Company

Location: Hoek van Holland
State: Zuid-Holland
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0174 725 235

Uw betrouwbare leverancier van Steigerpijp, Rondhout, Buiskoppelingen, op maat gezaagd Steigerhout en nog veel meer! Alles geleverd uit grote eigen voorraad, waardoor wij in 98% van de gevallen al de volgende werkdag al kunnen leveren!
De buizen bestelt u nu met 20% korting en worden gratis op maat gezaagd voor u.

Als aanbieder van zwarte buizen en buiskoppelingen, zijn wij de enige aanbieder die de zwarte buizen kan leveren tot maar liefst 6 meter lang!

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Steigerpijp
96% recommends this company

Reviews

adequaat reageren
Comment
Super om te horen! Bedankt voor deze mooie review en wij zien u graag weer terug bij ons.

Andrei
Almere

16/10/2017

Snelle, correcte levering
Comment
Fijn dat u zo tevreden bent over onze service, zo zien we het graag! :)
Bedankt voor deze mooie review en wij zien u graag weer terug bij ons.

Nico
Egmond aan den Hoef

06/10/2017

Positive
I do not have any comments for this company at this moment.
Comment
Hartelijk bedankt voor de aanbeveling en mooie review!
Wij zien u graag weer eens terug bij ons. Indien mogelijk ontvangen wij graag een foto('s) van het eindresultaat via info@steigerpijp.nl.

Arjan
Winssen

05/10/2017

Positive
perfecte levering, goede communicatie naar de klant.
geen

Kees
Leek

05/10/2017

Duidelijke site
Comment
Goed om te zien dat onze website duidelijk is en u de levering snel heeft mogen ontvangen. Bedankt voor deze mooie review en wij zien u graag weer terug bij ons.

Customer

02/10/2017

Positive
Zeer klantvriendelijk, meedenkend en super snelle levering. Top!
Comment
Zo zien wij de reviews het liefste allemaal! :)
Bedankt voor deze mooie review en wij zien u graag weer terug bij ons.

Annemieke
Assen

01/10/2017

Positive
I do not have any comments for this company at this moment.
Comment
Super om te lezen! Bedankt voor deze mooie review en wij zien u graag weer terug bij ons.

Customer

25/09/2017

Positive
snelle levering, heldere communicatie, makkelijk te bestellen
Suggestions
Product: iets teveel speling tussen de steigerpijp en koppelingen waardoor goede, loodrechte bevestiging lasting is.
Comment
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en natuurlijk ook hartelijk dank voor uw verbeterpunt. Wij testen met regelmaat of de boutjes in de koppelingen goed klemmen op de buizen. Mocht u hier problemen mee ervaren dan vernemen wij het graag, dan kunnen we met elkaar een oplossing bedenken.

Nogmaals hartelijk dank voor uw review!

Pepijn
Haarlem

19/09/2017

Positive
Snelle levering binnen Nederland.
Materiaal is goed beschreven en stevig.
Suggestions
Ik had zwarte steigerpijpen en onderdelen. Klein puntje is dat de zwarte coating niet overal even goed zat. Maar kon ik simpel bijwerken.
Comment
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en producten, en natuurlijk ook bedankt voor uw verbeterpunt! Onze excuses voor de beschadigingen, mocht u hier nog problemen mee ondervinden dan vernemen wij het graag, wij zullen dan met elkaar naar een passende oplossing zoeken.

Indien mogelijk ontvangen wij graag foto's van het eindresultaat op info@steigerpijp.nl. Wij zien u graag nog eens bij ons terug.

de Graaf
Alkmaar

08/09/2017

Positive
Wel reacties vlot op mails
Spullen komen vlot aan
Suggestions
In mijn eerste bestelling waren er 2 buizen niet van de juiste dikte. Goed hersteld...wel lastig.
Minder zorgvuldig: afdichtdoppen leveren die niet passen. Bij mijn vorige bestelling pasten die doppen zeer goed, even aantikken. Nu vielen ze er zo uit. Ik had een mix van eerder bestelde materialen en nieuw bestelde. Dit zorgde ervoor dat ik erachterkwam dat de doppen niet meer pasten omdat de buizen een goede 30 procent dunnere wanden hebben schat ik in. Heb laten weten dat 20 procent korting op de buis wel goed voelde maar niet meer toen bleek dat de wanddikte was afgenomen. Dit was bekend bij ze bleek na een mailwisseling. De vorige maat (dikkere buizen) is niet meer te leveren. Voortaan deze....stuur dan geen niet passende afdichtdoppen mee......denk ik dan. Afijn zodra er wel nieuwe afdichtdoppen te krijgen zijn sturen ze me die nog toe. Ik hoop dat dit vanzelf gaat gebeuren...heb sterk het vermoeden dat het even kan duren en dat ik er zelf achteraan zal moeten gaan. Zou me goed positief meevallen als ze dit goed oplossen.
Comment
Bedankt voor uw positieve review en fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service.

17-10-2017 Inmiddels zijn er nieuwe aluminium afdekdoppen binnen voor de aluminium buizen. Mijn collega zal vandaag contact met u opnemen hierover om dit verder met u af te handelen.

Wij hopen u nog eens terug te zien bij ons. Indien mogelijk vinden wij het altijd leuk om foto's van het eindresultaat te ontvangen op info@steigerpijp.nl

Frank Linders
Nijmegen