Unternehmen

Ort: Amsterdam
Provinz:
Land: The Netherlands
Telefon/E-Mail: +31(0)20-820 45 29

Testa is an organization that dedicates itself to replace products that are harmful to the sea with sustainable and better quality products.

With Testa, we replace products that contain a large amount of fish. Testa wants to contribute to improving the biodiversity of the ocean. This can happen if it is possible to replace a significant portion of all fish oil with pure, fish-free Omega-3 within ten years.

Testa Omega-3 is a 100% plant-based Omega-3 supplement. Our Omega-3 is made from CO2 neutral-grown algae, the wonder food of the fish. By these means, 38 fish are saved per package - the number of fish needed for one jar of fish oil capsules.

KiyOh-Prinzipien:

• Alle Kunden dürfen eine Bewertung schreiben
  • Bewertungen müssen die Nutzungsbedingungen erfüllen
  • Prüfungen, um gefälschte Bewertungen so viel wie möglich abzuwehren: Weiterlesen
  • Melden Sie Missbrauch oder andere Sachen hier
Legende
>90 Tage
30-90 Tage
<30 Tage
493 Bewertungen (12 months)
1622 Bewertungen (total)
0% (2)
1% (4)

Bewertungen

Positiv(e)
Snelle levering, keurig verpakt, fantastische capsules en nu genoeg omega 3 met DHA en EPA zonder dat de zee daarvoor leeg gehaald hoeft te worden. Zonder vieze vis nasmaak. En wetende dat er geen ranzige oude visolie in de capsules zit maar mooie verse algenolie. Mijn man, ikzelf en mijn 3 honden zijn blij (honden doen het er ook erg goed op).
Hinweise
Ga zo door. En ik hoop tenminste dat jullie niet duurder zullen worden want ik kan het zo net aan betalen.... (ook meerdere verpakkingen gekocht om geld uit te sparen). Dat is het enige "nadeel", het product is duurder dan een goeikoop visolietje, waardoor veel mensen toch voor visolie zullen blijven kiezen.
Lizzy
Zoetermeer

Published on: 17/01/2019

Positiv(e)
Eerlijk product voor een goede prijs en zeer snel geleverd in de brievenbus

Sonja
'T Zandt

Published on: 17/01/2019

Voordelig

Klaas
Lekkerkerk

Positiv(e)
Goed product, goede prijs, geen verzendkosten
Linda
Amsterdam

Livraison irréprochable.
Très efficace pour la protection cardio-vasculaire et surtout sur l'équilibre émotionnel et la mémoire !
J'en prends une gelule de manière permanente et je ressens les effets bénéfiques.

Philippe VEROT
St Julien Chapteuil

Voordelig en snel verzonden
Hinweise
Minder verpakkingsmateriaal bij de verzending (van die peanuts zijn niet nodig denk ik)
Bobby
Zeist

Positiv(e)
Wij gebruiken Testa al weer een paar jaar tot volle tevredenheid. Altijd een snelle levering en een pakket (met drie verpakkingen Testa) dat gewoon door de brievenbus past. Ervoor thuisblijven hoeft niet!
Gerrit-Jan
Vorden

Positiv(e)
Makkelijk om te bestellen en bezorging.

Published on: 15/01/2019

Published on: 12/01/2019