Filtre

Perfekt plants and delivery

Score: 2

New plants did not come the date as promised. Still missing a answer on deliverydate.

Score: 2

I havent yet heard anything from them. It seems i have to just wait and hope. Would be. Ive with some sort of confirmation

Score: 10

Jeg kan varmt anbefale Jacobs laurbaerkirsebaer, god service, kom til tid, flotte planter og storre end jeg bestilte. 5 stjerner fra Lennard Elten (Esbjerg/Danmark)

Score: 10

Easy to order and they answered my questions quickly, so decided to buy Genolia 150-175 cm. They arrived one day before and according to my gartner whom is planting the hedge, the plants are of very good quality. Was originally worried about putting in such a "monetary"big order with a foreign online supplier, but I am happy I did, as I have saved a ton of money.

God levering

Score: 10

We ordered 75 plants of 150-175cm, many where over 175 an the condition was very good! Definitely recommend ordering plants from here!

PERFECT IN EVERY WAY

Score: 10

Bigger plants than we thought

Score: 10

Havde bestilt 420 Laurbaerkirsebaer haekplanter, og de kom dagen for det ellers var meldt ud de ville komme. Sa det var super fint.! Vi havde bestilt planter som skulle vaere 30-50 cm hoje, men de var væsentlig storre dem vi modtog. faktisk var de fleste imellem 60 og 80 cm, sa virkelig en god og positiv overraskelse. Kvaliteten sa find ud, og der var ingen visne planter imellem. Sa kun gode anbefalin

Score: 10

Gode planter til god pris

On time :-)

Score: 10

No issues at all. By e-mail, by phone an online it's has been a great customer experience. Highly recommend them.

12 Landweerweg A

Venlo 5915 PC

+31 77 354 2389

Om Budgetplant.dk

Budgetplant er et plantecenter med højkvalitets haveplanter, træer, keramik, stueplanter og grundmaterialer til haven. Takket være vores egen planteskole og de store indkøb hos vores faste avlere samt effektiv behandling og pleje, kan vi holde priserne lave og kvaliteten høj. Med vores mere end 30 års viden og erfaring giver vi dig information og rådgivning, så du får det bedste ud af dine planter. Dette gør vi i butikken, på vores webshop og via vores nyhedsbrev fyldt med grøn information og inspiration. I vores restaurant kan du nyde en snack og en drink, mens børnene kan hygge sig på legepladsen og med bondegårdsdyrene. Derfor køber du alt til din have hos os: - Konkurrencedygtige priser (med laveste prisgaranti) - Stort udvalg - 3 måneders vækstgaranti - Egen planteskole - Endnu flere fordele med vores loyalitetsprogram Spaarplant

Kiyoh Anmeldelser