Company

Location: Hoek van Holland
State: Zuid-Holland
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0174 725 235

Uw betrouwbare leverancier van Steigerpijp, Rondhout, Buiskoppelingen, op maat gezaagd Steigerhout en nog veel meer! Alles geleverd uit grote eigen voorraad, waardoor wij in 98% van de gevallen al de volgende werkdag al kunnen leveren!
De buizen bestelt u nu met 20% korting en worden gratis op maat gezaagd voor u.

Als aanbieder van zwarte buizen en buiskoppelingen, zijn wij de enige aanbieder die de zwarte buizen kan leveren tot maar liefst 6 meter lang!

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Steigerpijp
3707 views
97% recommends this company

Reviews

Comment
Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Indien mogelijk ontvangen wij altijd graag foto's van het eindresultaat via de mail: info@steigerpijp.nl. Veel plezier van de order en hopelijk tot ziens!

04/12/2017

Positive
Snelle levering, goede kwaliteit!
Suggestions
Apart verpakken van T-stukken en voetplaten e.d. niet bij de pijp doen omdat deze hierdoor beschadigen.
Jamie
Leiden

30/11/2017

Snelle aflevering, degelijk product

Jacqueline
Zwaag

25/11/2017

Positive
Prima materiaal, erg snel en compleet geleverd in 2 pakketten. Erg tevreden!

Stefan
Boxtel

24/11/2017

vlotte afwerking

24/11/2017

Positive
Klantvriendelijk, uitstekende service en aftersales!!!
Comment
Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Indien mogelijk ontvangen wij altijd graag foto's van het eindresultaat via de mail: info@steigerpijp.nl. Veel plezier van de order en hopelijk tot ziens!

Hans
Breda

18/11/2017

Positive
Makkelijke , overzichtelijke website.
Goede producten, die goed verpakt aankomen.

Bijenhof Techniek
Hengelo GLD

18/11/2017

Flynt B&B
Amsterdam

13/11/2017

Positive
Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.
Ze zeggen namelijk wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Heel erg belangrijk vandaag de dag.
Comment
Wat een super beoordeling! Zo leuk om te lezen dat onze service zo goed gewaardeerd wordt! Indien mogelijk ontvangen wij altijd graag foto's van het eindresultaat via de mail: info@steigerpijp.nl. Veel plezier van de order en hopelijk tot ziens!

Ratyl
Assen

12/11/2017

Comment
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Indien mogelijk ontvangen wij altijd graag foto's van het eindresultaat via de mail: info@steigerpijp.nl. Veel plezier van de order en hopelijk tot ziens!

10/11/2017

More reviews...