Fantastische service

Fantastisch geholpen door mevrouw Noor. Ik kon een (oud-) gouden armband inruilen voor een prachtige Tissot horloge. Goede uitleg en hulp gekregen met het maken van de juiste keuze en draag deze met trots.

fijne juwelier

heel goed en snel gehandeld bij annulering ik heb meerdere horloges hier gekocht,meestw online prima service vriendelijke medewerkers ook valt echt op

Fijne zaak

Ik was al een tijdje opzoek naar een Seiko Alpinist. Getwijfeld om deze online of bij een juwelier te halen. Om te verschillende modellen te passen besloten binnen te lopen bij van Willegen, hierbij was de service vriendelijk en nam het personeel me tijd om verschillende horloges te laten bekijken. Daarom de week daarna terug gekomen om uiteindelijk dit horloge aan te schaffen. Hierbij gaven Amid en Arland de juiste balans tussen gastvrijheid en professionaliteit. Fijne zaak, mijn vriendin wilde een specifiek model Tissot en deze konden ze binnen laten komen. Ik kom hier zeker terug.

Snel een horloge bandje besteld.

Er werd snel gereageerd op een mailtje en contact was prettig.

Prima ervaring

De bestelling is netjes op tijd verzonden en goed verpakt. Het product zelf was zoals aangegeven op de website.

Aankoop horloges

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen door Benno bij de aanschaf van een heren en dames horloge. We kregen direct koffie van een collega van Benno. Om tot een keuze voor een bepaald model horloge te komen werd prima meegedacht en de tijd genomen. Ook gaf een collega van Benno prima extra uitleg bij een horloge die we uiteindelijk niet gekocht hebben. Na onze uiteindelijk keuze konden we een mooie deal bij Benno maken. Er waren wat technische problemen met de betaling in onze app. Dat duurde even voordat het was opgelost in de iPhone. Daarbij kregen we geen moment de indruk dat er vanuit Van Willegen haast werd geboden. Om de aankoop af te ronden werd ons een prima glas wijn aangeboden door de collega van Benno. De aankoop werd daarmee feestelijk afgesloten. Als extra presentje kregen een fles mee van dezelfde wijn. We werden hoffelijk uitgeleid bij vertrek, met een handdruk van Benno. Bij een mogelijke volgende aankoop komen we graag terug bij Van Willegen. Een klasse juwelier waar klantgerichtheid en vriendelijkheid voorop staat.

Goede customer service en snelle�

Goede customer service en snelle verzending. Ik ben erg tevreden!

Uitstekende ervaringen!

Gisteren wederom super geholpen door Benno bij de aanschaf van een horloge en daarnaast het bekijken van trouwringen. De service is eigenlijk altijd uitstekend bij van Willegen en wij komen er dan ook graag.

Een aankoopervaring zoals het hoort!

Zeer fijn geholpen bij de aanschaf van mijn Grand Seiko. Te woord gestaan door Benno, op een rustige, vriendelijke en deskundige wijze. Ik ben blij dat er nog zulke juweliers bestaan, met een persoonlijke benadering. Graag tot wederziens!

Helaas was het bestelde horloge niet�

Helaas was het bestelde horloge niet meer op voorraad. Blijkt met hand bijgehouden te moeten worden. Kan beter met de huidige techniek denk ik. Duurde een paar dagen voordat het geld teruggestort werd terwijl de afschrijving van mijn rekening in een paar seconden lukte. Wel een mail met excuses,maar dat maakt niet dat ik hier nog eens iets zal gaan bestellen.

Echt top service

Echt top service, vriendelijk aan de telefoon, snel de bestelling binnen en nog eens geweldig verpakt.

Perfect Service and buying experience

It was a great service and buying experience. When you buy a watch, you don�t want to go in and after 1 minute you are out again. It should be kind of buying procedure which refers to the values and respect. I had this experience @ van Willegen. So I can highly recommend this shop in Den Haag. Thanks and have a good new year

Best store for a good quality watch

Best store for a good quality watch, excellent customer service. Highly recommended.

Top service en expert kennis

Top service en nodige toelichtingen gekregen bij aankoop van Grand Seiko horloge. Sterke aanrader voor wie geinteresseerd is in mooie horloges.

Top geholpen

Top geholpen. Binnen half uur met twee klokken buiten!!! Helemaal top

Het was allemaal goed geregeld

Het was allemaal goed geregeld

Snelle reactie en levering

Snelle reactie en levering Aardige mensen. Mooie kwaliteit sieraden

Heerlijk down to earth

Heerlijk down to earth, zoals altijd en toch zeer professioneel.

Fijne ervaring en professionele medewerkers.

Fijne ervaring. Vandaag ons tweede horloge hier gekocht. Netjes geholpen en men neemt alle tijd voor je. Lekker kopje koffie erbij en later een glaasje wijn. Mocht ik weer een horloge kopen en men heeft het betreffende merk dan zou ik die wederom hier kopen. Wel wil ik dan een beetje korting : )

Uitstekende ervaring.

#NAAM?

Prima juwelier. Zal daar hoogstwaarschijnlijk vaker wat halen.

Duidelijke site. Levering zoals aangegeven. Productomschrijving duidelijk. Stevige verpakking. Item zeer netjes verpakt. Extraatje wordt ook zeer gewaardeerd, heel passend. Dus daarvoor bedankt. All-in-all een uitstekende ervaring.

Prettige deskundige juwelier met mooie merken

Prettige juwelier. Mooie merken en toegankelijk. Nodigt uit om even binnen te lopen. Vandaag door Benno geholpen bij aankoop van een horloge. Behalve deskundige hulp was het ook prettig dat meerdere opties door hem werden aangedragen.

Bestelling geplaatst..volgende dag�

Bestelling geplaatst..volgende dag geleverd. En goed en mooi verpakt super.mooie horloge super

Keurig levering

Keurig levering, snel en correct. Leuk persoonlijk berichtje met de vraag of de horlogeband op maat gemaakt moest worden. Leuke persoonlijk webshop

Goede service!

Goede service, snelle en super nette levering en als altijd zeer klantvriendelijk!

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.