Company

Location: Scheveningen
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 085 4019 455

De Skihut is toonaangevend op het gebied van exclusieve Wintersportkleding, Fashion & Badmode en staat al jaren op eenzame hoogte qua presentatie van het grootste, meest luxe ‘zomer en winter lifestyle’ assortiment van Nederland en België.

Complete collecties van ruim 200 merken inclusief internationale merken en exclusieve labels op het gebied van wintersport kleding zoals Bogner, KJUS, Moncler, Peak Performance & Goldbergh zorgen ervoor dat ‘De Skihut’ al meer dan 40 jaar wordt erkend als ‘DE Specialist’ op het gebied van luxe Wintersport kleding.

In de Skihut winkels in Scheveningen, Oosterbeek en Knokke staan toonaangevende merken als Armani EA7, Woolrich, Canada Goose, Moscow, Parajumpers & Gaastra garant voor een ruime keuze in ‘high end’ casual- en outdoor jassen, fashionable bodywarmers, designer strandjurken, tops, pants, sportoutfits en rijke, stoere, modische accessoires.

Het uitgebreide aanbod van de Skihut is bij uitstek geschikt voor de meest veeleisende liefhebbers van ‘high end’ luxe kleding, maar ook ‘fashion lovers’ met een iets minder dikke portemonnee kunnen naar hartenlust shoppen.

De collecties van De Skihut bieden elke maand allerlei nieuws, moois, onmisbaars en cools voor mannen, vrouwen – en niet te vergeten kinderen en de vaste klantenkring, die zich uitstrekt over heel Nederland, weet dat zij nergens anders zo’n complete keuze in luxe merken zal aantreffen.

Dit overweldigende aanbod fashion statements, trends & must-haves voor koude winterdagen, op het strand en voor stormachtige herfstdagen hebben ervoor gezorgd dat De Skihut ook talrijke BN’er tot haar vaste klanten mag rekenen.

Daarnaast zijn de prettige, persoonlijke aanpak en deskundige adviezen van de Skihut medewerkers van onschatbare waarde.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Total score

Published on: 12/12/2018

Den Haag

Published on: 12/12/2018

Suggestions
Ander personeel dat de telefoon aan neemt! Slechte kwaliteit jas.. aangeschaft in de winkel en duidelijk beter qua dikte van de jas.. begon bijna te twijfelen of de jas wel echt van Canada goose was. Ook de levering vanuit de skihut naar post nl ging slecht!
Comment
Wat vervelend om te horen dat u niet goed te woord bent gestaan. Onze jassen zijn uiteraard origineel, de winkelvoorraad staat gelijk aan onze webshop voorraad. De jassen uit de winkel zijn van dezelfde kwaliteit als wanneer u ze online zou bestellen.
Customer

Recommendation: No

Positive
Deze beoordeling gaat uitsluitend over de webshop. Niet over de service in de winkel in Scheveningen.

Mijn jas is uiteindelijk thuis afgeleverd.
Suggestions
Op 11 november heb ik een jas besteld via jullie webshop. Het geld wordt natuurlijk gelijk per creditcard verrekend. Daarna verneem ik niks meer.

Op 18 november was ik met mijn gezin in de winkel in Scheveningen en werd daar vriendelijk geholpen. Ik heb uitgelegd dat ik via de webshop een jas had besteld en deze nu in de winkel zie hangen. Is het een idee als ik hem nu meeneem? De verkoopster is naar achteren gegaan om het met de verantwoordelijke te overleggen. Ze kwam terug met het antwoord dat de jas 100% zeker was ingepakt en dus echt snel thuis geleverd zal worden. Dat begreep ik en hoopte dat maandag of dinsdag de jas wel zou komen.

Op dinsdag een e-mail gestuurd naar de klantenservice. daarop kreeg ik een reactie van Emalisa waar mij haren van overeind gaan staan. ten eerste kraakt ze haar eigen collega's en het allerbelangrijkst vind ik nog de grammaticale fout. "HUN" in plaats van "zij".

ik heb de e-mail hieronder even gekopieerd.

Emalisa (de Skihut)
22 nov. 17:47 CET
Beste heer Schippers,

Bedankt voor uw email.
Ik denk dat u verkeerde informatie heeft verkregen in de winkel, hun hebben hier namelijk geen inzicht in.
Uw order is wegens een technische fout nooit in ons systeem gekomen.

Wij zullen hem vandaag alsnog naar u verzenden.

Mijn excuus voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Emalisa
De Skihut klantenservice
www.skihut.nl

De volgende dag werd inderdaad de juiste jas thuis afgeleverd.
Comment
Wat vervelend dat deze situatie is voorgevallen. Wij zullen dit meenemen in de toekomst. Wij wensen u veel plezier met uw jas.
Marcel
Amstelveen

Positive
Snelle bezorging goede service!
Suggestions
Verpakking kan wat luxer en zorg vuldiger
Denhaag

Positive
er was een probleempje met de website waardoor een bestelling 2x werd geannuleerd. Uiteindelijk is dit prima en naar tevredenheid opgelost.
Suggestions
Had iets pro-actiever gemogen, ik moest er zelf nog wel aan sleuren.
Mark
Beverwijk