Company

Location: Eindhoven
State:
Country: Nederland
Phone/Email: 0031 (0) 40 2140660

Stoit Groep biedt u een groot aanbod van huurwoningen in verschillende categorieën. Zoekt u een gemeubileerde huurwoning? Of huurt u liever een gemeubileerd short stay appartement? Wij vinden de woning die bij u past!

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Stoit Groep
2279 views
100% recommends this company

Reviews

Positive
We hebben Stoit Groep al 20 jaar gebruikt voor de verhuur van onze woning bij ons verblijf in het buitenland.
Stoit werkt heel professioneel met het aanbieden van de woning en het bemiddelen bij het vinden van een geschikte huurder. Door hun naambekendheid en betrouwbare aanpak was onze woning weer snel verhuurd na beeindiging van een huurovereenkomst. De eindinspekties werden snel en zorgvuldig uitgevoerd en goed gedocumenteerd waardoor enig misverstand werd voorkomen. Huurpenningen werden altijd zorgvuldig geind en zonder vertraging overgemaakt aan ons.
Terugkijkend vinden wij dat de vergoedingen die Stoit vraagt voor bemiddeling en beheer zeker de moeite waard.
Suggestions
Enig advies over aanpak om de woning aantrekelijker te maken voor verhuur zou wenselijk geweest zijn, maar onze eigen ideen bleken voldoende omdat we relatief weinig leegstand hebben gehad over de laatste 20 jaar.
Servie
Nuenen

03/06/2017

Professionele uitstraling, duidelijke website
Suggestions
Contactsnelheid. Ik heb na 2 dagen maar zelf contact opgenomen met de makelaar, omdat hij nog niet had teruggebeld
Fred
Heeze

31/03/2017

Positive
Snelle reactie, luister en denken met je mee. Daarnaast komen ze tot op heden hun afspraken na
Bart

20/02/2017

Positive
I do not have any comments for this company at this moment.
Suggestions
Bij het begin aangeven dat er drie extra bossen sleutels gemaakt moeten worden, en dat er een huismap in het nederlands en engels aanwezig moet zijn, en dat de gebruiksaanwijzingen aanwezig moeten zijn, dit werd 1dag voor de verhuur verteld
Marleen
Helmond

15/02/2017

Positive
We hadden met enige spoed een woning nodig en via huurwoningen.nl zijn we in contact gekomen met Stoit. De opvolging was goed en we zijn uiterst vriendelijk (informeel) geholpen, wat we heel positief vonden.
Suggestions
Op dit moment geen verbeterpunten te bedenken.
Kevin
Oisterwijk

10/02/2017

Positive
I do not have any comments for this company at this moment.

03/01/2017

Positive
Netjes en vooral gedrag wat past bij de klant.
Correct aan de telefoon , duidelijk en spontaan.
Geeft ons een prettig gevoel.
Oisterwijk

20/12/2016

Snel schakelen, proactief
Suggestions
Administratiekosten hoog gezien de korte huurperiode, dit zou een percentage moeten zijn, geen vast bedrag.

15/12/2016

Positive
handelen snel na binnenkomst aanvraag.

Hebben kennis van zaken

pand wordt goed omschreven op de site gezet met prima foto's.
Suggestions
nu even niet, presentatie en verhuren zijn er 2.
Quality Beheer B>V
Nuenen.