Company

Location: Eindhoven
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0031 (0) 40 2140660

Stoit Groep biedt u een groot aanbod van huurwoningen in verschillende categorieën. Zoekt u een gemeubileerde huurwoning? Of huurt u liever een gemeubileerd short stay appartement? Wij vinden de woning die bij u past!

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Stoit Groep
3431 views
75% recommends this company

Reviews

Suggestions
Bij het huren van het appartement moest ik een waarborgsom betalen van 2800 euro !!!! Belachelijk hoog bedrag.
2) Toen ik de 1e dag in het appartement zat werkte de afstandbediening van de tv niet goed, de kraan in de keuken heel moeilijk aan en uit (waarschijnlijk kalk), de douchedeur en de wc deur konden niet op slot (zat vol verf), het internet werkte niet, dus heb ik ze een paar moeten bellen om dit allemaal op te lossen. BIJ HET HUREN HOORT DIT GEWOON ALLEMAAL GOED TE WERKEN.
3) Er was een combi wasmachine/droger aanwezig en vanaf het begin af aan was bij het eruit halen van de was uit de droger de temperatuur zo hoog dat ik mijn handen bijna verbrandde. Twee shirts waar de teksten opstonden waren helemaal gesmolten. Ik belde toen naar Stoit en die zeiden dat ik de wasmachine verkeerd gebruikte en er werd al direct gezegd de kosten zijn voor u als je iemand laat komen.
Nog een paar keer gebeld en bewijzen getoond met een thermometer maar zee geloofden het nog niet en beweerden weer dat het aan de gebruiker lag. Toen heb ik gezegd laat de monteur maar komen en inderdaad ER ZAT EEN FOUT IN DE COMBI, DUS HET LAG TOCH NIET AAN ONS . VIJF MAANDEN HEB IK MET ZO'N MACHINE GEZETEN en uiteinderlijk kwam er een wasmachine en een wasdroger. DIE 2 SHIRTS KREEG IKNIET VAN DE VERHUURDER VERGOED !!!!! SCHANDALIG!
4) Bij het opzeggen van de huur werd mij gezegd dat de waarborgsom uiterlijk binnen 6 weken op de rekening kwam.
Nee hoor, als ik niet een paar keer had gebeld had ik het
Comment
Beste,

Vervelend voor u dat u, ondanks onze inspanningen en die van de huiseigenaar, niet 100% tevreden bent.
Voorafgaand aan de bemiddeling, hebben wij u netjes geïnformeerd over de waarborgsom van deze huiseigenaar.
Wij zijn blij dat wij de mankementen tijdig voor u op hebben kunnen lossen en u gebruik heeft kunnen maken van onze servicedienst, die zeven dagen per week voor u klaar staat.
Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij nodigen u graag uit voor een goede kop koffie.

19/01/2018

Recommendation: No

Jeroen van Beers
Vught

28/12/2017

Positive
We hebben Stoit Groep al 20 jaar gebruikt voor de verhuur van onze woning bij ons verblijf in het buitenland.
Stoit werkt heel professioneel met het aanbieden van de woning en het bemiddelen bij het vinden van een geschikte huurder. Door hun naambekendheid en betrouwbare aanpak was onze woning weer snel verhuurd na beeindiging van een huurovereenkomst. De eindinspekties werden snel en zorgvuldig uitgevoerd en goed gedocumenteerd waardoor enig misverstand werd voorkomen. Huurpenningen werden altijd zorgvuldig geind en zonder vertraging overgemaakt aan ons.
Terugkijkend vinden wij dat de vergoedingen die Stoit vraagt voor bemiddeling en beheer zeker de moeite waard.
Suggestions
Enig advies over aanpak om de woning aantrekelijker te maken voor verhuur zou wenselijk geweest zijn, maar onze eigen ideen bleken voldoende omdat we relatief weinig leegstand hebben gehad over de laatste 20 jaar.
Servie
Nuenen

03/06/2017

Professionele uitstraling, duidelijke website
Suggestions
Contactsnelheid. Ik heb na 2 dagen maar zelf contact opgenomen met de makelaar, omdat hij nog niet had teruggebeld
Fred
Heeze

31/03/2017

Positive
Snelle reactie, luister en denken met je mee. Daarnaast komen ze tot op heden hun afspraken na
Bart
Eindhoven

20/02/2017

Suggestions
Bij het begin aangeven dat er drie extra bossen sleutels gemaakt moeten worden, en dat er een huismap in het nederlands en engels aanwezig moet zijn, en dat de gebruiksaanwijzingen aanwezig moeten zijn, dit werd 1dag voor de verhuur verteld
Marleen
Helmond

15/02/2017

Positive
We hadden met enige spoed een woning nodig en via huurwoningen.nl zijn we in contact gekomen met Stoit. De opvolging was goed en we zijn uiterst vriendelijk (informeel) geholpen, wat we heel positief vonden.
Suggestions
Op dit moment geen verbeterpunten te bedenken.
Kevin
Oisterwijk

10/02/2017

03/01/2017

Positive
Netjes en vooral gedrag wat past bij de klant.
Correct aan de telefoon , duidelijk en spontaan.
Geeft ons een prettig gevoel.
Oisterwijk

20/12/2016

Snel schakelen, proactief
Suggestions
Administratiekosten hoog gezien de korte huurperiode, dit zou een percentage moeten zijn, geen vast bedrag.
Eindhoven

15/12/2016