Bedrijfsgegevens

Plaats: Amsterdam
Provincie:
Land: Nederland
Telefoon: +31(0)20-820 45 29

Testa is an organization that dedicates itself to replace products that are harmful to the sea with sustainable and better quality products.

With Testa, we replace products that contain a large amount of fish. Testa wants to contribute to improving the biodiversity of the ocean. This can happen if it is possible to replace a significant portion of all fish oil with pure, fish-free Omega-3 within ten years.

Testa Omega-3 is a 100% plant-based Omega-3 supplement. Our Omega-3 is made from CO2 neutral-grown algae, the wonder food of the fish. By these means, 38 fish are saved per package - the number of fish needed for one jar of fish oil capsules.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Testa Omega-3
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
803 beoordelingen (12 months)
826 beoordelingen (total)
8627 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Prijs, verpakking (handig en de papieren doos kan direct naar de blauwe klikko),
Het feit dat er een vestiging is in Amsterdam is ook een plus.
Misschien zou ik in de mail i.b.t eventuelle vertraging die zin niet gebruiken: "Wij vragen uw begrip hiervoor (wij kunnen er in ieder geval niets aan doen)." Het laatste deel is overbodig en geeft het idee dat het vaak gebeurt dat de bestellingen te laat worden geleverd (wat uiteraard niet het geval was).
Enric
Hilversum

17/08/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Seit mehreren Jahren nehmen wir die pflanzlichen Omega3-Kapseln von Testa und sind vollsten zufrieden. Wir sind wirklich froh, dass es diese essenzielle Fettsäure für uns vegan Lebende als pflanzliche Alternative gibt. Danke.
Arthur
Köln

16/08/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Nog maar dagen gebruikt,dus kan nog niet oordelen,maar is vlot geleverd , ziet er goed uit en is gemakkelijk in te nemen.
Had gekozen voor betalen na levering,maar weet nu niet hoe dat gaat.Zie geen rekeningnummer op de nota.
Roelie
Drachten

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goede, snelle, duidelijke service
Keep up the good work!
Sofia
Amsterdam

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
klant

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik heb het idee dat de algencapsules goed hun werk doen. Ik voel me beter, ben ook veel minder warrig in mijn hoofd. Ik ga er sowieso, voorlopig, mee door. Ik heb het zojuist weer besteld.
Ik vind de capsules toch wat naar vis ruiken, misschien is dat alleen de capsule hoor maar ik wil het u toch even laten weten.
Jolanda
Utrecht

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Van visolie had ik vroeger soms last van oprispingen; bij algenolie is dat geen probleem. Prima product tegen mooie prijs. Vlugge levering.
?
Jean
Kuringen

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
...und wieder 38 Fische pro Packung gerettet :-)
Wie immer superschnell geliefert. Danke!
Peter
Ostfildern

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Zeer tevreden. Gemakkelijk door te slikken. Geen nasmaak. Degelijke prijs.
klant

13/08/2017

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Prima product en gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging is o.k. pakje kan door de brievenbus. Ben heel tevreden
Joke
Enschede