Super kwaliteit en smaak

Onlangs heb ik een hele zijde warm gerookte zalm besteld bij Urker Vishandel Hakvoort, en ik ben zeer tevreden! De zalm was heerlijk, vol van smaak en had een perfecte rooksmaak. Het product was vers en goed verpakt bij levering. Het viel bij iedereen goed in de smaak. Zeker een aanrader. Ik kom hier zeker vaker terug!

• Hoeveel sterren geeft je onze communicatie en afhandeling?

Gemeenteweg 16 a

7951 CN Staphorst

Over Urker Vishandel Hakvoort

Urker vishandel Hakvoort.nl de online vishandel voor al uw vis en vis gerelateerde producten. Kwaliteit en service op 1! Wij werken voornamelijk met de beste kwaliteit vis, die bij levering vaak dezelfde ochtend in alle vroegte op Urk is verwerkt. Dit proef en zie je terug in onze producten. Bestel bij ons voor 15:00 en het wordt de volgende dag bij u thuis bezorgd! Duurzaamheid staat bij ons centraal, bij alle vis word goed gekeken of de vis op verantwoorde wijze is gevangen. Onze vis is voorzien van: ASC , MSC keurmerk. Dit alles om zo nog lang mogelijk nog van deze vis te kunnen genieten. In samenwerking met Packs en UPS proberen we de verse vis zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. TIjdens het transport word u product ten alle tijden gekoeld en eigenlijk altijd e volgende dag bezorgd! Neem snel een kijkje in onze webshop!