Mooi verpakt

Mooi verpakt, snelle levering

Snel geleverd. Netjes in een cadeau verpakking

Zeer vriendelijke ontvangst en�

Zeer vriendelijke ontvangst en deskundige uitleg op nieuwe en bestaande producten. Het geduld en de inhoudelijke kennis als ook de gedeelde passie voor bepaalde uurwerken, is prettig om te ervaren. Ook leuk hoe de kinderen worden ontvangen trouwens. Daarnaast waardeer ik ook de goede service en onderhoud op oudere horloges als ook de nazorg bijvoorbeeld bij het afstellen van horlogebanden. Al met al , een hele prettige, warme sfeer die goed aanvoelt bij deze uitgaven die toch in de categorie "uitzondering" vallen (ik bedoel bij andere juweliers gaat het er stijver en minder ontspannen aan toe)

Vriendelijk en snelle service.

Vriendelijk en snelle service.

Snelle

Snelle, correcte afwikkeling van de online bestelling. Heel netjes en zorgvuldig verpakt.

Zeer klantvriendelijk

Ondanks drukte in winkel zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de verkoper. Vlot geholpen en klantgericht.

Personable and professional service at Juwelier van Willegen

Really happy with the service provided by Juwelier van Willegen. My initial enquiry to trade in a watch for a new watch in their store was responded to very quickly. It is also a pleasure speaking with Yoel (the salesman I worked with). He is knowledgeable about their range and a genuine enthusiast. I enjoyed the personable attention given to my sale and appreciate the news on upcoming releases Yoel shared with me. Furthermore, Yoel assisted me with several adhoc requests on that day, and didnt pressure me to complete a sale. Yoel understands that purchasing a luxury watch takes more than just money, but time and thought to make an informed purchase. It finally feels like I have a trusted jeweler that I can return to. Most importantly I felt welcomed which means I will certainly be a returning customer.

Snel

Snel, service en klantgericht, to the point

Ben heel vakkundig en zeer vriendelijk�

Ben heel vakkundig en zeer vriendelijk geholpen . Zij gaven aandacht en gaven heel goed advies

Prima service!

Prima service!

Uitstekende service! Ook met onze ongewone vraag. Mooi eindresultaat.

Persoonlijk en servicegericht

Aanrader! Het was een online aankoop, maar toch boven verwachting een persoonlijk telefoontje om te bedanken voor de bestelling en het aanbod om het horloge bandje al op maat te maken. Dat is net dat stukje extra. In het weekend besteld en op dinsdag al geleverd. Zeer tevreden!

Uitstekend geholpen!!

Uitstekend geholpen!!

Besteld tissot horloge

Besteld , volgende dag geleverd,prachtig verpakt en met een attentie!

Aankoop gedaan waarbij het horloge na aankomst helaas te klein uitviel. De aankoop retour gezonden en een dag later het aankoopbedrag retour ontvangen. Al met al een goede ervaring vwb de gehele afhandeling van bestelling tm restitutie.

Keurig en zeer snel geleverd

Keurig en zeer snel geleverd, goed verpakt met een attentie extra. Tag Heuer connected strap

Erg goed geholpen

Erg goed geholpen. Horloge persoonlijk bezorgd, op de tijd die netjes van tevoren is afgesproken. Erg blij met de service en de mooie klok.

Mooi verpakt, snel geleverd.

Excellent customer service

Amazing service, went above and beyond to organise a watch as a gift on very short notice. Would highly recommend!

Wij hadden twee briljanten oorstekers�

Wij hadden twee briljanten oorstekers gekocht. Door een stommiteit onzerzijds zijn we er ��n verloren. Juwelier van Willigen heeft ons zeer goed ,coulant en symphatiek geholpen ��n dezelfde steker bij te kopen.

Service is top

Op zondagavond via de website een horloge besteld, op maandagochtend ben ik gebeld dat het model een langere levertijd heeft dan op de site vermeld staat en als ik dit een bezwaar vind dat kan ik de bestelling annuleren. Dit maak je niet veel mee, vaak moet je zelf reageren na een paar dagen gewacht te hebben op de levering. Top

Zeer goede webwinkel

Maandagochtend een horloge besteld via de webwinkel. 's Avonds een verzendbevestiging met track&trace link ontvangen en de volgende dag is het horloge bezorgd. Deze zat goed verpakt in een doos met ruim voldoende verpakkingsmaterial en de verpakking zelf zat als cadeau luxe verpakt. Verder zaten er wat Haagse Hopjes en catalogi in de doos. Het horloge stond op de juiste datum en tijd ingesteld (automaat, dus dit zal door de juwelier gedaan zijn). Ik heb geen nadelen of verbeterpunten kunnen bedenken.

Betrouwbaar

Voor deze producten is vertrouwen voor mij belangrijk. Het is goed zaken doen met Juwelier van Willegen. Betrouwbaar en vlot. Aanrader!

Hele vriendelijke mensen die graag een�

Hele vriendelijke mensen die graag een stapje extra voor je doen

Fijne juwelier

1 Oris horloge laten bezorgen en 1 afgehaald. Beide keren zeer tevreden. Supervriendelijk geholpen bij afhalen en inkorten van de armband. Goed aanbod aan horloges, zeker als je Oris zoekt

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.