Zeer behulpzaam en vriendelijk!

Uitstekende service!

Heldere informatie, snelle en eenvoudige bestelling en snelle levering. Pakket uitstekend verzorgd.

Snwlle levering bij online bestelling

Snwlle levering bij online bestelling. Het artilel is zo verpakt dat niemand vermoedt dat er een sieraad in zit.

ik kom al vele jaren bij deze juwelier�

ik kom al vele jaren bij deze juwelier en met veel plezier!! de medewerkers zijn allemaal even vakkundig en prettig. mooie winkel en de service is altijd even goed. ik heb gisteren weer een prachtig mooi horloge mogen kopen en met de hulp van een erg prettige medewerker die er weer een grote beleving van maakte. zijn naam is Amit. maar iedereen is zo vriendelijk als Amit. ik zou iedereen die een mooi sieraad zou willen aanschaffen adviseren om even bij deze juwelier naar binnen te lopen!!!

Guter sevice schnelle Lieferung

Guter sevice schnelle Lieferung

Snel geleverd, mooi verpakt

S�rieux et fait une commande et le�

S�rieux et fait une commande et le lendemain je la recevai.

Ongedwongen sfeer

Meerdere keren door Yo�l geholpen. Zeer klantvriendelijk, geduldig en praat met passie over zijn vak. De open sfeer van de winkel ervaren wij als heel prettig.

Onwijs tevreden!

Top ervaring! Het personeel is erg vriendelijk en neemt alle tijd voor jou die nodig is om tot een goede keuze te komen. Ook na de aankoop blijft de service goed. Het is duidelijk dat deze juwelier een goede service en klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Daarnaast is de juwelier centraal gelegen in Den Haag en deze is zeer aangenaam ingedeeld. Een winkel waar ik graag terugkom. Bedankt voor de lekkere cappuccino�s!

Erg fijne ervaring

Erg fijne ervaring. Horloge online gereserveerd en ietsje later opgehaald in filiaal Den Haag. Prettige medewerkers en er werd rustig alle tijd genomen. Top ??

Kundig advies, leuk & informeel contact, goede locatie

Mijn favoriete juwelier! We komen hier regelmatig voor o.a. de sieraden van Bron en horloges. Goede collectie, op een centrale locatie met uitstekend personeel. De medewerkers nemen iedere keer goed de tijd voor je en helpen je waar mogelijk met alle vragen. De medewerkers weten waar zij over spreken en hebben een zekere passie voor sieraden & horloges wat mooi is om te zien. De laatste aankoop, de Omega Seamaster, was weer een zeer prettige ervaring. Dankwoord dan ook aan Amit Charnia die mij tijdens het verkoopproces op een kundige en fijne manier heeft geassisteerd. Ook een klein dankwoordje voor Yoel en Alex, die mij bij andere bezoeken hebben geassisteerd. Deze juwelier is dan ook van harte aan te raden!

Blij met Van Willegen

Mooi product, snelle levering, eerlijke prijs. Precies zoals je het wil hebben!

Yoel was extremely customer oriented!

Yoel was extremely customer oriented, knew the material he was working with and was interested in making sure he gave us a very good experience. He was courteous with his treatment and made sure to show attention to detail. In the end he managed to get my work done a week ahead of time, and this was just in time for my wedding. Thank you very much!!!

Professioneel, behulpzaam en zeer snelle terugkoppelingen via de app

Behulpzaam en zeer reactief.

Good Experience

Good Experience

Prettige en vriendelijke hulp

Prettige en vriendelijke hulp. Alle ruimte om rustig rond te kijken en vragen te stellen. Uitgebreide toelichting over een artikel wanneer je om info vraagt.

van Willegen weet exact wat je wil en�

van Willegen weet exact wat je wil en regelt het naadloos- probleemloos- gewoon zalig . echt een adres om aan te raden

Goede service vriendelijk behulpzaam personeel

Geweldige ervaring (aankoop via internet): mooi product, leuke cadeauverpakking en snelle verzending. Bedankt voor de super service!

Een prima zaak waar je je welkom voelt�

Een prima zaak waar je je welkom voelt en deskundig en vriendelijk wordt geholpen.

Goede service en goed verzonden

Goede service en goed verzonden

Top juwelier!

Top service, snelle verzending, vriendelijk personeel. Ik raad Juwelier van Willegen van harte aan. Hartelijk bedankt!

Top juwelier!

Bij binnenkomst direct geholpen door een vriendelijke en enthousiaste dame. Leuk gesprek gehad en erg welkom gevoeld. Uiteindelijk 2 horloges aangeschaft. Ze werden direct op maat voor mij gemaakt. Voor mijn volgende horloge is dit zeker een juwelier waar ik het eerste binnen zal lopen!

Nette service wat ze naar hun klanten�

Nette service wat ze naar hun klanten bieden. Kom zeker vaker shoppen

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.