Top juwelier!

Afgelopen week een nieuwe Omega Speedmaster aangeschaft en even achterna gebeld voor een vraag. Vraag is gelijk beantwoord en een gezellig praatje gehad, werd ook gelijk gevraagd naar pols maat zodat deze direct op maat kon worden gemaakt voor de verzending. Geweldig en vriendelijke service!

Prima service. Een juwelier die zijn vak verstaat. Erg attent!

Je merkt dat het een echt�

Je merkt dat het een echt familiebedrijf is. Het draait om klantentevredenheid. De klant staat centraal. Dat mis je toch vaak bij de landelijke ketens tegenwoordig. Heel goed gevoel bij deze winkel. Bedankt hoor. Carlo Gertsen Renkum.

Hele aardige mensen

Hele aardige mensen, snel geleverd en prima service!

Geweldige service en supersnelle�

Geweldige service en supersnelle levering. Erg vriendelijk.

Perfect, met een warm en vriendelijk geleverd pakket, topservice.

Top geregeld met een hartelijke�

Top geregeld met een hartelijke boodschap bijgevoegd.

Al jaren onze vertrouwde juwelier voor�

Al jaren onze vertrouwde juwelier voor bijzondere sieraden en horloges. Fijne en betrouwbare service!

Vandaag mijn oude horloge ingeruild�

Vandaag mijn oude horloge ingeruild voor een nieuwe. Zoals altijd zeer fijn geholpen in de winkel. Kom hier al jaren en ik ben altijd correct geholpen. Binnenkort mijn nieuwe breitling ophalen.

Fijne winkel

Snelle levering, goed en leuk verpakt. Ik heb eerder bij van Willigen een horloge gekocht, en heb toen ook gemerkt dat de klantenservice goed werk doet. Een fijne (web) winkel.

Uitstekende service en snelle levering!

Uitstekende service en snelle levering!

Super service en snelle levering!!!

Super service en snelle levering!!!

Prima service en snelle afhandeling

Prima service en snelle afhandeling. Bedankt

Heel mooie juweelstenen kan je bij elke�

Heel mooie juweelstenen kan je bij elke kleding aanpassen

Goed ontvangst in de winkel

Goed ontvangst in de winkel. Fantastische service en after sales!

Fijne winkel

Goede informatie vriendelijke hulp en mooi horloge. Ook nog snel verstuurd

uitstekende uitleg aan de telefoon en�

uitstekende uitleg aan de telefoon en mooie oorhangers in diverse kleuren

Jammer dat er verder geen Nederlandse�

Jammer dat er verder geen Nederlandse gebruiksaanwijzing te vinden is.

Goede service en aandacht aan besteed

Goede service en aandacht aan besteed

prijs kwaliteit heel goed en heel�

prijs kwaliteit heel goed en heel vriendelijke informatie

Alles kan beter

Alles kan beter. Deze juwelier heeft ook online verkoop maar is blijkbaar niet gekoppeld aan de inventaris van de fysieke winkel. Ik heb een bestelling geplaatst en werd gebeld dat mijn horloge niet meer op voorraad was. In oudere reviews lees ik dat dit geen uitzondering is. Tevens werd mij beloofd dat ik op de hoogte zou worden gesteld van de daadwerkelijke levertijd. Helaas liep ook dit niet helemaal goed. Na een mail van mijn kant over mijn onvrede kreeg ik 's avonds alsnog een email met excuses. Ik heb de bestelling door laten gaan omdat ik denk dat we nu op dezelfde golflengte zitten. Bestellen hier prima maar bezoek aan de winkel mogelijk beter en even informeren of het gewenste op voorraad is.

Wederom goed geholpen

Wederom goed geholpen. Uitstekende service. En vriendelijk

Dankjulliewel wel voor de goede�

Dankjulliewel wel voor de goede service. Het pakketje is prachtig om te ontvangen.

fantastisch geholpen!

fantastisch geholpen!

heel mooie juwelen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

heel mooie juwelen en verzorgde verpakking met snoepjes en pen erbij de mevrouw voor verkoop was uiterst vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon alles was dus ok de winkel is zeker een aanrader

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.