Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

goede informatie toen het bestelde niet meer in voorraad was

De verf was bij Verf365 in bestelling en daarom niet direct leverbaar, maar met de belofte dat het product binnen enkele dagen zou komen konden we leven. En de verf kwam ook na enkele dagen, helemaal prima!

• Aanbevelen Ja

Waardeloos ingepakt , lekkende fles vloeistof

Pakket ontvangen, alles in een te klein doosje gepropt die bol stond en zag gelijk dat de fles rauwe lijnolie was gaan lekken waardoor de materialen onder de olie zaten. Mail gestuurd maar geen reactie.. waardeloos

• Aanbevelen Nee

Snel geleverd.

Prima levering en op tijd

Prima levering en op tijd

• Aanbevelen Ja

Zeer snelle levering en een goed product wel een beetje prijzig!

Nvt

Goed en snel

Ben zeer tevreden over het bestellen en de snelle bezorgen van het bestelden zal zeker de volgende bestellingen voor verf benodigdheden bij deze site bestellen.

• Aanbevelen Ja

Snel geleverd, goede keus, prima verpakt

• Aanbevelen Ja

Gauw gevonden wat ik nodig had en goede prijs netjes geleverd top

• Aanbevelen Ja

Duidelijke site, mooie prijs, geweldige service

Dit is de meest duidelijke verf bestelsite van Nederland.

• Aanbevelen Ja

Ik gebruik CePe al jaren met grote tevredenheid.

CePe trekt mooi in het hout en doet de nerven mooi opkomen, droogt snel en is gemakkelijk aan te brengen. kasten die ik voor 20 jaar geleden gebeitst heb worden door de jaren alleen mar mooier. Ik gebruik niets anders!

• Aanbevelen Ja

Het goede artikel en snelle levering

Goede snelle levering

Snelle bezorging

P

• Aanbevelen Ja

Er is telefonisch contact opgenomen vanwege een onduidelijkheid. Klasse.

Snelle reactie en bezorging

Door een fout van Post.nl 'verdween' de bestelling naar een post.nl punt, terwijl ik gewoon thuis was. Op mijn vraag per mail kreeg ik direct antwoord;-).

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Professioneel

Snel , Accuraat , Goedkoop .

Is zeer positief

Her was makkelijk via internet te bestellen en te betalen. Het erd keurig afgeleverd

Prima kwaliteit

Perfecte service

's-avonds besteld, andere ochtend voor 8 uur al bericht dat de bestelling klaar stond. Top.

• Aanbevelen Ja

Snelle levering en alles prima verpakt.

• Aanbevelen Ja

Uitstekende service en snelle levering

Mijn vraag omtrent de beoogde muurverf werd correct beantwoord. Na plaatsing bestelling merkte ik dat het adres door mij foutief was ingevuld. Hierop contact opgenomen met het bedrijf die het adres direct voor mij aanpaste. De volgende dag werd het product keurig geleverd. Top.

Prima verf

En op tijd geleverd

• Aanbevelen Ja

Gewoon altijd hier bestellen! top spullen

Het is niet de eerste keer dat wij hier verf oid kopen.nu voor buiten de lak gekocht. Zoals altijd snelle en keurige levering en gewoon top kwaliteit voor een scherpe prijs. Ervaring leert dat, als je iets meer uitgeeft een hogere levensduur heeft en gewoon fantastisch schildert.

• Aanbevelen Ja

Ik ken ze niet persoonlijk, maar ben via de mail keurig geholpen.

Prima bedrijf, komen de afspraken na!