Verzorgd en aandacht voor klant, zowel online als ik de winkel.

Kopen bij Juwelier van Willegen is altijd weer een leuke beleving. Je krijgt aandacht en je gaat altijd weg met een goed gevoel, ook wanneer je online koopt wordt het echt als een mooi cadeautje ingepakt en de volgende dag bezorgd. Bij mij is dit alweer de 4 horloge die ik bij ze koop en zal niet de laatste zijn ben ik bang voor.

Fantastische zaak met service die volledig op de klant gericht is

Fantastische zaak: volledig op de klant gericht. Als klant ben je geen nummer, ze kennen je smaak en voorkeuren. Zij begrijpen wat je als klant verwacht, dat merk je. Je merkt dat ze je ook herinneren van eerdere aankopen. Schept vertrouwen. Daarom kom je terug. Persoonlijke service. Inhoudelijk e-mail contact ook in het weekend; snelle beantwoording. Niets is te veel. Ze spelen in op je behoeften (pro actief). Daarom ben ik inmiddels vaste klant. Bedankt weer Yo�l voor je top service!

Weken gezocht naar een bepaalde�

Weken gezocht naar een bepaalde horloge, een bericht achtergelaten bij van Willegen en ja hoor zij hebben het voor elkaar gekregen voor mij. Erg vriendelijk pesoneel in een mooie winkel. Hartelijk dank voor alles. M.C.

Mooi kettinkje van Minitails uitgezocht�

Mooi kettinkje van Minitails uitgezocht in jullie winkel in Den Haag. Prettig geholpen en geadviseerd. Na een week had ik het kettinkje al via de post ontvangen. Met een extra presentjes erbij! Dank jullie wel. Groet Ankie

Snel, klantvriendelijk en alles keurig in orde!

Had belangstelling voor een horloge

Had belangstelling voor een horloge. Twijfelde over de afmetingen en na het zien de hoogglans op de band. Kon op m'n gemak komen kijken. Geen druk, fijn even de tijd om het horloge goed te bekijken en de juiste maat te kiezen. Daarna even de tijd genomen. Vervolgens gevraagd of de stalen band geborsteld kon worden. Dat is als service door de horlogemaker gedaan. Horloge nu helemaal naar mn zin. Contact met de zaak is gemakkelijk, (bel) afspraken worden nagekomen, personeel zeer vriendelijk maar ook ontspannen. kortom; fijn adres.

Super snelle en klantvriendelijke winkel.

Een Hamilton Khaki King besteld, vlak voor sluitingstijd op vrijdag. In de haast een verkeerd e-mail adres opgegeven. Binnen enkele minuten een telefoontje door de juwelier om dit recht te zetten. De volgende dag het horloge gekregen, fraai verpakt met wat extraatjes. Ik ben zeer tevreden over deze zaak en zou er zeker opnieuw kopen

Uitstekende !

Uitstekende communicatie - alles zoals beloofd Zou het aanbevelen en opnieuw gebruiken

TOP!

Wederom volledig voldaan aan mijn verwachting. Netjes verpakt, goed op de hoogte gehouden door over de levering. Top!

Nieuw horlogebandje vandaag ontvangen�

Nieuw horlogebandje vandaag ontvangen bedankt. Nu kan ik mijn horloge weer dragen. Groeten fam. Brand

Goede Service en aanbod!

Goede Service en aanbod!

Juwelier Van Willegen (Den Haag) stelt met integere service klant centraal

Juwelier Van Willegen (Den Haag) is erg sterk in haar service gerichtheid (snelle respons tijden via social media instrumenten), ze is gefocust op de klant en dat geeft je als klant vertrouwen: bedankt weer Yo�l! Zelf heb ik alleen op afstand, via de mail vanuit Utrecht, verschillende merken horloges en een wand uurwerk op verschillende momenten in het jaar besteld. Ook maanden na de laatste aankoop herkennen de medewerkers je via de mail, je voelt je als klant geenszins nummer, maar mens en voelt je zeer welkom. En of het nu gaat om Junghans, Seiko of Breitling: ze hebben de inhoudelijke vakkennis van de verschillende merken paraat, ze weten waar ze het over hebben. Ze nemen de klant serieus. Ook tijdens besteltermijnen agenderen ze het contact met de klant over de status van bestelde produkten. Pro-actieve houding. Juwelier Van Willegen herkent je als klant: je voelt waardering en toewijding. Integer contact gehad: dit is een bedrijf dat met haar activiteiten de intentie heeft een langdurige klant relatie op te bouwen. Nogmaals dank Yo�l!

Zelf gekocht maar, toch een kadootje

Op de site staat duidelijk aangegeven tot welke tijd je kunt bestellen om je bestelling de volgende dag in huis te hebben. Ik bestelde na die tijd en mijn pakje kwam netjes een dag later aan. Het had in een bubbeltjesenvelop gestuurd kunnen worden maar, het werd een brievenbus pakje. Eentje waar ik blij van werd. Mijn bestelde horlogebandje lag er niet gewoon ingesmeten maar netjes in een zakje, de "rekening" in een envelop en nog wat spulletjes; zegmaar zoiets wat je krijgt als je een geurtje in een parfumerie laat inpakken. Het geeft je bestelling toch wat meer luxe (en je bestelling word echt een kadootje voor jezelf). Leuk

Gewoon perfect

Gewoon perfect! Niks anders dan wat ik had verwacht. Goede service en omdat ik heel erg haast had, was het ook super snel geregeld en mooi ingepakt als cadeau. Zeker een aanrader!

bestelling geplaatst

bestelling geplaatst

Snelle levering, goed verpakt, prettige ervaring en kom zeker terug voor toekomstige aankopen

Aankoop horloge

Mijn bestelde horloge werd keurig geleverd en was heel verzorgd verpakt met alle informatie erbij, heel leuk gedaan

Erg goede service !

Erg goede service !

Great service

Great service, communication and fast delivery. 5 star. Thankyou.

Thanks for your professional

Thanks for your professional! 5 stars.

Goeie service

Goeie service Geweldig

Gewoon top!

Gewoon top!!!!

Jammer van de typefout in het�

Jammer van de typefout in het mailadres. Vanwege een type fout in het mailadres was ik niet ge�nformeerd over de verzending. Nadat ik daarom gevraagd heb, heb ik de informatie als nog ontvangen. Verder ging het allemaal prima, telefonisch contact, bestellen op de site, betalen, horloge was zeer goed verpakt en inderdaad de volgende ochtend binnen zoals beloofd. Dank daarvoor.

Was lucky enough to come in contact�

Was lucky enough to come in contact with Juwelier van Willengen and had the opportunity to deal with a very customer friendly and passionate staff. The language barrier was never a problem and they really did their best in order to assist me in acquiring my dream timepiece. Will definitely become a returning client and highly recommend others to do the same.

Geduld....

Vriendelijk geholpen, geen enkel commentaar. ik heb alleen m'n bestelde horloge nog niet ontvangen, dus ik hoop dat Juwelier van Willegen mijn Omega snel kan leveren :-) Ik weet dat ze hun best voor me doen, maar ik hou jullie op de hoogte of ze de verwachtigen kunnen overtreffen!

Hoogstraat 15

2513 AN Den Haag

070 346 30 16

Over Juwelier van Willegen

Bestellen bij Juwelier van Willegen | Den Haag Op zoek naar een mooi horloge, sieraad of trouwring van hoge kwaliteit? In onze webshop vind je onze gehele collectie van uitsluitend topmerken. Vandaag bestellen is de volgende werkdag in huis. Liever persoonlijk advies? Wij zijn 7 dagen per week geopend op onze toplocatie Hoogstraat 15 in Den Haag. Wij hebben de nieuwste modellen en exclusieve limited editions op voorraad van onder andere Grand Seiko, Oris, TAG Heuer, MeisterSinger, Longines, Seiko, Frederique Constant,Tissot en Squale. Binnen onze sieraden collectie bevinden zich altijd de laatste trends in ringen, armbanden en colliers van merken zoals Bron, Bigli en Georg Jensen. En ga je binnenkort trouwen? Dan laten we je met plezier onze gevarieerde collectie trouwringen zien van Christian Bauer en Saint Maurice Juwelier van Willegen.nl gelooft in de kracht van clicks & bricks. Alle producten die op deze website staan hebben wij daadwerkelijk op voorraad in onze winkel in Den Haag. Hierdoor heb je de zekerheid dat een internetbestelling de volgende werkdag thuis bezorgd wordt of wanneer je liever eerst het product in onze winkel wilt bekijken je niet voor niets komt.