prima adres!

Recentelijk heb ik bij Van Willigen een horloge besteld als cadeau. Bestelling was op tijd binnen en geweldig mooi en luxe ingepakt. Hierbij zat nog een extra attentie (rituals) en een prachtig horloge-boek. Kortom, een feestje om weg te geven. Ik vond het een zeer goede ervaring en kan Van Willigen aanbevelen!

Goed en snel

De communicatie verliep snel en goed. Het horloge is in een schitterende verpakking incl geschenk direct verzonden. Een feest om uit te pakken! Kortom, een bijna ``ouderwetse" service!

U beleeft heel veel plezier met een aankoop bij deze juwelier!

Al het tweede horloge dat ik hier koop. En weer snelle levering en zeer prettige behandeling. En standaard 5% korting. Aanrader!

Prima.....

Het enige wat ik wel vreemd vondt is dat ik bij de aankoop van een Meister Singer pangea day/date een boek erbij kreeg van Omega...had graag wat meer info en specificaties ontvangen over mijn aankoop. Maar ok� ik vermoed dat dit hun huismerk is, verder zeer tevreden over de aankoop.... Met vriendelijke groet, Peter

Fantastic jeweller, Amazing service

I visited the jewellers on my holiday to Belgium, the staff were some of the most welcoming and helpful of all the shops that I went into across France Belgium and the Netherlands. On my return to Australia I organised an online purchase of a Speed Master professional and had it in Australia in five working days. Packaged perfectly. The process of buying this amazing watch has been made very easy by the staff.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.