Altijd mooie sieraden en horloges

Altijd mooie sieraden en horloges, mooi ingepakt en snel geleverd

Hoewel niks aangekocht wel een prettige�

Hoewel niks aangekocht wel een prettige ervaring gehad met deze juwelier

Keurige informatievoorziening en�

Keurige informatievoorziening en opvolgen aanvullende wensen van mijn kant! Nogmaals dank!

Snelle levering, mooi verpakt

Fijn contact gehad

Fijn contact gehad met medewerkers van juwelier van willigen. Ik had aanvullende wensen en dat is snel en adequaat opgepakt. Op dit moment is de deal nog niet afgewikkeld maar ik heb er alle vertrouwen in.

Het bestelde kettinkje was weer goed�

Het bestelde kettinkje was weer goed goed verzorgd afgeleverd ?? Dank jullie wel

Snelle actie om limited edition te krijgen

Op verzoek een limited edition besteld en binnen vier dagen om de pols. Super service zo!

Leuke aankoop ervaring gehad

Leuke aankoop ervaring gehad! Mensen doen stapje extra waar gewenst en laten je ook nog kennis maken met andere merken die ik nog niet eerder had gezien (Grand Seiko ??) Als je in de buurt bent zeker even langsgaan!

Alles zoals beloofd

Zoals aangegeven keurig netjes verpakt en op de beloofde dag geleverd. Er zat ook een kleine verrassing bij, een leuke attentie en erg smaakvol. Ik ben blij met de bestelling en met de afhandeling ervan. Zeker aan te bevelen.

Helemaal tevreden

Snelle verzending, begeleidende brief in het pakket, als cadeau verpakt, alles helemaal in orde!

Vaklui

Uiteindelijk een fantastische ros� goudkleurige Seiko gekocht. Hierbij werd ik supergoed geholpen door de kundige verkoper, die naast een vakman ook nog een heel fijne kerel bleek te zijn. Top service door vakkundige aardige mensen.

Mooie Seiko gekocht via de website

Mooie Seiko gekocht via de website. Zeer vlotte levering en werd nog gebeld om langs te komen voor het op maat maken van de horlogeband. Super klantvriendelijk, ik kan iedereen deze winkel aanraden.

Goede service en vriendelijk�

Goede service en vriendelijk personeel????

Een degelijke juwelier

Ik was op zoek naar een specifiek model horloge dat uit productie is gegaan. Via email zijn we het in een keurig verlopen correspondentie eens geworden over de prijs, en het horloge is in perfecte staat thuis bezorgd. Bij deze juwelier heb ik via Chrono24 voor mijn schoonvader recentelijk ook een goeie koop in gang gezet en dat is eveneens naar tevredenheid verlopen.

Zeer goede service

Zeer goede service, snelle verzending met een persoonlijke attentie! ??

Top en heel goed

Een mooie Seiko SLA 049 gekocht

Een mooie Seiko SLA 049 gekocht. alles mooi ingepakt aangekomen. Top zeer tevreden

Great service with full respect!

Many thanks for your service with great respect. Finally, I got the Tag Heuer that I have looking for some time....It's great feeling...really. Again, thanks again for your help. Sakie.

Geweldige ervaring

Geweldige ervaring! Mijn vragen over een bepaald horloge werden snel beantwoord. Ik heb ervoor gekozen om mijn bestelling op te laten sturen. Het pakket was zeer netjes en stevig ingepakt. Bij mijn bestelling zat ook nog een aardigheidje. Bij een volgende aanschaf zal ik zeker weer bij juwelier van Willegen aankloppen.

Fantastisch geholpen door Alex en Jo�l

Fantastisch geholpen door Alex en Jo�l! Wat een vakmannen met passie en kennis over horloges. En dan ook nog advies over een prachtige jasseron armband met ring erbij. Mijn verjaardag kan niet meer stuk ??

Toch gelukt mijn eerste Limited Edition Grand Seiko�

Ik heb een Limited Edition Grand Seiko gekocht welke ik in Nederland al nergens meer kon vinden. Op een avond keek ik nog even op de site en toen bleek dat het horloge toch beschikbaar was. Achteraf kreeg ik te horen dat een reservering werd geannuleerd. Ik had dus geluk. Acht minuten na mijn reservering volgde de tweede reservering. De uren daarna werden nog enkele reserveringen gedaan. Dat kreeg ik de volgende ochtend te horen. Klaarblijkelijk is het een populaire Grand Seiko. De juwelier heeft het horloge toegewezen aan de eerste reservering ondanks het feit dat ik een onbekende / nieuwe klant was. Ik ben daar heel blij mee. Na een aanbetaling heb ik het horloge enkele weken later opgehaald. Keurige service en goede uitleg. Een positieve ervaring! Zal zeker nog eens terugkomen ondanks het feit dat ik er meer dan 100 kilometer enkele rit voor moet reizen.

Perfetto

Ho acquistato un bellissimo orologio devo dire di essere molto soddisfatto orologio perfetto inoltre ho riscontrato molta professionalit� e gentilezza. Consigliatissimo.

Snel verstuurd, netjes verpakt, vriendelijk contact.

Snel verstuurd, netjes verpakt, vriendelijk contact.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Onopvallend verpakt in ruime doos.

Prima service snelle en correcte�

Prima service snelle en correcte levering

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.