Company

Location: Mechelen
State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032 479 88 051

Fonifix is gevestigd te Mechelen en Sint-Niklaas. Ons bedrijf heeft als corebusiness het herstellen van alle merken smartphones, tablets en macbooks. In ons reparatiecenter voorzien wij de klanten van een uitstekende persoonlijke service en kwalitatieve herstelling. U kan zonder afspraak bij onze hersteldienst terecht en wij zorgen dat uw smartphone weer voor de volle 100% functioneert.

Voor alle herstellingen wordt er gewerkt met onderdelen voor uw smartphone, tablet of macbook van de hoogst mogelijke kwaliteit.

Hier bovenop streven we er steeds naar om herstellingen binnen de 60 minuten af te ronden. Wij voorzien u steeds van een gratis diagnose en vervolgens een duidelijke prijsopgave.

Terwijl onze experts zich ontfermen over de reparatie van uw smartphone, kan u gebruik maken van het wifi-netwerk en een drankje dat u wordt aangeboden. Na de herstelling zal uw toestel weer als nieuw zijn. Hierbij bieden wij een garantie aan van 6 maanden. Op deze manier verlaat u onze winkel steeds met een gerust gevoel…

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Fonifix
1% (1)
1% (1)

Reviews

Positive
Snelle en correcte service. Vriendelijk onthaal en geen valse waarheden
Suggestions
Misschien iets vaker komen kijken naar de klanten die in de winkel vooraan wachten. Is waarschijnlijk wat moeilijk als je achterin een reparatieaan het uitvoeren bent. Een belletje dat rinkelt bij iedere persoon die binnenkomt is eventueel aan te raden.
Manja
Belsele

Published on: 11/10/2018

MAC Allaeys
Sint-Niklaas

Published on: 08/10/2018

Positive
Iphone was klaar op het afgesproken uur!

Patrick
Sint-Niklaas

Published on: 08/10/2018

Positive
Very quick and professional work! I’m happy this New battery and screen saves me a lot of money.

Seppe

Published on: 01/10/2018

Customer

Published on: 25/09/2018

Positive
Ben heel goed geholpen bij Fonifix in Antwerpen.
Een vervanging van backcover IPhone X was iets wat Apple niet kon of wil doen en bij Fonifix was dit geen probleem ... Fonifix is een aanrader voor gsm after sales service

Peter
oostende

Published on: 25/09/2018

Customer

Published on: 02/06/2018

Positive
Zeer goede en snelle service

John
Nieuwkerken-waas