Prima geholpen, mooi horloge, leuke winkel

Telefonisch horloge besteld, snel besteld en geleverd. Leuke winkel en goed personeel.

**** fantastic ;)

**** fantastic ;)

20 April mooi Oris horloge gekocht!

20 April mooi Oris horloge gekocht! Prima en vriendelijk geholpen door Alex, na sturen van een foto van mijn eigen horloge, het horlogebandje perfect op maat gemaakt! En dat allemaal op een afstand�. Bedankt voor de goede service, ik kom zeker terug!

Top juwelier: ga zo door!

Gisteren, 21 april, bij deze juwelier mijn 2e Grand Seiko gekocht. Ik werd daarbij geholpen door Yo�l en later kwam ook Benno er bij. Twee heren die hun vak verstaan: deskundig �n klantgericht. Het enthousiasme bij zowel Yo�l als Benno straalt er van af. Na aankoop kreeg ik, naast de hopjes, ook nog een leuke attentie mee. Wat een fijne juwelier. Ik kom hier zeker terug voor een volgende aankoop.

Service gericht

Service gericht. Komen afspraken nauwgezet na. Fijne ambiance. Nette behandeling.

Fant�sticos no envio com uma surpresa�

Fant�sticos no envio com uma surpresa agrad�vel ! grato ;)

Erg prettige service

Erg prettige service, dank jullie wel! :-)

Mooi product

Mooi product, leuk persoonlijk gemaakt door de Haagse hopjes erbij. Alleen jammer dat het product anders was dan op de foto.

Snelle service, mooie verpakking, alles top!

Top transactie.

Mooi horloge, snelle verzending. Goed en mooi verpakt.

Prima geholpen door Benno

Prima geholpen door Benno. Deskundig en relaxed. Mijn vrouw heeft een mooi horloge voor haar verjaardag!

Top service bij Van Willegen.

Onlangs een paar horloges mogen kopen bij Van Willegen. Uitstekende service, klantgericht en vakkundig. Geweldig goed geholpen door Yvonne, Noortje, Yo�l en Alex. Top team.

Goede Service

Goede Service, Zelf nog onervaren met de horloges wereld. Maar erg goed en duidelijk geholpen.

Fijne klant ervaring.

Fijne klant ervaring. Nemen de tijd en zijn gastvrij. Goede uitleg en mooie winkel.

Zeer goed geholpen door Benno

Vrijdag 24 maart mijn eerste Grand Seiko gekocht bij deze juwelier. Ik had drie horloges, waarvan 2 Grand Seiko�s, vooraf laten reserveren omdat ik nog niet wist welk horloge het uiteindelijk voor mij zou gaan worden. Ik werd bij het kiezen van het horloge zeer goed geadviseerd door Benno. Dit ging op een rustige en deskundige wijze. Ik heb daarbij nooit het gevoel gehad dat er druk werd uitgeoefend op het maken van de definitieve keuze. Na de keuze werd de het horloge deskundig pasklaar gemaakt en keurig verpakt. Om het feestelijk af te ronden kreeg ik nog een mooie fles champagne mee naar huis. Deze juwelier is echt een pareltje in de grijze, alsmaar groter wordende, massa. Klantgerichtheid en vooral ook de persoonlijk benadering staat hier hoog in het vaandel. Ze zijn er nog gelukkig! Ik kan nu al zeggen dat ik graag weer terugkom bij deze juwelier om een mooi horloge uit te zoeken.

Geholpen door Yoel

Geholpen door Yoel. Alle tijd genomen, hielp goed in de orientatie en uitleg over werking horloge was ook volledig. Dank voor de service.

Goede communicatie.

Goede communicatie.

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen, vooral door Yarno. Mooie, nette winkel.

Super ervaring met verkoper alex.

Ik kwam op deze juwelier uit omdat deze door alex aanbevolen was. Ik en alex kennen elkaar goed maar dat heeft geen invloed op deze beoordeling. Met vragen over horloges en uurwerken is alex altijd raad te plegen. Elk detail en schroefje kan toegelicht worden. In de maanden voor de aankoop heb ik alex meerdere malen om advies gevraagd, elke keer hielp hij mij verder in mijn zoektocht naar het juiste horloge. Ik ben ook eerder langsgeweest om een aantal horloges te passen. Alex is een man van kennis want het eerste horloge dat hij aanraadde is het uiteindelijk geworden. De seiko 5 srpg29k1, een uitstekend klokje. Alex had het horloge voor mij besteld en ik kon het vrijdag ophalen. Bij mijn bezoek zijn we rustig gaan zitten en is het horloge op maat gemaakt. Ook had ik alle vrijheid in het kiezen van een extra band, ik ben gegaan voor een prachtge band van donker leer, deze kon ook meteen op het horloge gezet worden. Vervolgens heeft alex in detail uitgelegd hoe het horloge werkt en hoe deze te bedienen is met de kroon. Hierbij waren nog een aantal tips waarmee kapot draaien van het uurwerk voorkomen kon worden. Na de garantie toegelicht te hebben was ons bezoek voorbij. Het horloge zit geweldig en ik kom graag terug voor een tweede (zodra het budget daarvoor verdient is??). Ik kan iedereen deze juwelier aanraden, je mag zelfs een hopje hebben bij vertrek :)

Zeer tevreden over Alex van Juwelier�

Zeer tevreden over Alex van Juwelier van Willegen. Hij is een professional, wat blijkt uit het feit dat hij je alle details kan vertellen van een horloge, rustig de tijd voor je neemt en initiatief neemt om met advies te komen. Een specialist met passie voor het vak, aanrader!

Goed geholpen bij het kopen van een horloge

Goed geholpen bij het kopen van een horloge door Alexander. Erg enthousiast en wist veel te vertellen. Was super!

We zijn keurig geholpen door een�

We zijn keurig geholpen door een enthousiaste en vakkundige verkoper. Top.

Alles volgens afspraak en meer�

Alles volgens afspraak en meer geregeld, horloge lag klaar zoals afgesproken, uitstekende service en ondersteuning voor in gebruik nemen van de Tag Heuer Calibre E4.

Klantvriendelijkheid en deskundigheid�

Klantvriendelijkheid en deskundigheid heeft juwelier van Willegen hoog in het vaandel staan! Als je op zoek bent naar een exclusief horloge dan ben je bij hun aan het goede adres. Voor mij geen andere juwelier meer! ??

Cadeautje voor mezelf�

Prachtige Burato ringen voor mezelf uitgezocht. Wist vooraf precies wat ik wilde maar na advies van medewerker een andere set uitgezocht. Staat prachtig. Erg blij mee. Heel prettige sfeer in de winkel en goed contact over levering.

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.