Company

Location: Heemskerk
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0251 206268

CBD-expert is een webshop gespecialiseerd in de levering van CBD producten. De heilzame werking van CBD wordt steeds beter bekend. Niet alleen alternatieve geneeswijzen maar ook reguliere zorgverleners erkennen de kracht van CBD. Wij leveren al jaren deze prachtige producten door heel Europa. CBD producten gecertificeerd Biologisch en geproduceerd volgens GMP.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

cbd-expert.nl
1% (3)
0% (0)

Reviews

Comment
Dear Deividas, thanks for your review, we really appreciate this! Nice to hear that everything went according to your wishes. We can see that we can improve a bit in the communication sector. Of course we are open to this. If you can send us an e-mail to info@dutch-headshop.com, we will of course help you. We are happy to help you. Until next time! Greetings team CBD Expert.EU
Deividas
Vilnius, LT

Published on: 19/07/2018

Nico
Zoetermeer

Published on: 30/03/2018

Positive
het werkt!! mijn dochter heeft Gilles de la Tourette met zeer harde vocale tics !! meer dan 100 decibel !! ze is in behandeling bij het Radboud in nijmegen maar het wonder medicijn is nooit gevonden !! hier met dit heeft ze tot nu toe veel baat maar ik ben er nog niet helemaal van overtuigt of het blijf werken vraag het over 2 maanden nog eens . ik vind het nu al zeer fijn voor haar dat ik die druppels besteld heb met een hoog concentraat 10 ze dat zelf al 4 geprobeerd maar dat werkte maar kort 1 dag .! ik zat wel al tegen die prijs aan te hikken maar als het werkt .......
Suggestions
het valt niet onder medicijnen!! dus het wordt een duur medicijn voor mijn dochter een flesje 10 ml voor 68.50 €
ik vind het persoonlijk niet duur als het maar werkt !! maar daar zij de neurologen nog niet over uit denk ik ? ze krijgt geen cent ver goed van de verzekering maar wel voor andere medicatie wat niet goed werkt . en dat is zeer triest .als ze maar een uitkering heeft van 70 % van het min ze is 21 jaar ze heeft een baan bij een restaurant en daar werkt ze 5 dagen +/_ 4 uur overdag in restaurant facilitair werk schoonmaak en tafels opdekken en bar aan vullen en schoonmaak .
Nathalie
Wijchen

Published on: 24/11/2017

Niels
Zoersel

Published on: 14/06/2017

Positive
Snelle en correcte levering. Ik stelde een vraag en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Wat wil je nog mmeer ? Bedankt, monique vdv

Monique
Kuringen-Hasselt

Published on: 03/04/2017

Positive
snelle levering en veel en duidelijke informatie over de produkten

Johan
Nederweert

Published on: 07/02/2017

Positive
Korte lijnen, snelle persoonlijke contacten en een ruim assortiment van kwaliteitsproducten.

Ton vd Berg/BMS-Advies
Zaandam

Published on: 29/01/2017

Elly
Spanje

Published on: 28/11/2016

Positive
quick and clear in information

Sylvia
Enschede, NL