Company

Location: Amsterdam
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: +31(0)20-820 45 29

Testa is an organization that dedicates itself to replace products that are harmful to the sea with sustainable and better quality products.

With Testa, we replace products that contain a large amount of fish. Testa wants to contribute to improving the biodiversity of the ocean. This can happen if it is possible to replace a significant portion of all fish oil with pure, fish-free Omega-3 within ten years.

Testa Omega-3 is a 100% plant-based Omega-3 supplement. Our Omega-3 is made from CO2 neutral-grown algae, the wonder food of the fish. By these means, 38 fish are saved per package - the number of fish needed for one jar of fish oil capsules.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Testa Omega-3
8629 views
99% recommends this company

Reviews

Positive
Prijs, verpakking (handig en de papieren doos kan direct naar de blauwe klikko),
Het feit dat er een vestiging is in Amsterdam is ook een plus.
Suggestions
Misschien zou ik in de mail i.b.t eventuelle vertraging die zin niet gebruiken: "Wij vragen uw begrip hiervoor (wij kunnen er in ieder geval niets aan doen)." Het laatste deel is overbodig en geeft het idee dat het vaak gebeurt dat de bestellingen te laat worden geleverd (wat uiteraard niet het geval was).
Enric
Hilversum

17/08/2017

Positive
Seit mehreren Jahren nehmen wir die pflanzlichen Omega3-Kapseln von Testa und sind vollsten zufrieden. Wir sind wirklich froh, dass es diese essenzielle Fettsäure für uns vegan Lebende als pflanzliche Alternative gibt. Danke.
Arthur
Köln

16/08/2017

Positive
Nog maar dagen gebruikt,dus kan nog niet oordelen,maar is vlot geleverd , ziet er goed uit en is gemakkelijk in te nemen.
Suggestions
Had gekozen voor betalen na levering,maar weet nu niet hoe dat gaat.Zie geen rekeningnummer op de nota.
Roelie
Drachten

Goede, snelle, duidelijke service
Keep up the good work!
Sofia
Amsterdam

Positive
I do not have any comments for this company at this moment.
Customer

Positive
Ik heb het idee dat de algencapsules goed hun werk doen. Ik voel me beter, ben ook veel minder warrig in mijn hoofd. Ik ga er sowieso, voorlopig, mee door. Ik heb het zojuist weer besteld.
Suggestions
Ik vind de capsules toch wat naar vis ruiken, misschien is dat alleen de capsule hoor maar ik wil het u toch even laten weten.
Jolanda
Utrecht

Positive
Van visolie had ik vroeger soms last van oprispingen; bij algenolie is dat geen probleem. Prima product tegen mooie prijs. Vlugge levering.
?
Jean
Kuringen

Positive
...und wieder 38 Fische pro Packung gerettet :-)
Wie immer superschnell geliefert. Danke!
Peter
Ostfildern

Positive
Zeer tevreden. Gemakkelijk door te slikken. Geen nasmaak. Degelijke prijs.
Customer

13/08/2017

Positive
Prima product en gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging is o.k. pakje kan door de brievenbus. Ben heel tevreden
Joke
Enschede