Données de l’entreprise

Ville: Amsterdam
Département:
Pays: The Netherlands
Téléphone/Email: +31(0)20-820 45 29

Testa is an organization that dedicates itself to replace products that are harmful to the sea with sustainable and better quality products.

With Testa, we replace products that contain a large amount of fish. Testa wants to contribute to improving the biodiversity of the ocean. This can happen if it is possible to replace a significant portion of all fish oil with pure, fish-free Omega-3 within ten years.

Testa Omega-3 is a 100% plant-based Omega-3 supplement. Our Omega-3 is made from CO2 neutral-grown algae, the wonder food of the fish. By these means, 38 fish are saved per package - the number of fish needed for one jar of fish oil capsules.

Principes KiyOh :

• Tous les clients peuvent laisser leur avis
  • Les avis doivent respecter les lignes directrices des avis
  • Dévaluation afin d’éviter au maximum les fausses évaluations : Lire plus.
  • Dénoncer des abus ou d'autres sujets ici.

Testa Omega-3
0% (2)
0% (4)

avis de clients

Positif:
Ik geloof in het concept va Testa en gebruik daarom de agen supplementen. Heel goed dat er mensen zij die verder nadenken.
Suggestions
Er zal vast wel een reden zij dat de capsues in een doordruk strip zitten en niet los in een potje.
A Pennock
Heemskerk

Publié le: 18/01/2019

Positif:
Snelle levering, keurig verpakt, fantastische capsules en nu genoeg omega 3 met DHA en EPA zonder dat de zee daarvoor leeg gehaald hoeft te worden. Zonder vieze vis nasmaak. En wetende dat er geen ranzige oude visolie in de capsules zit maar mooie verse algenolie. Mijn man, ikzelf en mijn 3 honden zijn blij (honden doen het er ook erg goed op).
Suggestions
Ga zo door. En ik hoop tenminste dat jullie niet duurder zullen worden want ik kan het zo net aan betalen.... (ook meerdere verpakkingen gekocht om geld uit te sparen). Dat is het enige "nadeel", het product is duurder dan een goeikoop visolietje, waardoor veel mensen toch voor visolie zullen blijven kiezen.
Lizzy
Zoetermeer

Publié le: 17/01/2019

Positif:
Eerlijk product voor een goede prijs en zeer snel geleverd in de brievenbus

Sonja
'T Zandt

Publié le: 17/01/2019

Voordelig

Klaas
Lekkerkerk

Positif:
Goed product, goede prijs, geen verzendkosten
Linda
Amsterdam

Livraison irréprochable.
Très efficace pour la protection cardio-vasculaire et surtout sur l'équilibre émotionnel et la mémoire !
J'en prends une gelule de manière permanente et je ressens les effets bénéfiques.

Philippe VEROT
St Julien Chapteuil

Client (e )

Voordelig en snel verzonden
Suggestions
Minder verpakkingsmateriaal bij de verzending (van die peanuts zijn niet nodig denk ik)
Bobby
Zeist

Positif:
Wij gebruiken Testa al weer een paar jaar tot volle tevredenheid. Altijd een snelle levering en een pakket (met drie verpakkingen Testa) dat gewoon door de brievenbus past. Ervoor thuisblijven hoeft niet!
Gerrit-Jan
Vorden

Positif:
Makkelijk om te bestellen en bezorging.

Client (e )

Publié le: 15/01/2019